- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házimozi belépő szinten
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz ultrasound #4 üzenetére
Ez az S Klasse elektromos változata, abból a benzinesből is egy normálisabban felszerelt darab olyan 60 millió táján van, nyilván ez se lesz olcsóbb
#12 <Lacy85>: az nálunk is kb. annyi lesz (esetleg pár millióval drágább, de még jóval 40 alatt), aztán majd a konfigurálásnál szalad fel rá pár tízmillió
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Köszönjük, hogy szóltál, mert amúgy a Mercedesnél senkinek fogalma sincs, hogy mit kell tudnia egy ilyen autónak, még soha nem láttak ilyet
(Egyébként meg nyilván a belsőégésű S sem tud sok szám km-en át 180-as tempót tartani, mert vagy tilos, vagy csak simán nem lehet a forgalomtól.)
DRM is theft
-
dabadab
titán
Arrol se feletkezzünk meg, hogy elektromos autoknal meg cipeled a ki tudja hanyszaz kg akksit, az is nagyon környezetbarat.
A rekuperáció miatt a súlynak jóval kisebb hatása van a fogyasztásra villanyosoknál, mint belsőégésűeknél. Nem tud olyan nehéz lenni egy akkupakk, hogy annyival megdobja az energiaigényt, mint hidrogénnel csak a sűrítés.
Plusz ugye egyaltalan senki nem akarja ujrahasznositani az akksit
Igen, a Hold pedig sajtból van. (Persze, hogy újrahasznosítják.)
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Tehát szerinted az lenne a mesterterv, hogy baromi környezetszennyező módon építsünk ki olyan erőművi kapacitást, amire annyira semmi szükség nincs, hogy a legjobb felhasználási módja arról szól, hogy a megtermelt áram kétharmadát elpocsékoljuk?
Ez tényleg nagyon vonzó elképzelés
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Igen, persze, a tényeken kár lovagolni, hiszen ha a konkrétumokat simán figyelmen kívül hagyjuk, akkor sokkal egyszerűbb a prekoncepcióinkon lovagolni, igaz?
És ha már a KIA: azokon a képeken egyetlen ember se volt, se család, se magányos ember, szóval nem igazán volt világos, hogy miért pont az utóbbit sikerült belelátnod (meg ugye nyilván magányos embereknek nem kell ötszemélyes autó nagy csomagtartóval).
Be akarsz bizonyítani valamit, ha meg a tények ebbe belezavarnak, akkor simán hanyagolni kell őket.
DRM is theft
-
-
dabadab
titán
A valóság ugyanis az hogy aki nincs hozzászokva a hosszú utakhoz az már 100km után rinyálni fog hogy meg kell állni, ~150km-nél meg minden átlagos ember meg fog állni pihenni.
Nem kell mindent megmagyaráznod, úgy meg főleg nem, hogy mindenki pontosan tudja, hogy abszolút nem igaz az, amit írsz.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Auratech #319 üzenetére
Mi a repedt répának árulnak olyan eszközt, amit csak szabályellenesen lehet rendeltetésszerűen üzemelni.
Ez hogy jött ki neked? Nekem eddig csak olyan autóim voltak, amik a sebességhatárt betartva is rendeltetésszerűen üzemeltek.
Sőt, a viszonylag magas végsebességük kifejezetten abból adódott, hogy a váltó legmagasabb fokozatának olyan az áttételezése, hogy autópályatempónál is viszonylag alacsony, optimális fordulatszámon működhessen a motorjuk.
Vagy szerinted az kellene, hogy csak kettes legyen az autókban és 130 tempónál max fordulatszámon pörögjön a motorjuk?
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Auratech #328 üzenetére
Viszont gazdaságossággal... indokolni, technikai paraméterekre hivatkozni versenyautós végsebesség, menetdinamika, futómű esetén álszent hazugság.
Ahhoz képest nem sikerült igazán ellentmondani, de tessék, itt az alkalom: szerinted hogyan kellene áttételezni a váltót? 130-nál mennyit forogjon mondjuk egy dízel?
Egyébként meg nem tudom, hogy milyen extrém teljesítményről beszélsz, pl. Mo-n az eladott új autók java része most ilyen 1.2 turbo meg hasonló motorokkal megy, az az extrémtől elég messze van (az általad idecitált nyolcvanas évek N csoportjában pl. a Renult 5 Turbo 900 kg volt, 350 lóval).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
és akkor 130 -nál (vagy, amire beállítják)
Itt leginkább az "amire beállítják" a problémás kérdés (mert mennyire állítsák be?), ráadásul ha egy kicsit tovább olvasol, akkor kiderül, hogy tulajdonképpen nem az abszolút sebességgel van gondja, hanem azzal, ha valaki az adott helyzethez képest megy gyorsan, mert már a 80 is sok neki, szóval valójában az a felvetés, hogy "miért nem akadályozzák meg az autók, hogy a sofőrök bármi hülyeséget meg tudjanak csinálni?", erre meg az a válasz, hogy azért, mert még nincs level5 önvezetés.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz mrlujoak #347 üzenetére
Ez azért a Renault esetén eléggé kirakatintézkedés, mivel a modelljeik jó része eleve nem is képes felgyorsulni 180-ra, a maradék is csak elég nehezen és akkor is csak minimálisan tud ennél gyorsabban menni (a leggyorsabbak: az erősebbik benzines Megan 205, ill. az Espace 215-ös végsebességgel (mondjuk valahogy nem látom magam előtt az Espace-szel csapató boyracereket )).
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Battlefield 2042
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Mobil flották
- További aktív témák...