Hirdetés

2019. augusztus 21., szerda

Hozzászólások

(#1) jedis


jedis
(senior tag)

Támogatott videókártyák ??? :U

Troll on
Only NV ? :U Lehet meg sem lepődnék rajta :D
Troll off

Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !

(#2) flashpointer


flashpointer
(senior tag)

Ezt hol ovlastad?
Elite Dangeroushez sem ajanlanak AMD-t mert jelenleg mindegyikkel jatszhatatlan, tokmindegy milyen extra van benne vagy milyen eros.

(#3) Abu85 válasza jedis (#1) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Amiket a VR SDK-k támogatnak. Oculus SDK-val mindegyik.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#4) jedis válasza Abu85 (#3) üzenetére


jedis
(senior tag)

Persze csak irónia volt, a múltkori aszinkron shader(mentes) 3DMark-juk miatt :U

Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !

(#5) Abu85 válasza jedis (#4) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Teljesen mindegy, hogy nem lesz a 3DMarkban aszinkron shader. A játékok többségében lesz. Nekik ez valóban nehéz azonos kódbázisból. A játékoknál viszont megvan az a luxus, hogy lehet alternatív kódokat írni.
A VRMarkban egyébként lesz aszinkron timewarp.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#6) oliba válasza jedis (#4) üzenetére


oliba
(őstag)

Az nem tudom, hogy mennyire tűnt fel, de minden évben volt valaki által agyonhypolt valami, amit lényegében alig használtak, de ha használtak is, akkor a konkurencia jobban

DX10, DX10.1, DX11, Tesszallálás, low lvl api, most az asszinkron shaderen a hangsúly, de ott van a finomszemcsés hókuszpókusz.

Megmondom mi lesz a következő egy évben. NV kijön a Pascallal és olyan durván mehet bele az asszinkron shader, hogy a város alatti tengerfenék 128x-os tesszallálással lesz asszinkron computolva és mindezt finomszemcsés preempcióval és mivel az nv már megint 10x gyorsabb lesz ebben is, így az "AMD"-nek megint ki kell találnia valamit

(#7) Abu85 válasza oliba (#6) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

A finomszemcsés preempció nem hókuszpókusz. Arra azért van szükség, mert amíg a grafika kiszámítható, addig a compute nagyon nem az. Az NV évekig azért épített a rajzolási szintű preempcióra, mert kevés tranzisztort visz el és eleve single engine API-k voltak eddig. A VR és a multi engine API-kban viszont a preempció minősége dönti el, hogy a program akadni fog vagy nem. Ezért épít az Intel és az AMD durvaszemcsés és újabban finomszemcsés preempcióra. Lényegesen bonyolultabb a rendszer, de hosszabb távon megéri, mert tapasztalatot gyűjtenek akkora, amikor kell. Ráadásul az Intel és az AMD kedvezőbb helyről indult, mivel eleve RR ütemezést használtak. Az NV FCFS-t használ még mindig.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#8) actival63


actival63
(aktív tag)

Ó Anyám! Lassan latinul fogtok beszélni mint az orvosom, hogy ne tudjam mi a bajom! :Y

Phenom II X4 B97, 3200 MHz. ATI Radeon HD 4200

(#9) Duck663 válasza Abu85 (#5) üzenetére


Duck663
(aktív tag)

Abu, nem úgy van, hogy az aszinkron shader a DX12 kötelező elvárása? Mintha ezt olvastam volna. Mert ha az és enélkül jön egy 3DMark, akkor az szimplán hiteltelen. És még csak rá sem lehet lógatni hogy DX12 támogatású, mert nem használ ki egy olyan feature-t amely alapvető elvárása az új API-nak.

NAVIgre, ez már valami! :) Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10 önmagában.

(#10) Abu85 válasza Duck663 (#9) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Minden kód kötelezően multi engine. Viszont a fejlesztők dönthetik el, hogy a pipeline-okat hova töltik be. Nyilván a dolog elég egyszerű, mert csak arról van szó, hogy melyik compute futószalag menjen-e a dedikált compute motorokra. Innentől kezdve már csak a szinkronizálást kell megoldani, és ebből a DX12 még a dedikált compute motorokkal nem rendelkező hardvereknek is megfelelő kódot formál a DXKG-n keresztül. A gond ott kezdődik, hogy a Maxwell csúnyán félre van tervezve, így ennek az architektúrának nem jó a szabványos kód, pont azért, mert kötelezően aktív a multi engine. Emiatt a compute parancsokat is a fő parancsprocesszorba kell betölteni. Ha nem lenne kötelezően aktív ez, akkor az NV szimplán letilthatná a meghajtóból, de a DXKG miatt ezt nem tehetik meg.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#11) duc


duc
(aktív tag)

Jött is új nVidia driver, nem lennék meglepve ha köze lenne ehhez.

üdvöske, redmondi óriás, tetszetős, rendre, légkavaró, akár, megoldás, kicsike, ipar.

(#12) westlake


westlake
(félisten)

Nem tudom, hogy mennyire marad meg a final-ban, de tetszik, hogy ki lehet választani, mely teszteket telepítse fel a program.

Play nice!

(#13) winhate


winhate
(őstag)

Steam.
Értem.
Akkor köszi nem :)

[ Szerkesztve ]

http://pouet.net/prod.php?which=5633

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.