Hirdetés

2019. augusztus 23., péntek

Hozzászólások

(#1) h-yle


h-yle
(őstag)

A felhő egy ilyen bicikli.

Kérdés mi a termék és mi a támogatási periódus. B2C termékek esetében én 10 évet tartanék reálisnak, azután a legtöbb HW helyett úgyis új cuccot vesz az ember.

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#2) dabadab válasza h-yle (#1) üzenetére


dabadab
(félisten)

Az X2-t 2011-ben jelentették be, aztán még pár évig piacon volt (egészen konkrétan tavaly tavaszig), szóval talán a legelső vásárlóknál összejön öt év, az utolsóknál meg tizenpár hónap.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#3) Victoryus94 válasza h-yle (#1) üzenetére


Victoryus94
(őstag)

Szerintem a hivatalos forgalmazás megszüntetése után 3-5 év az az időszak, amikor már elgondolkodhat a gyártó egy szolgáltatás lekapcsolásán - főleg ha az a termék működésképtelenségéhez vezet.

(Persze ha több milliós szolgáltatásról lenne szó az megint más dolog, de ez nem az a kategória.

(#4) Hiftu válasza Victoryus94 (#3) üzenetére


Hiftu
(senior tag)

Ezért rossz az online kapcsolatra/felhőre épített termék vagy szolgáltatás. Ha a gyártónak úgy hasznos, akkor nyugodt szívvel kihúzzák alólad a szőnyeget.

[ Szerkesztve ]

Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver

(#5) h-yle válasza dabadab (#2) üzenetére


h-yle
(őstag)

Na az semmiképp nem OK. :(((

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#6) Lacok válasza Hiftu (#4) üzenetére


Lacok
(őstag)

És saját maguk alól is kihúzzák a szönyeget mert egy ilyen lépéssel nagyon sok potenciális vásárlót elveszitenek. A viszakozás éppen emiatt történt mert féltek attól, hogy ez bekövetkezik.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.