- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
válasz Pro Koryak #8 üzenetére
Cserébe sokkal drágább az üzemanyag, komolyabb a fenntartási költség, nincs zöldrendszám, a városban szennyezel és még a környezeti terhelésed is jóval nagyobb.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
aujjobba
addikt
válasz Pro Koryak #31 üzenetére
A leginkabb kornyezetkimelo auto az, amit nem kellett legyartani.
-
Noukoum
veterán
válasz Pro Koryak #31 üzenetére
Azok akik használják ezeket az autókat máshogy gondolják.
Ha nem értesz hozzá akkor miért szólsz bele?
Állami támogatáshoz mi köze van ahhoz valaki nyugdíjas, vagy nincs gyereke? Egyébként előbb még 6.5m volt, most meg már támogatásról beszélünk? Van baj..„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
strogov
senior tag
válasz Pro Koryak #31 üzenetére
"Nyuggerék, gyerkőc nélküli család hogyan veszi meg állami támogatással? Ha itt többen nekik is van ajánlják."
Nagycsaládos az a 7 személyes pályázat volt. Az eddigi elektromos pályázatokra elvileg bárki jelentkezhetett ... igaz, hogy aki nem tudta előre a részleteket az jobbára lemaradt. Viszont "jól tájékozott" lehet nyugger, vagy gyermektelen is.
-
nevemfel
senior tag
válasz Pro Koryak #3 üzenetére
Én arra leszek kíváncsi, hogy valóban ennyiért lehet-e majd kapni.
Nekem több gyártó esetében tűnik olyannak ez az egész elektromos autó biznisz, hogy minimális mennyiséget gyártanak le, valószínűleg valami kvóta alapján, aztán többet nem gyártanak, vagy ugyan gyártanak, de nagyon alacsony kihozatallal, mert, feltételezem, egyszerűen nem éri meg nekik. Az is lehet, hogy az akksigyártó kapacitás a szűkös, de igazából a végeredményt tekintve lényegtelen.
Ha nem csapsz le rá előrendeléssel, akkor nem fogsz egyszerűen hozzájutni, vagy csak sokára. Nevezhetjük paper-launchnak is.
Marketingeszköznek persze nem rossz, hogy bejelentik, jön az új világmegváltó eautó, a média meg önként, és ingyen reklámozza magát a céget is azzal, hogy felkapja a hírt. Aztán ha kiderül, hogy mégsem olyan egyszerű ez, mert kvázi nem lehet kapni, az már keveseket érdekel.
[ Szerkesztve ]
Forget your troubles, c'mon get happy
-
hyperspace
őstag
válasz Pro Koryak #96 üzenetére
Sok, vagy kevés, amit mond?
ha azt mondom neked van igazad, nekem van igazam... :)
-
GoldhandRent
őstag
válasz Pro Koryak #96 üzenetére
atlagold ki.. ha nem egy evig van nalad, kijon a matek
masfel ev alatt 13 eves japan prem autora ment ennyi. generator + olajcserek
lassan kene fektarcsa es fekbetet is-
-
b0bcat
addikt
válasz Pro Koryak #96 üzenetére
Miért? Lehet több vagy kevesebb is.
A mai benzines autók gyakorlatilag már ugyanolyan bonyolult szerkezetek, mint a dízelek: közvetlen befecskendezésűek, intercooler-es turbó van bennük meg kettős tömegű lendkerék. Ezeknek a 10 év feletti szervizelése biztosan nagyon drága lesz...
Online angol nyelvtanfolyam tanári felügyelettel, mindössze havi 990 Ft-tól! > http://tinyurl.com/yvpnn99r