Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Cifu #36 üzenetére

    Mert a PS5-ön nem a DXR 1.0/1.1 van. Ott azért sikerül ezt megcsinálni, mert a Sony alap futószalagja is támogatja a programozható bejárást. Nem is kínál a Sony rá egy default kódot a saját API-jából, és ezzel azt érik el, hogy ha kilövöd a sugarat, akkor nincs fixen meghatározott LOD szint, így nem számít, hogy messze van az objektum, a bejárás közben képes LOD szintet váltani, méghozzá anélkül, hogy újra kellene kezdeni az egész munkát. Ezt csinálja egyébként a PC-s kódja is a Godfallnak. Plusz van early traversal stop, ami szintén nincs DXR 1.0/1.1 alatt, ezzel is rengeteg munkát lehet spórolni, miközben semmi negatív hatása nincs az eredményre. A Sony gépe a sugárkövetés működése szempontjából egy teljesen más dimenziót képvisel, mint a PC-s szabványos rendszerek. Több nagyságrendben mérhető a saját tervezésű API hatékonyságbeli előnye. És ez nem hardveres kérdés, erre képesek lennének a PC-s hardverek is, akár most azonnal (a GeForce is nem csak a Radeon), de ha nem rakod alá azt az API-t, amivel ezek kihasználhatók, akkor szart sem ér, hogy mit tud elméletben a hardver.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák