- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
veterán
Olvasgatván a cikket és a hsz-eket azért elég sokmindent meg lehet tanulni ezekből a kommentekből, ha az ember picit is hajlandó odafigyelni a másikra, ne idegesítsd fel magad az olyanokon, akik nem képesek elfogadni a tényeket!
Egyébként csak ötlet szinten felmerült bennem az, hogy nem lehetne-e megjósolni a következő kameraállás pozícióját mondjuk az accelerometerrel és a többi szenzor segítségével? Teszem azt a fej bizonyos sebességgel mozdul egy vektorba, a következő képkockát egy bufferbe ki lehetne rajzolni (vagy ha a teljes képkockát nem is, akár alapvető számításokat elvégezni ebbe a bufferbe)?
Ezt a feltevést arra alapozom, hogy ha a fejed egy bizonyos sebességgel mozog, vannak helyzetek amikor nem tudod pontosan megállítani, elletve nem állítod meg olyan gyorsan, ahogy akarod. Példának hoznám fel akár egy BF jelenetet vagy alien isolation jelenetet.
Ha pedig egy adott tárgy felé pontosan fordítod a fejed, kb egyenletes sebességgel mozog a fej, esetleg meg lehetne írni úgy ezt az algoritmust, hogy adott fejmozgási sebesség fölött bekapcsol a "kamera jóslás" ami rajzolja a buffereket. Esetleg folyamatosan menne ez a jóslás egy bufferbe és megjelenítés előtt lenne egy ellenőrzés, ami ellenőrzi a jósolt pozíció helyességét és ha nem helyes, elveti azt és számol a szokásos módon.
Az async timewarp (?talán?) hasonlóan működik az én elgondolásomhoz, de az enyém abban különbözik, hogy konkrét bufferbe dolgozna és ha lehetséges teljes képkockkákat előre számolna és a sikere teljes mértékben a jósló algoritmus pontosságában rejlene.
Csak ötletelek, de lehet, hogy teljesen hülyeséget beszélek ezért kérdezlek téged, hogy szerinted lehetséges-e ilyesmi (vagy esetleg meg is valósítottak már valami hasonlót?).
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen