Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz rudi #5 üzenetére

    Igen, én is ezt hallottam azoktól akik próbálták (és azóta ugye tekertek is rajta, a felbontáson is, a latency-n is és az optikán is).

    Sokkal nagyobb probléma lesz az, hogy újra fel kell találni a tartalomkészítést és design-t, de sokkal nagyobb lehetőségekkel is kecsegtet. Az biztos hogy amíg a 3d filmeknél ugyanazt a filmet át lehetett lapátolni 2d-ről 3d-re (és jöttek a "csodás" 3-4 mélységbeli sávval rendelkező ál-3d filmek), addig itt már a koncepció is totál más, akár játékok, akár filmek esetén, emiatt erősen kutatni kell hogy milyen új szórakoztatási faktort lehet beletenni a programokba, filmekbe. Pl olyan horror filmek, ahol harmadik szereplőként nézed, ahogy a két főhős beszél egymással (arra nézve, vagy épp nem aki épp beszél), aztán amikor a hátad mögött hirtelen valami hang robban be, nem csak a főhősök néznek a hátad mögé megijedve, hanem te magad is...

    Szóval ezt még tanulni kell gyártani is, de mit nem :)

    7time: azért ha hitelt érdemlő ismerőseid is ezt mondják, akkor csak lehet hinni hogy a többi sokezer, soktízezer ember sem hazudik :)

    Jack@l: még mindig nem csak az fps-ről van szó, hanem hogy a mozgásodnak az eredményét mennyivel később veszed észre. Nem elég csak 1440p-t kitolni 90 fps-sel mint monitoroknál és készen is vagyunk. Ezt bármelyik vr előadásból tudhatod.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák