Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • qad

    senior tag

    Eeeegen, az ehhez hasonló hiba hegyek miatt hagytam ott a BF1-et, szüntettem meg az előfizetésem és töröltem az origint is. A BF3-BF4-BF1 és BFV béta után erőteljesen az a véleményem, hogy először tanuljanak meg játékot írni/gyártani és csak azután akarjanak újításokat bevezetni. A Dice megmutatja, hogy kell az Nvidinál jobb sugárkövető alkalmazást írni, ahogy a mantle bevezetése is jól sikerült.
    "A DICE nem az NVIDIA kódját használta fel, hanem írtak egy saját effektet a visszaverődésre, ami még gyorsan is fut."

    "A Battlefield V egy köztes megoldást tartalmaz, így nem az NVIDIA által írt visszaverődés effektet implementálják, hanem terveztek egy sajátot. Ennek előnye, hogy rendkívül gyorsan fut, miközben a minőség oldalán alig áldoznak ezért a tempóelőnyért. Persze ilyen módon az egész a DICE számára nem csak annyi volt, hogy "felkapcsolták a fényeket", viszont a sebesség kárpótolni fogja a befektetett munkát."

    Ebből a cikkből idéztem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák