- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Házi hangfal építés
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezekben a játékokban nem okozna nagy különbséget a plusz 2giga ram. 64bites Vista majd akkor lesz, ha a driverek jók lesznek hozzá megírva, és a játékok sebessége nem csökken a használata mellett. Addig pedig marad a 32bites.
Elég sok meló van egy ilyen teszt elkészítésében ... semmi szükség még a 64 bites Vista gyenge támogatása miatt is szopni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Végre valaki látja, hogy a 64bit-nek még semmi előnye. Sőt ha megnézitek a rosszabbul optimalizált játékokat, akkor észre lehet venni, hogy rosszabbul fut, mint a 32bites Vistán.
Arra biztos választ tudok adni, hogy a 32bit-es Vista használatát semmi nem fenyegeti. Minden játék ezen a rendszeren fut a legjobban, egyszerűen logikátlannak tartom ... sőt tartjuk a cseréjét.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz robyeger #195 üzenetére
Az elméletet sokszor nem igazolja a gyakorlat. Márpedig ez a teszt gyakorlati alapokból él. Miért akarnánk kikapcsolni a virtuális memóriát? Nem akarunk mi "out of memory" feliratot látni.
Egyébként az összes program 32 bites rendszerre van írva, márpedig a 32 bites kernel egy programhoz csak 2 GB virtuális memóriát társíthat.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz elfelejtette #193 üzenetére
Lévén, hogy ez egy grafikus kártya teszt, az összes terméket VGA limites beállítás mellett próbáltuk befogni. A legtöbb esetben ez sikerült is. Innentől gyakorlatilag a legkisebb beleszólása a dolgokba memória sebességének van. Bőven elég a 40 ms-os frame limit a CPU számításaihoz. Tulajdonképpen az Enemy Territory: Quake Wars az egyetlen program tesztben ami timedemo alatt kikapcsolja a frame limitet.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz robyeger #214 üzenetére
2 GB memóriával ki lehet futni a helyből. Sőt még 4 GB-tal is, de azt nehéz prezentálni. A lapozófájl pont arra van kitalálva, hogy ha elfogy a fizikai memória, akkor a virtuális memóriában meglegyen minden adat. Ha kell valami ami a fizikai memóriában nincs meg, akkor a rendszer lapcserét csinál, és a szükséges adat már a fizikai memóriában is megtalálható lesz. Igazából felesleges állítgatni lapozófájlt, se nem gyorsít, se nem lassít.
A mai játékoknak felesleges 8 GB memória. Sőt maximum 3 GB amit érdemes játékgépbe venni. A 4-et csak azért szokták használni, mert a dual channel miatt pároztatni kell.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dark Archon #226 üzenetére
TTomax leírta az indokokat. Annyit fűznék hozzá, hogy a Mirror's Edge hivatalosan holnap jön ki ...
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Achill3uS #225 üzenetére
A GTA 4 az ugyanolyan konfiguráción is képes eltérő sebességet produkálni két benchmark között. Nem tesztelhető alkalmazás. Ahogy Gbors írja memory leak-es a program ez nem függ a memória méretétől, mert előjöhet akár 4-5-6 GB memória mellett is. Sokan 2 GB mellett sem problémáznak, sok embernek 4 GB-tal is akad. Egy ilyen program nem hiszem, hogy érdemes a tesztelésre.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz robyeger #256 üzenetére
Lapozófájl nélkül könnyen ki lehet futni 2 GB-ból, de lapozófájllal nem igazán lényeges tesztelt játékoknak az a +2GB memória. Túl sok különbség nem lenne. Egy játékra fenntartott gépbe bőven elég 3GB memória, de a legtöbb esetben még 2 GB is. A 3 GB is csak a kényelmes használatért kell ... hisz zabál a rendszer kb. 600 MB-ot. A játék meg kap 2 GB virtuális címtartományt aminek minimum a 40%-a a grafkari memójába megy.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hovatovább még mákunk is lesz ezzel a procival. A Dave most írta, hogy x58-ban az esetek döntő többségében nem skálázódik 40% fülé a Crossfire.
A lényeg, hogy képben vannak a srácok. A fél világ Core i7-tel nyomta a teszteket.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.