- Objektívek topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple notebookok
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
h-yle
addikt
A felhő egy ilyen bicikli.
Kérdés mi a termék és mi a támogatási periódus. B2C termékek esetében én 10 évet tartanék reálisnak, azután a legtöbb HW helyett úgyis új cuccot vesz az ember.
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
-
Victoryus94
őstag
Szerintem a hivatalos forgalmazás megszüntetése után 3-5 év az az időszak, amikor már elgondolkodhat a gyártó egy szolgáltatás lekapcsolásán - főleg ha az a termék működésképtelenségéhez vezet.
(Persze ha több milliós szolgáltatásról lenne szó az megint más dolog, de ez nem az a kategória.
-
Hiftu
senior tag
válasz Victoryus94 #3 üzenetére
Ezért rossz az online kapcsolatra/felhőre épített termék vagy szolgáltatás. Ha a gyártónak úgy hasznos, akkor nyugodt szívvel kihúzzák alólad a szőnyeget.
[ Szerkesztve ]
Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver