- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Uzi74
senior tag
Köszönöm, nekem az i-pace-el van kb 1000 Km tapasztalatom azért kiváncsiskodtam (igaz légrugó nélkül és alap 18-as kerekeken) Az EQC-vel nekem is az volt a problémám (az árán kívül), hogy nekem túl SUV a kinézete - az iPace hunyorítva meg coupe forma - és csak olyan hosszú mint egy C-Klasse, csak szélesebb (jóval) és magasabb kicsivel. Az iPace átlagfogyasztás így hidegben téli gumikon ritkán megy 30Kwh alá (nem túl hosszú távokon mérve).
Ami jobb valószínűleg az EQC-ben (és mercdes-ekben), hogy a távolságtartó tempomatja nem annyira érzékeny a hóesésre, mert kamerával is dolgozik nem csak radarral, az iPace-en a jaguar jelet ha befedi egy kicsit is a havas eső - nincs tempomat. Az EQC kétfázisú AC töltése is pozitívum. Meg az iPace bizonyos régebbi 50Kw-os töltőoszlopokkal nem barátkozik (pl. Efacec QC45 régebbi revíziók)
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- További aktív témák...