Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • legiaap

    nagyúr

    válasz HaZse #155 üzenetére

    Én, mint Series 9 használó mondhatom, hogy a billentyűzet nem nyomódik, be vészesen. Annyira amennyire kell, szóval nó para.
    A káva pedig rendben van. Kicsit a tesztben ez a két rész túl lett lihegve.
    Az áráról meg annyit, hogy megéri az árát. Ha 50-100-rel olcsóbban adnák, mint ahogy egy előttem hozzászóló kolega mondta, már nem lenne premium kategóriás. Jól van ez így szerintem.

    How are U today? Just kidding...I don't care!

  • alamuszi

    senior tag

    válasz HaZse #155 üzenetére

    Azért az a dell leveri mindkettőt mint vak a poharat. Nem vékonyságban, vagy akku időben, de minden másban sokkal jobb, mint bármelyik, azt én sem adnám oda egyékért sem.

    (#156) Xero

    "...azért régebben olvasgattad a homárt, sztem nem sokminden változott az APR-ek hozzáállásán..."

    Rémesen jó információ forrásod van.
    Inkább nézzük én hogy látom ezt 10-11 év távlatából velük :U :
    Maradjunk annyiban, hogy 5 éve még valóban gáz volt az itthoni szerviz helyzet. Én is vártam PowerBook kijelzőre 4 hónapot. Azóta viszont rendeződtek a dolgok és nagyon korrektek általában. Legutóbb a MBP-mban cseréltek alaplapot 16 óra alatt.
    Az pedig szintén tény, hogy a világon bárhol vásárolt aksiról üzemelő Apple eszközt (kivétel az iPhone) a világon bárhol szervizelni fogják neked a garancia időn belül sorozatszám alapján.

    Ez alól az Amerikában vásárolt IPad, IPhone a kivétel, és abban sem vagyok biztos, hogy a tengerentúlun vett MacBook Pro-kat javítják itthon.

    Azóta viszont rendeződtek a dolgok és nagyon korrektek általában.

    Ezt máshol policy-nek hívják, na az nincs APR-eknél, Sajna az általában nem szerepel a garancialevélen :)

    [ Szerkesztve ]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

Új hozzászólás Aktív témák