Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kansas
addikt
válasz
A.Winston #34 üzenetére
Mindenki annyira odavan a "Lossless scaling'-ért, hát én is megvettem pár hónapja... hát, szerintem kicsit becsapós.
- AMD FSR-t hirdet, holott annak épp az a lényege, hogy be kell építeni a játék futószalagjába, így postproc-ban max RSR-nek lehetne hívni - ami pozitívum, hogy nem látszik, hogy nézné milyen VGA-d van
- NIS ugyanaz pepitában(pontosabban zöldben), csak nagyon kicsit rosszabb
- integer scaling-et minden VGA tud driverből, tök fölösleges 3rd party appot használni rá
- a renderelési opcióknak vajmi kevés köze van a scaling-hez, abban sem vagyok biztos, mennyire működőképesek ebben a formában(VRR, VSync, HDR, low latency, stb.)Emellett persze ad pár hasznos paramétert illetve játékra profilozást, cserébe 3rd party és fizetős(OK, legalább olcsó, teljes áron kb. 4 ajró), illetve kevés kivételtől(RSR nem RDNA-n, NIS nem NV-n, xBR) eltekintve nélküle is megkapod a feature-öket, csak így egy helyen vannak a beállításaik(ami kétségkívül kényelmes).
Emellett Steam-en az értékelésenben sokan panaszkodnak stutterre és arra hogy megöli a frame-pacinget.Kösz, én maradok 1st party megoldásoknál - igaz, nem én vagyok a fő célcsoport az RDNA2-es VGA-mmal(és a felskálázások iránt érzett zsigeri ellenszenvemmel), de ha RX480-am lenne és küszködne FHD-n, esélyesen használnám, legalább addig amíg összeszedem a pénzt egy RTX3050-re vagy RX6600-ra...
-
A.Winston
tag
Szerintem ez a szoftveres skálázás a gpu árak helyzete miatt is lett ilyen parázs csatamező a gyártók között, szóval azért próbálkozás van a részükről. Ez mindenképp becsülendő.
Régebbi kártyák támogatása miatt meg lehet sírni, de ott a lossless scaling is ami ugyanezt tudja csak 3rdP-ként. -
ttt
senior tag
válasz
#57018880 #29 üzenetére
Az nyilvánvaló, hogy haladni kell a korral. Csak olyan pörgős és éles lett a verseny, hogy egy két éves kártya is már hátul áll a torna-sorban.
Ugyanakkor kereslet / termelékenységi hányados meg rossz, így az egekben a kártyák árai.
Rengeteg ellenszere lenne ennek, de ebben a több szereplős körben csak a vásárló, akinek ez fáj. -
ttt
senior tag
válasz
#72688384 #30 üzenetére
Ez a legutolsó? Ez WHQL, ami recommend sztem mindig- ettől függetlenül a hiba nálam előjött. Általános, miszerint egy újabb folttal, plusszal kijavítanak valamit, de ezzel vagy elcsesznek mást vagy csak egyszerűen egy korábbi, rossz verziót patchelnek.
De ez olyan mindennapos a szoftveres, driveres, firmware-s környezetekben, hogy az ember arcizma se rándul. -
.mf
veterán
"Két dolog; az egyik sajnálatos, hogy mostmár az első két RX széria már nem fér bele. Tudom, hogy "öreg" kártyák már,"
A még sajnálatosabb, hogy a Vega IGP-k sem férnek bele, amik viszont nem öregek, a most kijövő 6xxx szériát leszámítva mindegyik az, tehát a (még) aktuális laptop-kínálat is.
-
ttt
senior tag
Két dolog; az egyik sajnálatos, hogy mostmár az első két RX széria már nem fér bele. Tudom, hogy "öreg" kártyák már, vennék is újabbat, de a jelenlegi árakkal nem opció -nálam.
A másik; Whql ide vagy oda, szerencsésen visszajött a egyel ezelőtti video lejátszási fekete képernyős hibájuk. Hogy ki sara a láncban nem tudom, nem is érdekel, az egyel korábbiban már javítva lett, most ismét előjött, tehát ennyire stabil és jó - így ment is a kukába. -
macy
addikt
VR-nál is működhet ez az RSR?
-
siposz
aktív tag
Na kipróbáltam, az elden ringnek tök mindegy.
-
sakal83
addikt
Jó lenne egy teszt is a PHn erről. Nagyon korrektnek tűnik. Ahogy nézem 40%ot hoz a 4kra konvertalas 2560ról. Ez végre egy igazán ütős dobas az AMDtol nem csak rizsa. Jo hogy 6800xtt vettem tvhez
-
atiska007
senior tag
Akkor jól értelmezem, hogy az RSR egyelőre nem aktiválható egy RX480-on?
-
Cs7
tag
1080p-s monitoron RX 6600 XT-vel Control c. játékban, minden maxon, MSAA off és RT high mellett, Afterburner-rel monitorozva az átlag fps-ek:
1080p natív: 40-45 fps
768p RSR: 60-70+ fpsMeglepően jól néz ki, a feliratok mozgás közben itt-ott mosottabbak, de általánosságban azokat is szépen "élesíti". Szerintem az RSR elsődleges célja a DLSS only játékok esetében versenyképessé tenni az AMD kártyákat RT használata mellett, mert itt erre ugye csak driverből van lehetőség.
-
AddyKing
tag
válasz
Dark KillerX #14 üzenetére
Na végre! Brutál sebesség RT mellett.
-
Dark KillerX
addikt
3 játékkal néztem eddig Crysis Remastered , Cyberpunk és Doom Eternal , és eddig csak jókat tapasztaltam
Teljesítmény kb min. 50%-al több , viszont a képminőség romlás minimális , talán a Crysis ahol nem volt szép a felskálázás 1600*900-ról 1080p-re
Crysis és Doom RT-el , elsimítás mellett , kb 100FPS+ , Cyberpunk 80+ FPS Ultrán Ultra FSR-el , és RT árnyékokkal
-
AddyKing
tag
Kíváncsi vagyok, hogy mennyivel dobja meg a teljesítményt( igen - igen, tudom, hogy merre van az ajtó
).
-
siposz
aktív tag
Na este megnézem, hátha csinál valamit az Elden Ring szégyenletes teljesítményével.
-
#57018880
törölt tag
Dehogy macerás, driverben globálisan is állítható, játékban meg 3 kattintás. Ennyit bőven megér ha egyébként elfogadható a rosszabb minőség a több frame/s javára. Az szerintem eddig sem volt kérdés, hogy ahol megy az FSR/DLSS és van hozzá kártya is ott az lesz a jobb, logikus, hogy az a jobb ami több munka a fejlesztőknek és több pénz a usernek.
Annyi, hogy AMD részről egyelőre még drága buli ez is meg az is... NV meg odaadja a kisebb kártyákra is a driver szintűt élesítéssel, az élesítés pl működik akkor is ha 1:1 a kép beállítás, ami itt-ott amúgy szeparálva is jó funkció.
-
beef
őstag
Kár, hogy az RSR a Chillel nem kompatibils.
-
GodGamer5
addikt
Nekem a Lossless Scaling-on belül állítható FSR továbbra is jobban bejön, mert kevesebb macerával jár, nem kell játékon belül állítgatni a felbontást.
De azért örvendetes, hogy már RSR-t is tud a driver. -
Kansas
addikt
-
#57018880
törölt tag
Nvidia driverből van NIS, élesítés skálázással is. Már egy GT 1030-al is be lehet kapcsolni. DLSS-hez elvileg kellene a Tensor Core is.
A legnagyobb gond valsz, hogy mondjuk 1080P-re skálázni, 67-77%, már elég kevés adat, lejjebb meg már a minőség miatt nem is nagyon lenne értelme, hiszen itt az UI is skálázva van már, még a kliensbe integráltból az UI mehetne éles képpel.
-
LGG555
aktív tag
Ezen túlmenően érkezik az AMD Software-be egy olyan értesítőablak, amely a játékok indításakor jelzi, hogy az adott programra vonatkozóan mely funkciók érhetők el, és ezek közül melyik van engedélyezve vagy letiltva. Az AMD szerint ez azért praktikus, mert sok telepített játéknál már nehéz észben tartani, hogy egy adott címre miket engedélyeztünk, de ha valakinek jó memóriája van, akkor opcionálisan kikapcsolhatja ezt a szolgáltatást.
Ez akkor benne van vagy majd egyszer beleteszik?
-
#36531588
törölt tag
Már tesztelték is: [link]
-
.mf
veterán
"Hardverigény tekintetében az RSR-nek van némi követelménye, mivel a most kiadott meghajtón belül csak Radeon RX 5000 és 6000 szériás VGA-val működik."
Kár érte, jó ügynök volt...
Pont a régebbi illetve gyengébb GPU-k, IGP-k esetében lenne legnagyobb haszna, amikre nem hozták el.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Emellett modernizált telepítési folyamat, új AMD Link és kiterjesztett Radeon Image Sharpening funkció is érkezik.
- Apple MacBook
- Apple asztali gépek
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 12400F / RTX 3070 ROG 8GB / 32GB DDR4 / 1TB Nvme SSD
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- SAMSUNG DDR4 REG ECC 32GB 2666MHz RDIMM szerver RAM modulok, nettó 15740Ft+ÁFA, 1 év gar., több db
- ASUS TUF Gaming B760M-E D4 DDR4 alaplap bontatlan csomagolásban 3 év garancia 27% áfa
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest