Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Colos1

    őstag

    válasz SpongyaBob #29 üzenetére

    Pont azon gondolkodtam, hogy amikor pár évvel ezelőtt havonta jött WHQL, akkor azért ment a sírás. Ezt a stratégiát megváltoztatták, hogy jön amikor kész, akkor azért sírt mindenki. Ha 1 hónapon belül jött, akkor sírtak, hogy biztosan azért jön ilyen gyorsan, mert valami szar. Amikor két hónapra jött, akkor azért sírtak, mert miért nem vártak még egy hónapot, hogy 3 hónap legyen a különbség. Amikor 3 hónapra jött, akkor sírtak, hogy már 1 hónappal ezelőtt ki kellett volna adni. 4 hónapnál azért sírtak, mert túl sok volt a változás, és rátelepítéskor behülyült..... ;] :W

    Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...

  • Colos1

    őstag

    válasz fpeter84 #179 üzenetére

    A vSync -nek nem az FPS limit a lényege, hanem az, hogy a kártya szinkronba kerüljön a monitor képfrissítésével. Ha lekorlátozod az FPS -t 60 -ra, attól még nem feltétlen szűnik meg a képtörés, mert a frissítési frekvencia bár megegyezik, nem feltétlen akkor küldi a képet a kártya, amikor a monitor frissítene.

    Ha a vSync -et bekapcsolod, attól a kártya még több képet számol ki, csak egy csomót el fog dobálni. (Tény, hogy ekkor kevesebbet számol, mint vSync nélkül, de többet, mintha korlátozva lenne.) Ez amellett, hogy feleslegesen terheli a VGA -t, növelheti az input lagot is.

    Eddig is ajánlott volt a vSync mellé bekapcsolni a játékban az FPS limitet, a kártya további kímélése és az input lag csökkentésének érdekében, de ezt nem minden játék tudta.

    Ez a beállítási lehetőség egyáltalán nem felesleges, csak érteni kellene, hogy mi a lényege.

    Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...

Új hozzászólás Aktív témák