- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sinesol
veterán
-
Sinesol
veterán
válasz #16820480 #52 üzenetére
Arrol se feletkezzünk meg, hogy elektromos autoknal meg cipeled a ki tudja hanyszaz kg akksit, az is nagyon környezetbarat.
Plusz ugye egyaltalan senki nem akarja ujrahasznositani az akksit, a veszelyes hulladek hegyek mellett nem lesz nehez ervelni a jelenlegi akksis e autok ellen. -
Sinesol
veterán
A Tesla S Long Range 2,2 tonna, erre meg 2,4-2,5öt irnak a cikkben. 2-300 kg extra sullyal nem csoda, hogy ugyanakkora akksival kevesebb a hatotav, nincs ebben különös.
Mondjuk nyilvan lathatoan full fapad a Tesla, anyagokban, összerakasban, designban, de az azert meglepö ez a sulykülönbseg.[ Szerkesztve ]