- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- OLED TV topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aujjobba
addikt
válasz forumpista #17 üzenetére
Ez.
Budapesten nyug volt autoba ulni amig ott eltem, most is az ha be kell oda mennem valamiert. Az autom 90%-ban a parkoloban dekkolt.
Viszont nem csak Budapest letezik, van ahol vacak/nincs tomegkozlekedes, es ra vagy kenyszeritve valamilyen egyeni jarmure. -
Plumpy
aktív tag
válasz forumpista #17 üzenetére
Ne csak Budapest-Debrecen-Miskolc-Szeged-ben gondolkozz már légyszíves. van még egy csomó város és falu az országban, ahol a tömegközlekedés, mint olyan nem létezik. És igen, én is tudok menni kerékpárral autó helyett, mint ahogy ezt sokszor meg is teszem. De szar időben nem. Főleg, hogy vinni kell oviba/iskolába a gyereket. Tehát autó. Van egy dízel Octavia kombi, nagyon szeretem, nagyon jó, de arra, hoyg naponta 6-8 km-t menjek vele a városban. kicsit túlzás. Ráadásul télen kifejezetten dízelgyilkosság az ilyen rövid táv. Ez ide, pl nekem egy tökéletes villanyautó. Nem kell fizetnem a nagy teljesítményért, örülök, ha 50-el mennek az emberek, anyázva jövök minden reggel, hogy miért csak 30-40-el tötymörög mindenki.... 3 km-t megtenni 10-15 perc. Pedig ez egy 28000-es kisváros. Ebben az autóban viszont benne van minden olyan kényelmi extra, ami erre a közlekedésre kell (még több is), ellenben van garázsom, árammal, lehetne napelemem is de MÉG nincs. Ez az autó kicsi. A msáik ami jellemzően nincs ilyenkor a környéken, az a parkolóhely. Mivel kisváros, szűk helyekkel, itt párhuzamos parkolás van, tehát minden centi aranyat ér.
Plumpy - A kultúrbölény
-
nevemfel
senior tag
válasz forumpista #17 üzenetére
De bennem azért felmerül a kérdés, hogyha a környezetvédelem a cél (elvileg), akkor az aki a városból/kerületből sem megy ki, annak minek autó (bármilyen).
A személyautók a CO2 eregetés 6%-t felelősek. Ennek nem sok köze van a környezetvédelemhez. Inkább a városlakók komfortérzetét növelik, de ez is inkább csak mentális dolog. Ezzel nem mentesz meg senkit, főleg nem a meleg bálnákat.
Forget your troubles, c'mon get happy
Új hozzászólás Aktív témák
- Elárulták, hogy miért nem volt internet a fél kontinensen
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Villanyszerelés
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- DIGI kábel TV
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- További aktív témák...