- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Teljesen mindegy, hogy nem lesz a 3DMarkban aszinkron shader. A játékok többségében lesz. Nekik ez valóban nehéz azonos kódbázisból. A játékoknál viszont megvan az a luxus, hogy lehet alternatív kódokat írni.
A VRMarkban egyébként lesz aszinkron timewarp.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A finomszemcsés preempció nem hókuszpókusz. Arra azért van szükség, mert amíg a grafika kiszámítható, addig a compute nagyon nem az. Az NV évekig azért épített a rajzolási szintű preempcióra, mert kevés tranzisztort visz el és eleve single engine API-k voltak eddig. A VR és a multi engine API-kban viszont a preempció minősége dönti el, hogy a program akadni fog vagy nem. Ezért épít az Intel és az AMD durvaszemcsés és újabban finomszemcsés preempcióra. Lényegesen bonyolultabb a rendszer, de hosszabb távon megéri, mert tapasztalatot gyűjtenek akkora, amikor kell. Ráadásul az Intel és az AMD kedvezőbb helyről indult, mivel eleve RR ütemezést használtak. Az NV FCFS-t használ még mindig.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Minden kód kötelezően multi engine. Viszont a fejlesztők dönthetik el, hogy a pipeline-okat hova töltik be. Nyilván a dolog elég egyszerű, mert csak arról van szó, hogy melyik compute futószalag menjen-e a dedikált compute motorokra. Innentől kezdve már csak a szinkronizálást kell megoldani, és ebből a DX12 még a dedikált compute motorokkal nem rendelkező hardvereknek is megfelelő kódot formál a DXKG-n keresztül. A gond ott kezdődik, hogy a Maxwell csúnyán félre van tervezve, így ennek az architektúrának nem jó a szabványos kód, pont azért, mert kötelezően aktív a multi engine. Emiatt a compute parancsokat is a fő parancsprocesszorba kell betölteni. Ha nem lenne kötelezően aktív ez, akkor az NV szimplán letilthatná a meghajtóból, de a DXKG miatt ezt nem tehetik meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Legújabb Nvidia Quadro RTX 4000 Ada Generation 20 GB új garis eladó
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- Újszerű PowerColor Fighter AMD Radeon RX 6600XT 8GB GDDR6 ÁR/ÉRTÉK BAJNOK! Bolti Garanciával!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest