Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz ROBOTER #52 üzenetére

    Na de a DSLR/MILC alsó és középső szegmens is tele van rohadt idegesítő butításokkal. A kedvencem, amikor ilyen filléres kis fiszfaszok maradnak ki, mint egy nyomorult mikrofon bemenet, hogy ezzel (is) védjék a nagyobb tesót.

    Haragszom is a Panasonicra a GX9 miatt, mert nem a GX8 utódja lett, inkább egy kicsit okosított GX80.

    Ami a GX8-ban tetszett a GX80-hoz képest:

    - Szembefordítható kijelző
    - Időjárásálló váz
    - Mikrofon bemenet

    Ami a GX9-ből kimaradt a GX8-hoz képest:

    - Szembefordítható kijelző
    - Időjárásálló váz
    - Mikrofon bemenet

    Hogy szarjanak sünt! Emiatt kötöttem ki a G80 mellett és a Pansonicnak pont ez volt a célja ennek a szegmensnek a butításával. Szó se róla, szeretem a G80-at, jó kézbe venni, de néha egyszerűen nagynak érzem, túl feltűnő utcai fotóhoz.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz ROBOTER #54 üzenetére

    Ebben mi a truváj? Sok kisebb-nagyobb gyártó létezik a cine kamera piacon ehhez hasonló moduláris felépítéssel, ebben a szegmensben ez egyáltalán nem számít ritkaságnak (elég a RED-re gondolni, aminél magadnak legózhatod össze a szenzort, vázat az interfészekkel és a bajonettet is.

    Hogy egyébként ezt a konkrét példányt milyen licenc alatt rakják össze és milyen szoftverek futnak rajta nem nagyon fogja a filmes szakmát alapjaiban felrázni. A filmszakmának konstans minőség kell, jól kiismert szín/Log karakterisztikával és bárhol a világon elérhető erős professzionális supporttal. Tök jó egy ilyen kamera, szabadság, megszabadulás a nagyvállalatok mocskos láncaitól, de ha Indonézia közepén robban le, nincs ott pár órán belül egy authorized rental service, de ha az Arriról van szó, akkor igen.

    Nem a szabad licenc mint olyan ellen beszélek, de egy erős pro support kell a igazi pro felhasználásra, ehhez bevétel kell, ezt pedig csak zárt licencekkel lehet védeni.

Új hozzászólás Aktív témák