Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz joysefke #25 üzenetére

    mindenképp limitáló tényező, illetve a batch nem egyenlő a rajzolási utasítással. minden rajzolási utasítás egy batch, de nem minden batch egy rajzolási utasítás :) batch lehet még valami szimulációs számítás, ai, stb. Ebbe a számba be kell férnie mindennek.

    limitálónak limitáló, illetve egyre több energiát igényel hogy kötegeljék a dolgokat, és ez meg is határoz sok dolgot motorfelépítésben és optimalizációban. Kényelmesebb lenne a fejlesztőknek ha nem kellene erre figyelniük, mert az valóban probléma, hogy már a grafikusoknak is úgy kell dolgozniuk, hogy figyelembe vegyék ezt a keretet, nem csinálhatják a dolgokat úgy ahogy szeretnék, illetve két eltérő szemléletet kell egyensúlyban tartani (konzolon lehet bármi egy batch, lehet úgy csinálni hogy kényelmes legyen, ugyanakkor pc-n perpill még nem, tehát nem lehet kényelmesre és logikusra írni, ha ez limitáció és kötöttség).

    Ugyanakkor azért megoldható volt sok dolog ezzel a kötegeléssel eddig is, és nem hinném hogy egycsapásra kellene azt mondani hogy na akkor mostantó szarunk bele, és pc-n csak 10 méterig látsz el, mert az fér bele a batch countba. Egyetértek azzal hogy mozdulni kell, erőltetni kell a magasabb countot (mert különben sosem megy a pc-s api fejlesztés sehova), de lépcsőzetesen.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák