Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fatpingvin

    őstag

    válasz lev258 #21 üzenetére

    a hibajelentésekkel FLOSS körökben az a baj inkább mostanában hogy a SaaS-on szocializálódott jóhiszemű hülyék nem értik a különbséget a bug report és a support request között.

    végignézve pl a Debian bug trcking felületét (pedig ez ráadásul már nem is annyira önvezető mint mondjuk egy uborka) baromi sok oloyan bugreport van hogy "XYZ doesn't work, pls fix" konfigurációról semmi, logfájlok sehol, úgy kell a júzer után rohangálni hogy mi is van a rendszerében. Nem várom el nyilván az r=1 júzertől hogy odáig visszakövessen egy bugot hogy már a forráskódokban kelljen turkálni, de mondjuk amikor még annyira se telik hogy mondjuk megírja hogy melyik kernel verzió meg hogy konkrétan milyen működést várt ami nem működött, ez azért gáz.

    ahogy popularizálódik a platform, ezeknek a száma csak nőni fog.

    viszont ellenpontként szerencsére ott vannk az online usergroup-ok ahová lehet első körben menni segítségért, ez is már régen nem az a minősíthetetlen elitklub ami mondjuk az ezredforduló táján volt, BSD-ken meg még kicsit később is.

    A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)

Új hozzászólás Aktív témák