Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #42 üzenetére

    Ez nem ilyen egyszerű. A TAA az valójában nem igazán egy egzakt élsimítás, hanem egy eljárás. Valamilyen problémára csinálsz egy temporális szűrőt, ami az előző képkocka, vagy képkockák alapján kezeli a problémát. Ha ez egy teljes élsimítás, akkor ugye arról van szó, hogy magára az aliasing problémára van beépítve a TAA, vagyis csúnyán és rendkívül szakszerűtlenül fogalmazva a recés éleket kezeled. De a Metro erre nem TAA-t alkalmaz, hanem több specifikus AA-t, és ennek az eleme egy temporális szűrés a zaj elleni védekezésre. Emiatt analitikai AA, amit használnak, mert veszik a problémákat, és azokat egy célirányos eljárással kezelik. Olyan mint az Ubisoft HRAA-ja a PS4-re, ez is egy analitikai megoldás, amiben van TAA is, de csak egy célirányos probléma kezelésére. [link]

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák