Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aram01

    nagyúr

    válasz ttamashu #25 üzenetére

    "2db-ot egy géppel elég esélytelen kiszolgálni." miért? ha csak egy monitor...

    Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

  • aram01

    nagyúr

    válasz ttamashu #30 üzenetére

    akkor még várunk vele, konzolra esetleg esélyes lesz? (XO)

    Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

  • Menthirist

    veterán

    válasz ttamashu #25 üzenetére

    Szvsz kizárt hogy ilyen nagy név jöjjön rá kezdetekben. Koncepcionálisan máshogy kell rá játékot készíteni. Teljesen más játékmechanikai és dramaturgiai megoldásokat kell feltalálni. Fel kell találni hogy hogy lehet jól és szépen játékot készíteni rá. Ez pedig idő. Első körben szvsz a szimulátorok felhasználói fogják a legjobban élvezni, egy Project Cars esetében pl biztosan piszok jó, és ennek a mechanikájába kell a legkevesebb változtatás a vr számára. A többi esetében pedig több-kevesebb megoldandó probléma van. Stratégiai játék esetében pl láthatod magad előtt a térképet mint egy Isten, átláthatod pillanatokon belül, zoomolhatsz és Touch-al irányíthatsz, mindezt különösebb probléma nélkül. Ugyanakkor egy FPS-ben biztosítani hogy hova kell nézned, mit csinálhatsz, hogy lőjj, stb, már sokkal nehezebb.
    Első körben szerintem nem azok fogják megvenni, akik valamihez veszik. Első körben azok a "kalandorok" veszik majd meg, akik nem annyira innovátorok hogy a DK-t megvegyék (vagy épp lehet már megvették), de mindenképp a VR-ért veszik meg, nem egy pár konkrét játékért. A második körben fogják megvenni azok, akiknek már korrektebb tartalom is van.

    PS4 esetében lesz egy külön kis dobozka amúgy a Morpheushoz, várhatóan ez fogja a duplikációt és a torzításokat, szóval besegít a PS4-nek (ebből adódóan drágítja amúgy a Morpheus-t). Ettől függetlenül nem fogunk Uncharted 4-ezni PS4-en VR-ban persze.

    JoolsNOS A DK2 75 HZ-es volt, nem 60. A CV1 pedig ettől függetlenül 90 lesz, úgy még folyamatosabb az élmény. Most kb ezt tartják a minimumnak az igazi immersion-höz. És minden DK1 tulaj aki próbálta utána a DK2-őt, mondta hogy mekkora óriási ugrás van folyamatosságban. Ez ugye részben a 60-75 Hz fejlődésnek köszönhető, részben pedig más technológiáknak (amoled kijelző, low persistence)

    haxiboy Nem feltételezném hogy a kiskereskedők fognak elsőnek ráugrani. Amerikában biztos lehet majd kapni egy rakat Gamestop-ban vagy best buy-ban, de nálunk szerintem rendelős lesz, legalábbis eleinte biztosan. Nem hinném hogy pl az iponon gyorsan felbukkanna (ahol amúgy gyakran nem egetverő a különbség pl a német ebay-ről rendeléshez képest)

    "Tudtommal szemenkénti felbontás 1080×1200, ez kicsit nagyobb mint az FHD"
    Pedig ha megnézed, 1080x1200 az 1200x1080, és ez kisebb mint az 1920x1080 :) A 2160x1080 és a FullHD között összesen kb 15 a különbség max (2 millió vs 2.3 millió pixel), annyi hogy a Rift esetében 90 fps kell, míg a legtöbb monitor általában 60 Hz-en megy csak.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák