- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Milyen alaplapot vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Apple notebookok
- Videós, mozgóképes topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nyárköszöntő hardverszemle
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zeratul
addikt
koh: egy valamit kihagysz a számításból, azt hogy a next gen konzol API-k "véletlenül" nagyon hasonlítanak a DX12-höz és Vulkánhoz. A next gen konzol port sokkal egyszerűbb lesz PCre mint eddig, a programozók meg köztudottan szeretik rövidebb utat választani, ami konzolról jön át PCre az jó eséllyel DX12 vagy Vulkan átiratot kap elsősorban, az meg hogy fog nV-n futni...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
"Ha ez igy lenne, a vasarlok nem vennek az nv kartyakat."
Látod az interfox jellegű embereket, akiknek mivel volt gondjuk egy darab amd karival, onnantól már csak nv-t vesznek, nem is mérlegelnek mást. Az igazi hardcore nv fanbolyok olyanok mint az apple-ösök kicsiben. Amíg elér egy bizonyos (jó) teljesítményt az eszköz, addig már már irracionális szinten tesznek a globális kép figyelésére. Szóval az ilyen fan-októl nem kell azt várni hogy objektíven lássák az előnyöket és hátrányokat, ahogy az eladásokból sem feltétlen csak azt kell látni, hogy biztosan azért fogy ennyire, mert annyival jobb mint a rivális.
Nem azt mondom hogy mindenki vegyen amd-t, mindenki vegyen amit akar, de könyörgöm, racionális indokok alapján döntsön, ne egy sokéves esetleges negatív tapasztalat vagy egymásnak hangoztatott "más mondta" hoaxok és már rég nem létező problémák alapján. Vegye maga elé, A kártya ennyit tud, ennyiért, B kártya annyit tud, annyiért. Nekem ezek a fontosak, azok pedig nem. Így teljesen releváns döntést lehet hozni hogy az ember vesz mondjuk egy 970-et mert neki fontos a fogyasztás is, míg más inkább a nagyobb tudásra és mantle-ra alapozva vett 290X-et. Egyik sem rossz döntés.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
InterFox
senior tag
válasz Menthirist #53 üzenetére
Racionálisan és globálisan sincs physx támogatás AMD-n és arról nem fogok lemondani.
Persze a hozzád hasonló AMD fanok esküsznek, hogy felesleges hülyeség.[ Szerkesztve ]
PSN ID: interfoxthedead
-
veterán
racionálisan és globálisan sincs egy rakat játékban sem physx ha munkára kellene, akkor oké, de játékban erősen visszaszorulóban van
De nyílvánvalóan olyan szinten ócsároltam az nvidia-t, hogy csak amd fan lehetek
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
InterFox
senior tag
-
veterán
hűha
35 cím, egészen a 2007-es Unreal Tournament 3-tól számítva, és ebben már benne van ami meg sem jelent
de itt sem írnak olyan sokat mondjuk 2014-ből
Ez 7 év alatt évi átlag 5 játék. Ennyi kb mantle támogatással is jött 2014-ben
Még ha 1,5x ennyi is jelent meg az is nevetséges ennyi idő alatt[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
InterFox
senior tag
-
veterán
-
FLATRONW
őstag
Kérlek, sorold már fel azokat a dolgokat, amiket az NV kivett a GPU-iból az energiahatékonyság miatt és emiatt butábbak lettek a kártyái.
Kezd a Fermitől kezdve a Kepleren át, egészen a Maxvellig.
Én azt látom, hogy minden generáció váltásnál fejlettebb, gyorsabb és energia hatékonyabb GPU-t hoztak ki.
Nem látom sehol sem azt, hogy egy Kepler jobb lenne egy Maxvelltől, vagy egy Fermi a Keplertől. -
veterán
Most ami hirtelen eszembe jutott, hogy egyrészt ugye kivett egy rakat dupla pontosságú feldolgozót, így DP-ben a 980 sebessége egy 7870 szintjén van, messze akár egy 780 alatt. Emellett ugye szépen lebombázták a memóriasávszélt is, minek 384 bit, amikor használhatunk 256 bitet is, és próbáljuk tömöríteni az adatokat mielőtt utaztatnánk. Nos egyrészt nem vagyok biztos benne hogy minden adatot ugyanúgy lehetne tömöríteni vele, másrészt pedig ha 256 biten tömörítéssel jó az eredmény, ha maradtak volna 384 biten akkor még jobb lett volna.Ugyan a ROP-ok száma 48-ról végre 64-re emelkedett, ugyanakkor a TMU-k számát is szépen lecsökkentették, még a 780-ban is volt 192 (224 a Ti-ben), míg a 980-ban már csak 128 van mint egy 770-ben. No meg ugye a Cuda magok száma is esett 2304/2880-ról 2048-ra (a Titan Z-be legalább várhatóan betették a 3072 magot). Emiatt összességében single precisionban is a 780 Ti alá esett, valahol egy alap Titan és a 780 Ti között van...
Persze mindezek mellett az általános játékokban nőtt a 980 teljesítménye a 780 Ti-hez képest (de korán sem olyan fickós mértékben, sőt van ahol csökkent is), de ez nem azt jelenti hogy ne lehetne majd meg ennek a böjtje (vagy már most is, pl nagyobb felbontáson)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
cheatergs
senior tag
Mi értelme ennek a sok feltételes funkciónak egy szabványban? Mi ennek a piaci alapja az MS-nél? Miért nem fixálja a szofveróriás, mint régen, h egy valamit nem támogat a chip, akkor egyszerűen nem kapja meg a kártya a Dx12 plecsnit.
OK, a 8.1-es időkben is voltak ilyenek, mivel a Gef4 Ti-k csak PS1.3-at tudtak, sőt még az R200 se volt fullos PS1.4, de ilyen káoszt azért nem produkáltak.Minek kellenek ezek a Tierek? Így rá lenne kényszerítve az NV is a kor követelményeire, h a legfrissebb logó viríthasson a kártyái dobozain. Mert most perpill ráírhatja a Fermikre is a DX12-t, csak azok nem azok, mert 11-ben működnek. Akkor minek gürizett az MS a 12-vel, ha az előremutató újítások beépítését nem teszi kötelezővé?
Rendben, az NV talán Tier3-as kártyát dob be a Pascallal/Voltával, de akk is a kérdés, h a mai kártyákat miért tette jövőbeli szabványképessé az MS, holott a maximális funkciók mellett a maiak értékelhetetlen eredményeket produkálnak?Mellesleg mintha egy-két éve, amikor először vetődött föl a DX12 tartalma, még olyanról volt szó, h semmilyen akkori kártya (tehát a GCN-ek sem) nem fogja ismerni az igazi DX12 funkciókat, az a későbbi generációkra marad. Most meg ott tartunk, h a tavalyi 1.2-es GCN már tud olyat, amit a még meg sem jelent 12 nem.
Hogy van ez?[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
FLATRONW
őstag
válasz Menthirist #62 üzenetére
Pont ez a lényeg, valahol elvettek valahol pedig hozzátettek. Általánosságban pedig elmondható, hogy gyorsabb mint egy 780 Ti és kevesebbet is fogyaszt. A jövőben ahol a 980 elfog vérezni, ott a 780 Ti sem fog labdába rúgni.
Mivel két különböző architektúráról beszélünk, ezért a Cuda magok számát sem érdemes összehasonlítani.
Arról nem is beszélve, hogy a 980 nem egy teljes értékű Maxwell, míg a 780 Ti egy teljes értékű Kepler.
A fejlett, okos architektúra szerintem nem csak annyiból áll, hogy az egyes összetevők számát a végtelenségig növeljük. Komoly fejlesztés van a mögött, hogy a kevesebből többet is kitudtak hozni. Ez pedig a jövőre nézve sem jelent rosszat.(#63) morgyi : Nem ragadtak meg a 2009-es DX11 szintjén. Az AMD-nek nincs abban nehéz dolga, hogy megfeleljen a DX12 követelményeinek. Azért lettek ezek az alapkövetelményei a DX12-nek, mert az Xbox is GCN-re épül. Opcionálisan a fejlesztők azt tesznek hozzá, amit csak akarnak.
Lehet vannak olyan képességei a Maxvellnek is, amit a GCN nem támogat és egyes jövőbeli NV játékok majd építenek is erre. -
veterán
Az a baj hogy hardvert vettek el, amit szoftver trükkökkel ellensúlyoztak amennyire tudtak. Az hogy a 980 nem egy esetben csak kb 5-7%-al gyorsabb a 780 Ti-nél (vagy épp kikap tőle), nekem pontosan azt mutatja, hogy amennyit elvettek hardverből, azt úgy ahogy tudták pótolni szoftverből, de ennyi. Emiatt nekem megbukik a "Kérlek, sorold már fel azokat a dolgokat, amiket az NV kivett a GPU-iból az energiahatékonyság miatt és emiatt butábbak lettek a kártyái." állításod. Fel lettek sorolva mi minden lett kivéve az nv gpu-iból az energiahatékonyság miatt, és ezt csak szoftveres trükközések miatt sikerült szinten tartani a 780 Ti-hez képest. A szoftveres trükközésekkel meg az a baj, hogy a minősége jobban kitett a többi szoftveres hatásnak.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
FLATRONW
őstag
válasz Menthirist #67 üzenetére
A számok alapján tényleg vettek el a hardverből, de adtak is hozzá. Azonban szerintem különböző architektúráknál igazából nem is hasonlíthatóak össze ezek a dolgok.
Annak ellenére hogy az NV jobban kivan téve a szoftveres gondoknak, mégis az AMD-t sújtják ezek a hibák. -
FLATRONW
őstag
válasz #32839680 #69 üzenetére
Azt írtam, hogy lehet hogy léteznek, ezért nem is tudok felsorolni ilyeneket. Igazad van a fejlesztők nem akarják újraírni, mert nekik így egyszerűbb. Azonban nekem, mint PC-s felhasználónak jobb lenne, ha igazi PC-s megoldás születne effektek terén is. Nem szeretném, hogy a konzolos megoldások jönnének át módosítatlanul PC-re, mert azok minőségével az eddig látottak alapján nagyon nem vagyok megelégedve. Persze tisztában vagyok vele, hogy a felhasználók nem számítanak.
Igazad van a PhysX csak egy látványelem, de ennek ellenére sokat dob a megjelenésen.[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
válasz Menthirist #53 üzenetére
Racionális döntést hozni kb.: akkor lehet, ha mindkét terméket kipróbáltad.
Ezt anno (5870 vs 580) megtettem és annyi különbséget láttam hogy NV használ egy buffert/késleltetést amivel egyenletes időközönként rakja ki az elkészült képet. Míg AMD-nél minimális/nincs ez a késleltetés, majdnem azonnal kijön a képkocka. De ha nagy terhelést kap (forduláskor) és nem tudja befejezni adott képkockát, akkor inkább kihagyja azokat.
Hobbi CS-s voltam és mindkettő zavaró volt, viszont a fix késleltetést könnyebben meg lehetett szokni mint az akció közben széteső képet.Nem vagyok NV-fan. számomra kisebb rosszat választottam, és ezért had ne legyen már bűntudatom
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Hát igen, úgy nem is nehéz ha ismételten a szándékos túltesszelálás mocskos trükkjéhez nyúl az nv a kis gameworks-ös játékainál. Belelátni meg persze nem lehet, nehogy esetleg kiderüljenek ezek a játékok.
Egy nem dokumentált és nem átlátható, egy adott oldal által adott library használata abszolút egyenlőtlen feltételekhez vezethet. Olyan mint a korrupció. Zárt, titkosított, csak a hatását látod, és vagy elhiszed hogy annyiba kerül, vagy nem. Ők pedig dörzsölik a tenyerüket.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz #16939776 #72 üzenetére
Az általában nem kivitelezhető hogy mindkét terméket kipróbáld, de az igen, hogy 10-20-30 különálló helyről szerzett infókat összegzed, nagyot kicsit egyaránt.
A folyamatosság pedig rengeteget javult mantle alatt, öröm nézni a frame time-okat és ténylegesen látni, érezni is a hatását pl bf4 alatt. Egyetértek hogy jobban érintette a microstutter az amd-ket (cserébe ahogy mondod, nvidia-n nagyobb volt egy lehelletnyit a lag), de ez azért már nem így van. Minden kártyavásárlásnál újra kell validálni mindkét oldalt, mert bizony 1-2 generáció alatt elég sok dolog meg tud változni szoftveresen is és hardveresen is. Tehát attól hogy volt-e 8 évvel ezelőtt gondom az nvidia drivereivel vagy sem, a jelenre nézve lényegtelen.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Interceptor
addikt
válasz Menthirist #74 üzenetére
Egetértek veled. Engem is rettentően irritál az a fajta, begyepesedett hozzáállás amit szinte napi szinten tapasztalok, bármilyen témában. Sokan nem értik és nem fogják fel, hogy a dolgok változhatnak és változnak is sok esetben. Szerintem sokáig amúgy sem maradhat ugyanolyan "hibás" valami főleg a mai világban nem, mert abba könnyen bele lehet bukni.
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
FLATRONW
őstag
válasz Menthirist #73 üzenetére
A cikket nem olvastam el, mert angolul nem tudok. De gondolom a lényeg az (ahogy írod is), hogy túl vannak tesszalálva a dolgok.
Kérdem én, hol van itt a csalás? Mindkét gyártó esetén ugyanúgy teljesítményvesztéssel jár ez a dolog.
Csak az NV-t kevésbé sújtja, mert ezen a területen jobbak.
Ne értsetek félre, nem örülök ennek. Ennél a játéknál pedig nem is igazán számít, mert max beállítások mellett is mindkét gyártónál tökéletesen fut.
Nekem erről az AMD féle HDAO jut eszembe. Az van mindenhol írva, hogy 7x gyorsabb azonos minőség mellett, mint az alap SSAO, ennek ellenére a játékokban mégis ez a leglassabb megoldás még AMD esetén is. Azért van ez így, mert ennek az effektnek a túlparaméterezése az NV kártyákat jobban sújtja. -
veterán
Ott van a csalás, hogy az nvidia tisztában van azzal, hogy a tesszelálás egy bizonyos mérték felett 30-40%-al lassabb az amd hardverein (itt jellemzően arról a tartományról van szó, amikor egy face már nem ér el 1-2 pixel méretet sem, tehát gyakorlatilag értelmetlen). Tehát megtehetné hogy fele vagy negyed ennyire tesszeláljon, és akkor nem érné hátrány a versenytársát (és a játékosokat, elvégre a nagyobb tesszelálás kevesebb fps-t is jelent). De őt az érdekli csak, hogy marketing szempontból jobban lehet mutogatni hogy gyorsabb a kártyája a riválisénál, az mindegy hogy most 70 vagy 100 fps-nél jön ez ki.
Ez kérlek ugyanolyan tisztességtelen üzleti gyakorlat, mint amikor az Intel nem volt hajlandó amd technológiákat is támogatni a fordítójában, még úgy sem, hogy az amd fizetett hogy legyen SSE2 és 3 támogatás. Ha AuthenticAMD tokent talált, akkor nem használt optimalizációkat, így gyengébben futottak az amd processzorain. Lásd itt"Ennél a játéknál pedig nem is igazán számít, mert max beállítások mellett is mindkét gyártónál tökéletesen fut."
Jah, megfelelően drága hardveren. De nem lenne korrektebb, ha az olcsóbb kártyák tulajainál is elfogadhatóan fusson? Elvégre csak azért nincs ez így, mert az nv gáncsolgat ahol tud.A HDAO esetén pedig van lehetőséged állítani. Benyomsz mást. Van olyan AO verzió ami amd-n fut jobban, van ami nvidia-n, és ez így van rendjén. A túltesszelálás viszont néha még driver force-ból sem volt kikapcsolható, tehát nem lehetett megkerülni, nem volt lehetőség választani. Akár tesszeláltál, akár nem, ez bizony mindent széttesszelált neked.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
FLATRONW
őstag
válasz Menthirist #77 üzenetére
Hidd el ez akkor sem csalás. Egész biztos lehetsz benne, hogy az AMD-nek is megvannak ezek a trükkjei. Ott van például a TreesFx. Hiába nyitott a szabvány, de nem lehet úgy módosítani, hogy NV-n is ugyanolyan jól fusson, mert ez az effekt az AMD jobb compute képességeire alapoz. A Batmanhez igazából még erős hardver sem kell, az egész csak arra jó hogy rávilágítson a rivális gyengeségeire.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #32839680 #69 üzenetére
Ne tekintsünk úgy a GameWorks-re, hogy valami nagyon rossz dolog lenne. Vannak előnyei és hátrányai, és ezt tulajdonképpen mindenről el lehet mondani. Egy effektnél három alapvető tényező van, amit egy fejlesztő megvizsgál: minőség, sebesség és a beépíthetőség időigénye. A GameWorks esetében ugrik a minőség és a sebesség, mert egy szimpla middleware, ami általánosan van elkészítve specifikus optimalizálások nélkül, viszont a beépíthetőség a megfelelő leképző esetén egyszerű. A másik lehetőség, ha a fejlesztő maga írja meg az effektet. Minőségben és sebességben ez az igazi, mert specifikusan fejlesztheted az adott motorba, így mélyen integrálható rendszer születhet, ugyanakkor ennek az időigénye azért nem kevés. És ugye az idő pénz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt azért látni kell, hogy ha valaki előáll egy gyorsabb algoritmussal, akkor annak a sebességét elköltik a minőségre. A HDAO képes ugyanarra a minőségre, mint a Crytek SSAO-ja, amihez hasonlítva volt. Viszont hétszer gyorsabb feldolgozás mellett realitássá vált, hogy ne a felbontás negyedével, hanem konkrétan a natív felbontással történjen a számolás, illetve a mintavételek növelésével hatékonyabb lehetett az eredmény. Az SSAO technikáknak mindig az volt az átka, hogy olyan helyekre rakott árnyékot, ahova nem kellett volna, és olyan helyekről hiányzott az árnyék, ahol meg jó lett volna ha van. Ezeket nem lehet kikerülni, de a mintavételek és a felbontás növelésével javítható az eredmény.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
De a TresFX pont hogy implementálható és jól futtatható lett nvidia-n is. És megintcsak, kikapcsolható, nyomonkövethető, megnézhető, stb. Nincs takargatva valami olyasmi mint if gpuVendor=nvidia than do nvidiaKillerMethods. Tehát nem csinál semmi olyat szándékosan, a user beleegyezése és engedélye nélkül, ami leölné az nvidia kártyákat. Nem úgy mint amit linkeltem. Nem hiszem hogy ne lehetne észrevenni ebben a felfogásban a különbséget.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
FLATRONW
őstag
válasz Menthirist #81 üzenetére
A Batman esetén is ki lehet kapcsolni a teszelációt, ha nem vagy megelégedve a teljesítménnyel. A TreesFX pedig az optimalizációk ellenére sem fut olyan jól NV-n, és ez a hardver sara.
-
veterán
De pont hogy a háttérben teszi, tehát ha nem tudod hogy a driverben manuálisan kapcsold 4x-esre csak a tesszelálást, akkor nem fogod tudni (meg a mezei user amúgy sem) hogy emiatt lassabb mint az nvidia megoldásai. Van ahol ki sem lehet kapcsolni.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
TTomax
nagyúr
válasz Menthirist #83 üzenetére
Játékból ki lehet kapcsolni,FC4ben is lehetett az összes ilyet...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
veterán
-
DonLaca@
senior tag
Mint hozzá nem értő kérdezem. Tegnap rendeltem egy GTX970-et. Most mondjam le és legyen inkább R9 290X? Vagy ez is olyan lesz mint anno a dx10.1-10.2. Az is sok vitát gerjesztett de gyakorlati haszna nem volt.
-
veterán
-
Laja333
őstag
Előre sajnos nem tudjuk. Én speciel nem vennék 970et, pont ezért, mert levegőben lóg, hogy mi lesz, ha később teletöltik mind a 4 GB-ot egyes játékok. Főleg, hogy az új radeonoknál is felmerült, miért csak 4 gigával érkeznek, amikor később lehet már is kevés lesz. Dx12-t megint nem ismeri senki. De ha ott is lesz memória étvágy növekedés, mint BF4 mantle esetén (Abu szerint nem), akkor könyvelhető, hogy bele fog futni a lassú területekre is a memóriahasználat.
Szumma szummárum, hosszú távra nem 970 való. Hasonló árban 290x (Vapor-x vagy Lightning). Egyébként ugyan így nem vennék hosszú távra 290 simát se. Hiába nem érinti azokat a "csonkachip" probléma, mint ahogyan érinti a 970et.
980 nem fér bele? -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #77 üzenetére
A tesszellálásnak van egy olyan átka, hogy a mai quadpixeleken dolgozó GPU-kkal nem hatékony. Ha egy háromszög kisebb 16 pixelnél, akkor nem biztosítható a 90%-os hatékonyság a raszterizálásnál. És ez független a gyártóktól. Ezért mondta anno Andrew Lauritzen, az Intel rendszerprogramozója, hogy teljesen elfogadhatatlannak érzi, hogy az NVIDIA a saját felhasználóitól elvesz 30%-nyi teljesítményt csak azért, hogy 5% előnyt kihozzon magának a konkurensekhez képest. Szóval ezzel pont a piacot szopatják, ezen belül is a saját vásárlóikat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A TressFX-nél ezért nyílt a forráskód. Ha valami nem jó, akkor jöhet az alternatív kód. Ezt pedig az AMD tesztelés után beépíti. Az Intel a 2.0-s verzióra építve ezt megtette, és az AMD két héten belül bedobta az SDK-ba, ez be is került a Lichdomba.
Az NV-nek az a baja, hogy a TressFX már így is túl gyors. A saját HairWorks megoldásuk nem csinál árnyékolást és analitikai élsimítást, és ezek nélkül is lassabb mint a TressFX 2.0, még a saját hardvereiken is! Ha most segítenének az AMD-nek, hogy a TressFX-et még gyorsabban futtassák a GeForce-ok, akkor a HairWorks tök felesleges lenne. Most sem tudnak semmilyen előnyt felhozni mellé, hát még ha a TressFX 50%-ot verne rá sebességben...
Ez politikai probléma. Az NV-nek nem áll érdekében, hogy a TressFX gyorsan fusson GeForce-on.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Ettől függetlenül megteszik, mert az amd-t jobban szivatja mint őt magát (annak ellenére hogy mindkét oldalt szivatja, és ezáltal a user mindenképp szarabbul jár)
Úgyhogy ezt sokan elfogadhatatlannak tartjuk (és azért az az öt százalék az több, szerintem bőven van 10 fölött)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #97 üzenetére
[link] - nem igazán. Nem ezen múlik, mert az történik, hogy az AMD fogja magát és lecseréli a hull és domain shadereket a játékhoz. Kb. két hétes meló, mert ezek a shaderek szerencsére egyszerűek. Ezután az NVIDIA megcsinálja ugyanezt magának (menni kell utánuk, mert előnybe került az AMD). Tehát végül nem történt semmi, csak szopatták azokat a játékosokat, akik a megjelenéskor játszottak. Persze aztán jön a marketing, hogy húúú, nézd találtam 20-30%-ot benne, aztán az AMD is feltünteti, hogy hát a shaderek cseréje annyit biza nekünk is hozott, és végül beáll a rend, egyedül a PC-s játékosok bűnhődnek azért, mert hatalmi harcot vívnak. Aztán a user vesz egy PS4-et és megy a sírás, hogy hádeakonzolonnincs4KménemaPCkell...
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
jah, csak ennyi, aztán mégis az lesz belőle, hogy amíg a 290X-en heggesztgetés után is majd 40%-ot ugrálgat az fps, addig ez 980-on csak 25%. De minden radeonnál nyomonkövethető hogy jóval nagyobb a hézag a minimum és a maximum között. Tehát a radeonra sokkal kaotikusabb hatással vannak a játék megoldásai mint nvidia-ra.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest