- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Autóhifi
- Meghozta az FSR 3.1-et az AMD
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- CPU léghűtés kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Fotó mutatja meg, mire lesznek jók a CMF Phone 1 hátlapi csavarjai
ma Már amellett, hogy helyén tartják a hátlapot. A Nothing villogó Glyph felülete ugyan hiányzik majd az első CMF telefonról, helyette kiegészítők jönnek.
-
Kiderültek a részletek az ASUS Dual Mode LCD monitoráról
ph A 27 hüvelykes ROG Strix XG27UCG 160 Hz-es 4K és 320 Hz-es Full HD üzemmódot kínál majd.
-
Premier dátumot kapott a SWORD ART ONLINE Fractured Daydream
gp A Digital Deluxe és a Digital Premium kiadások vásárlói három nappal korábban ugorhatnak bele a kalandokba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz pepe62 #35513 üzenetére
Fikázni nem is fikázza senki... Csak elég zavaró az, amikor 1 bizonyos hibával háromszor, vagy többször kell vinned szervízbe, ez mellett a gyártói support egy hulladék. Ha egy BMW-t beviszel a szervizbe, nagy valószínűséggel nem pislognak rád a szervizesek, hogy Ők ilyen hibáról nem tudnak...
Iphone-os hülyeséget meg most felejtsük el...
Amúgy, miről beszélsz? Szerintem kezd el még egyszer végigolvasni azoknak a hsz-eit, akik panaszkodnak a telefonra, hogy miért is panaszkodnak pontosan.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen