- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Kompakt vízhűtés
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- 3D nyomtatás
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
válasz Pro Koryak #8 üzenetére
Cserébe sokkal drágább az üzemanyag, komolyabb a fenntartási költség, nincs zöldrendszám, a városban szennyezel és még a környezeti terhelésed is jóval nagyobb.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Pro Koryak #31 üzenetére
Azok akik használják ezeket az autókat máshogy gondolják.
Ha nem értesz hozzá akkor miért szólsz bele?
Állami támogatáshoz mi köze van ahhoz valaki nyugdíjas, vagy nincs gyereke? Egyébként előbb még 6.5m volt, most meg már támogatásról beszélünk? Van baj..„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz forumpista #51 üzenetére
A valóság ezzel szemben meg, hogyha csak azok ülnének autóba akiknek muszáj és csak akkor amikor indokolt, akkor ez az egész problémakör nem létezne.
Nyilván a dugókat a sok 60 éves kertvárosi mozgássérült okozza, akik épp az unokához készülnek... Ja nem...Akkor ezt most mond meg az embereknek, hallgatni fognak rád. Ja hogy nem?
Miért adnánk fel a kényelmünkből hogy ha van egy fenntartható és relatív környezetbarát autózási forma?[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz forumpista #68 üzenetére
Az sem környezetbarát mert a biciklit és a cipőt is legyártották Az a baj a hülye felfogásoddal hogy akkor minden úgy maradna mint eddig, te annak örülnél?
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
38 eves vagyok, de emlekszem kozepiskolas koromban nem volt ennyi auto, szuleim biciklivel jartak munkaba, en gyalog a suliba.
Amikor a rokonsag korbelatogatta egymast, ket rokon akinek volt autoja osszeszedte az embereket es egyutt mentek, teleautoval.
Valahogy megis mostanra letszukseglette valt, hogy mindenkinek legyen autoja es azzal jarjon. De kerdem en, mi valtozott, ami ezt indukalta?
Az hogy elérhetőbb lett az autózás itthon. Igény akkor is lett volna rá, csak pénz nem volt.En is kicsit azt latom, hogy van egy mestersegesen gerjesztett problema, amire mindenaron megoldast akarunk, de veletlenul se a gyokerenel kezeljuk ezt.
Akkor kezdjük a gyökerénél! Mi lenne a megoldás ha nem az elektromobilitás? Csinálj tervet és valósítsd meg. Hajrá.
Vagy mondjuk ne használj az életben többet autót, mutass irányt másoknak. Biztosan sokan fognak követni abban hogy az autózás helyett járjunk gyalog.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Suzuki topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Automobilista 2
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...