- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chaser
titán
válasz #32839680 #140 üzenetére
az a rengeteg game nálam a forza ( : neked lehet rengeteg van, nekem csak az, az miatt vettem is a géphez egy kontrollert, pl gearsekben is kalsszisokkal hatékonyabb vagyok egér+billzettel mint kontrollerrel
hovatovább, mivel pofátlan árakat kér mind az ms, mind a sony a kontrollerükért, valszeg' már csak emiatt sem fogják túlzásba vinni az egér+billzet supportot, kontrolleren rendesen kaszálhatnak, az meg fogyó eszköz és a gyári gart sem viszik túlzásba hozzá_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Wesder
félisten
10-12k egy controllerélt nem tétel. Nekem 2 év alatt egy sem ment tönkre, pedig van 4. Abból 1 Elite, ami màr több mint egy éves, és még mindig nem màlott le a gumi, pedig àllítólag tipushiba.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Chaser
titán
10-12k megaakciósan', akarod mondani, mert egyébként itthon 15e ft fölött vannak jellemzően
12-ért úgy vitték mint a cukrot, amiket ufóéktól összekuponoztam ((( :
egyébként nem az a lényeg hogy kinek tétel és kinek nem, hanem h mennyit keres vele a gyártó
neked nem ment tönkre, másnak meg tönkremegy, ne 4 darabból akarj statisztikát levonni ( :
nálam az egyiknél az audio csati pár hét után megzakkant, a one x 1-2 hónaposan álltó helyében megdöglött - mint kiderült a táp, és nagy eséllyel azért mert nem használtuk ( : -, szóval van ellenpélda is
mindenesetre itt a zseton a lényeg, gyanítom gyártási ktsg-e nem olyan horribilis, meg ugye mindenféle designosak vanak, jó árbevétel az ms-nek és sonynak is_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Wesder
félisten
Igen, azt olvastam is hogy àllàsban tökrement. Pislogtam is rendesen rajta. Ennyi erővel a raktàrban is tönkremehet, mert 1-3-5-7 hónapot is simàn àllhatnak ott. A controllerek teljes àràt nézve, lehet itthon dràga, de mikor egy megjelenő jàték 70€-n nyit, és arra nem sajnàljuk a pénzt Day1, akkor a controllerre sem mondhatjuk hogy dràga 60€-t.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Chaser
titán
bele lehet nyúlni, volt vevőm aki gyilkolta a kontrollereket ( :
itt nem az a kérdés vásárlói szinten drágának számít-e a kontroller, hanem hogy a gyártónak mennyi plusz bevételt jelent, és ha default lenne az egér+billzet, nyilván sokkal kevesebben vennének az eredeti mellé egyet-kettőt-hármat-x-et_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
addikt
Én megmondom őszintén nemrég beszereztem egy Steam Controllert és ki is próbáltam azonnal egy régi klasszikuson, a Return to Castle Wolfenstein játékon. Úgy érzem a Steam Controller az, hogy ha nagyon muszáj, akkor azzal hajlandó lennék FPS játékot játszani, mert eléggé ment a célzás meg mozgás is vele. Persze szokatlan volt meg nem voltam olyan ügyes ill. nem volt olyan kényelmes, mint egérrel, de nagyjából játszható volt vele.
Viszont bonyolultabb FPS játékoknál illetve multinál nem nagyon tudom elképzelni. Van Playstationom, kipróbáltam a Battlefield 1-et rajta és elszörnyedtem, hogy az a sok funkció amit a játék igényel és PC-n mind mind külön gombra van rábindelve, kontrolleren sokszor 1 gombot kellett használni 2 funkcióra, függően attól hogy röviden vagy hosszan nyomod. Aztán a másik hülyeség ami volt, hogy pl. járműbe beszállva már teljesen átvariálódott az előre, hátra, lövés, stb. - de ezt tudjuk be a default beállítás hülyeségének. A lényeg hogy ahányféle különféle jármű, ló, hajó, stb., annyiféle kontroller mapping. Elkezdtem beállítgatni magamnak egyenként, de féltávon meghülyültem tőle, mert mindig rájöttem, hogy az adott gombhoz már egy másik funkció van hozzárendelve.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
arty
veterán
válasz Hopkins95 #160 üzenetére
gondolom 10+ éves bill+egér használathoz hasonlítod a hétvégi próba alkalmával felgyűlt tapasztalatot... nem fair
és lehet azon is vitatkozni, hogy szerencsés-e, ha egy (fps) játékban 35 különféle gombot KELL(ENE) használnod... szerintem nem, hibás koncepció, elvégre nem repülőgépszimekről beszélünk ez az egész billentyűzet téma nonszensz: NEM játékra készített periféria, felesleges a megszokott (és csak ezért elfogadott) funkcionalitást JÁTÉKRA(!) kitalált perifériától (gamepad) elvárni...
(egyébként vicces, kb 2 hete nyomtam végig az eredeti xboxon a return to castle wolfensteint, a duke-al, ami sokak szerint borzalmas ergonómiával bír(t)... nem volt különösebb problémám vele, megmondom őszintén)
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz jbnd-007 #162 üzenetére
A wowot billentyűzetre és egérre készítették el, azért olyan amilyen az irányítása.
A készítők kiindulhattak abból, hogy usernél ott a 100 féle gomb...
És ezzel nyilván nincs is gond, hiszen 2000+ óra alatt meg is tanulod, hogy mi-mire van...Hogy mennyivel több konzol fogyott volna wow-al, nehezen megbecsülhető. Ha annyira érezte volna a potenciált a blizz, valszeg kijönnek kontrolleres megoldással/portal. Lásd még diablo3..... nem hiszem h a bill hiánya tartotta őket távol Elvégre valamilyen pécéje a konzolosoknak is volt, a wow meg kb bármin elfutott...
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
martonx
veterán
Megjöttek a PS5 számai. 10,28 Tfps vs Xbox 12 Tfps. Arra számítottam közelebb lesznek egymáshoz. Ahogy nézem CPU fronton 10% az Xbox órajel előnye, GPU fronton 15% a teljesítmény előnye.
Én kérek elnézést!
-
martonx
veterán
SSD-ben valóban gyorsabb lesz, de szerintem az pont olyan téma, ami igazán keveseket hat meg. 1 perc töltés helyett next gen xbox-on lesz 10 másodperc Sony-nál meg 9 egy töltés képernyő.
GPU órajelben valóban 30% plusz van benne, viszont 40%-al kevesebb CU-val. Ráadásul ez az akár 2.23Ghz is lehet az órajel, erősen marketing szagú, hogy ne érződjön jóval gyengébbnek a GPU papíron mint az Xbox.
Aztán persze a gyakorlatban majd kiderül, hogy a sok trükközés, meg koherencia motor, meg marketing halandzsa, ráolvasás, mire lesz elég az Xbox nyers teljesítménye ellen.Én kérek elnézést!
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Arra, hogy még a marhanagynál is jóval nagyobb világot építs töltőkénernyők nélkül.
(#170) martonx: Csak ugye az új konzolok az SSD-t itt nem erre használják. A kulcsszó a finomszemcsés adatmozgás. Ehhez hasonló eddig nem nagyon volt. Talán a Radeon Pro SSG volt az, ami megmutatta az előnyeit, de ugye nem gaming célzattal. Viszont maga az alaptechnológia nagyon is alkalmas a játékokhoz. A Sony rendszerével sokkal nagyobb világok tervezhetők, mert azért a tipikus problémákat kiszűri. Például azt, hogy minden textúrabeolvasásnál törölni kell a cache-eket. Ez tényleg elég nagy gond, ha nem kezelik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
martonx
veterán
Ok, meglátjuk. Nekem eléggé olyan érzésem van, mint amikor az AMD CPU fronton gyengélkedett, és marketing blablával, meg előremutató technológiákkal próbálták elfedni a tényleges teljesítmény hiányt.
PS-nél érzésre pont ugyanez megy, aztán persze ki tudja, lehet hogy kiderül, hogy valamelyik feature tényleg beüt, a lottó 5-öst is időnként csak megnyeri valaki.Én kérek elnézést!
-
Chaser
titán
ps4 pro is gyengébb a one x-nél, mégis tudtak sok jól megcsinált játékot mutatni, programozás kérdése is
nagyon nem érint már a konzol, azért kicsit soványkák ezek a hw-ek sztem a következő 4-5 évre_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Beniii06
őstag
Azért lesz biztos 3 év múlva újabb konzol, mint ahogy a one X is jött közben. Most mondogatják, hogy "csak egy konzol lesz", a Lockhart-ot is lehet azért vetették el, mert egyszerre felesleges 2 konzolt kiadni, majd 2-3 év múlva, akkor nem csak új vevőket szerezhetnek, hanem a meglévők is váltani fognak, egy embernek két konzolt is eladnak.
"Got any other secret weapons?"
-
arty
veterán
de azért azt gondolom tudod, hogy az ÁTLAG játék xboxon (xox vs pro) szebb volt/jobban futott igen, voltak kivételek.
kevés a 2080 sebessége? hm. a 3080 mennyivel lenne időtállóbb? (az csucshw lenne... 1 évig 7 éves életciklusban az mit számít? az x360 csucsgpuval jött 2005 végén... segített ez gen közepi/végi játékok grafikájám, amikor az akkori pécékhez mérted?)
szal nagy hűhó lenne a semmiért: eladhatatlan áru gép, hosszu távon kb zéró előnnyel
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Chaser
titán
válasz Beniii06 #175 üzenetére
lehet, one s és x közt is elég nagy difi van erőben
arty
lehet elég lesz, majd elválik, nyilván tudnak annyit butítani a játékokon hogy pár év múlva is elég erősebb hw igényűhöz, pc-hez nem hasonlítom, nincs értelme
ps4 pro-t nem használtam, olvastam h szmuszabb' azonos játék one x alatt_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
arty
veterán
ha valaki ignorálja a pécét / nem tart komolyabb pécét a konzol mellett, akkor szvsz 7 éven át boldog lesz - megint és/mert bár a hardver ugyan az marad végig (kivéve he jön megint "pró"), a játékok így is egyre szépülnek...
én a ramtól félek, hiszen az 7 év alatt csupán duplára nőtt. hiába a gyors ssd, szerintem ez kevés (lesz)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Chaser
titán
én több mint 7 év után vettem pc-t, első nekifutásra sok volt a gond, de eladtam majdnem mindent, most örömbódogsá', persze jóval drágább, de sokkal jobb graf és egér+billzet, no meg stabil 60 fps - ami nekem elég, másnak a 144 is kevés -
párom volt nagy xbox fan, de azért valahogy nála is hatékonyabb egér+billzet ac és tr sorozatnál is, már annyira nem hiányzik neki az xbox fogyasztásban kicsivel vagyok rosszabb mint a one x, hangban viszont sokkal jobb, térfogatban a one x nyerne ( :
16gb sztem is lehet majd kevéske, valami 20-24gb rémlik régebben pletykaként_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
arty
veterán
a 2013-as one-ra készült játékok pimpelt verzióihoz persze h elég volt
de vajon 2025-ben mennyire lesz elég?
eddig mindig szűkös lett a memória, miközben óriásikat ugrottunk annak méretébn...
snes 192KB
ps1 3MB (15x ugrás)
ps2 36MB (12x ugrás)
ps3 512MB (14x ugrás)
ps4 8GB (16x ugrás)
ps5 16GB (2x ugrás --- mennyire röhejes ez már?! persze ha megint a tervben a ps5pró ... vagy ha az ssd magyon beválik )[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
válasz Carlos Padre #183 üzenetére
Ilyen tekintetben akkor a generáció jaguár cpuja sem korlátja semminek, ahogyan a ps3 gpuja sem volt az, de még csak a wiiU nevetséges memóriasebességét sem érezték meg a multiplatformok - hiszen arra írták a játékokat, ami bennük volt
_MINDIG_ van valami, ami a szűk keresztmetszetet adja.
A kérdés tényleg csak az, hogy mennyire fogja vissza a többi komponenst.
(egyébként persze, számtalan szépséges 60fps játék futott/fut a jaguár cpun, ahogyan ps3ra is voltak állejtős címek, a wiiU pedig roskadozott a pompás firstaprty címektől.... nade az átlag? az átlagnál azért mfegfigyelhető volt, ahogy beletörik a bicska a problémás "alkatrészbe" )A számok nem hazudnak. Aránytalanul keveset nőtt a ram a cpu-gpu pároshoz képest, ennyire keveset szinte még egy generációváltásnál sem sikerült "előrelépni".
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Chaser
titán
-
Chaser
titán
one s után is jött az x, szóval simán lehet h lesz erősebb vas később, most is vannak már játékok amikből 4k ultrán 60 fps-t nem tud kiizzadni egy 2080ti, új genes konzoloknál jobb címeknél azért nem lenne hátrány 4k@60, ha még az a 4k erősen butított is esetenként
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Wesder
félisten
Azért jött az X mert reagàltak a hírtelen megnőtt 4K TV keresletre. (úgy ahogy) A 9. generàcióban a target Xbox oldalon 4K@60 up to 120. Sonynàl is biztos ez a cél.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Chaser
titán
lehet, ettől független később még bármi lehet
mondom engem nem érint, már tényleg csak apróért' veszek konzolt, szép, aranyos meg egyebek, de nem az én világom, utolsó one x-et január elején boltból 99e-ért lőttem játékkal, majd ha annyiért megy az új gen kipróbálom azt is
engem a fogyasztása és különösen a hangja érdekelne, a design nagyon tetszik, van is hasonló itx házikó, csak valami 100e ft környékén ( :_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
addikt
Konzolon úgyis megoldják, ahogy eddig is. A konzolnak jóval hatékonyabb a memória menedzsmentje, mint PC-nek. Ráadásul itt a szupergyors SSD is, amit kvázi lehet virtuális memóriának használni, ha nincs más. Ha igény van rá, akkor látszik, hogy a kis Nintendo Switchen is meg lehet oldani a Witcher 3-at, hogy valahogy beleférjen a memóriába. Én nem látom azt a játékot, amire 16 giga memória ne lenne elég, ha még PC-n is egy jó ideig elégségesnek néz ki.
Szerintem a konzol olyan koncepció alapján működik fejlesztői oldalról, hogy mit kell csinálnom a játékkal ahhoz, hogy beleférjen a rendelkezésre álló memóriába.
Ezzel szemben PC-re írt játékoknál meg másik oldalról közelítik meg a dolgot, tehát mennyi memória kell a PC-be, hogy a játékom beleférjen.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
arty
veterán
válasz Carlos Padre #185 üzenetére
enyhe fogalomzavart érzek az erőben
a 8 gigás pécések már évek óta kimaradnak bizonyos címekből ...
az xbox memóriája jóval gyorsabb lesz, mint a ps5-é!
mármint a LÉNYEGI rész, a 10GB "VideoRAM" ! (ha fejlesztőnk ésszel allokálja... sőt, lehet h ez valamennyire automatikus boxon, nem tudom)A lasabb részen futhat az OS és az alkalmazás, de a lasabbat érdemes kicsit kibontani... Pécén a ramsávszél 40-50 GB/s ha 3000mhz+ ddr4-ed van, dual chanelben. Efelett elég visszafogott a gyorsulás, nagyon kevés játék(!) igényel többet/profitál gyorsabb ramból.
Ehez képest XSEX-en a lassú részen is 336 GB/s-el lehet gazdálkodni..... Upsz.(#187) martonx igen, PONT ettől félek
(#192) Hopkins95 hiába hatékonyabb, a kevés az kevés. a korábbi generációk óriási ugrásai ellenére is kevés lett a ram, a mostani szerény növekedés (dupla) szvsz önmagáért beszél (jelzi a problémát). odafigyelősen persze minden megoldható, de vajon oda fognak-e a kedves fejlesztők figyelni? (akik a mostani generációban is leszarják, ha nincs meg a 30fps se...)
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
addikt
akik a mostani generációban is leszarják, ha nincs meg a 30fps se...
Ne haragudj, de ha nézel Digital Foundrys videókat, akkor tudod hogy ez nem igaz. Pont hogy az látszik, hogy az utóbbi időben egyre inkább arra törekednek, hogy meglegyen a stabil 30 FPS, mert tudják ők is, hogy a szaksajtó már ilyen dolgokat is fontosnak tart és mérni is tudja, s ha nem üt meg a játék egy játszható szintet, akkor csúnyán lehúzhatják a játékot. Épp hogy a régi időkben nem volt ennyire fontos a konzisztens teljesítmény, mert régi kisebb CRT TV-n nem tűnt annyira fel meg annyian nem is foglalkoztak vele. De azóta fejlődött a technika, jobban elterjedt az internet, megjelentek az influencerek na meg a szakmédiumok is fejlődtek ami a tesztelést illeti, szóval nem lehet egy játékot akárhogy kiadni.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
arty
veterán
válasz Hopkins95 #194 üzenetére
Kb azóta nézem őket, amióta indultak és rengeteg a 30fps alá benézegető játék.
Pláne ocsmány a helyzet, amióta a pró konzolok léteznek.Amikor pedig a 60fps a target, akkor azt sikerül alulmúlni.
A fejlesztők (kiadók?) igénytelenek.(#195) Carlos Padre Tényleg.
A ps5 és az xsex is 16gb memóriával jön (nem tudtad?), csak az xboxban a ram egy része jóval gyorsabb a ps5-ben levőnél, amiből a gpu/videokártya profitálhat. Egy kisebb rész valóban lasabb, mint a ps5-é, de azon a részen lehet olyan tartalom, aminek még az a lassú is sok. Erről írtam az előző hozzászólásomban, kár hogy meg se próbáltad érteni.
Egyébként ezt a gyors-lassu memóriás felépítést használta/használja a sony is - a ps4 próban.
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
martonx
veterán
A kevés ram problémához. Az AMD VGA-k használnak valami textúra tömörítős eljárást, és 100%, hogy ezek továbbfejlesztett verziója lesz a next gen konzolokban. Ergo, ami csak dupla memóriának tűnik, az valójában a majdani gyakorlatban ennek a többszöröse lehet.
Illetve szvsz a grafikai minőség, textúrák minősége már mostani konzolokon is annyira kifinomult, hogy gondolom ez a párszoros (kétszeres + tömörítés) memória méret növekmény bőven elég lesz így is a nagyságrendi látványbéli ugráshoz.Én kérek elnézést!
-
Kansas
addikt
Ráadásul egy ideje már durván belassult a játékok fejlődése és nem látom, mitől lenne szükség 16GB-nál több RAM-ra(RT sem RAM zabáló tudtommal), akármilyen sebessége is van... illetve de, a szarul optimalizált játékok esetén, de azokból konzolon lényegesen kevesebb van, mint PC-n, hisz többnyire nem opció a bővítés, és ezzel összefüggésben pontosan tudott a célhardver, amire optimalizálni kell.
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
martonx
veterán
válasz Carlos Padre #199 üzenetére
Ezt ne nekem mondd, én is tisztában vagyok ezzel. Sőt szvsz az xbox SSD-je is lazán képes lesz erre. Mondd a károgóknak, akik szerint a kétszeres memória mennyiség nem előrelépés.
Igaziból én PC-n a mai napig is elvagyok 8-16GB rammal.
Szimpla Xbox One-on full hd-ben nézve a játékokat, őszintén nem tudok ugrásbeli minőségi javulást se elképzelni az elkövetkezendő években. Legalábbis az autós játékok, de pl. SW Battlefront 2 is nekem teljesen fotorealisztikusnak hat.
Az elmúlt generációkkal ellentétben, nem látok annyi teret a játékok grafikájának javulására.
Én kérek elnézést!