- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibe0309
tag
Én úgy emlékszem, hogy egy ilyen terelésnél kell elkanyarodni, és ott le lehet vágni. Illetve volt valami olyasmi, hogy ha nyomsz egy reset-et (autó pályára visszapakolás) mielőtt visszaérsz a pályára, akkor rögtön a kör végére tesz le
Meg is találtam, valahogy így: [link]
(amilyen fakezű voltam akkoriban, enélkül esélyem se lett volna)[ Szerkesztve ]
-
Jhonny06
veterán
Az eredetiben is nagyon könnyű a verseny, csak szimplán óvatosan kell vezetni és akkor is simán megnyerhető. Az első kanyarban meg lehet szerezni a vezetést, onnantól meg már csak óvatos vezetéssel tartani. Szerintem azért találják sokan nehéznek azt a versenyt, mert mindenki azt hiszi, hogy csak úgy lehet megnyerni, ha úgy vezetsz, mint egy állat. Közben pont, hogy akkor 100%, hogy ki fogsz csúszni valahol.
[ Szerkesztve ]