Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Nagyon jol hangzik, kivancsi leszek ra, milyen lesz, illetve hogy mennyire lesz sima az atallas az uj platformra (eleinte nyugosek szoktak lenni a ram-mb-cpuk egymasra).
    A nagyon jo hir szamomra ebben az, hogy mire eljon a gepcsere ideje (bo ~4 ev mulva), mar egy nagyon eros, nagyon kiforrott rendszert lehet majd osszepakolni. :K

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz hallador #19 üzenetére

    Vegfelhasznalonal mit keresne 64 magos EPYC, vagy akar csak Threadripper?
    A cegek meg, akinek kell a teljesitmeny, szerveriparhoz es a limitalt ellatashoz kepest meglepoen gyorsan allnak atfele ra. Meg a hagyomanyosan nagyon intel parti jatekfejlesztok kozott is egyre tobben vesznek Threadripperes workstation-oket es/vagy EPYC-es compile/renderfarmokat, mert egyszeruen annyira gyors es ahhoz kepest olcso, hogy hiaba hasznalt mindig intelt, szajhuzgalva ugyan de megveszi az AMD-t, mert nincs mas realis valasztasa. Es ez nem egy legbol kapott urban legend, hanem szemelyesen latom es tapasztalom, kb mindenhonnan ez az info jon ujabban, legyen az SONY, XBOX, vagy fuggetlen studio/kiado termeke (pl EA egyre tobb studioja is atall).