- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
ilyen esetekben a fejlesztők a világ többi részén agresszív kötegelést csinálnak, hogy csökkentsék a rajzolási parancsok számát dx számára. Itt a fejlesztők ezt nem teszik, ergo nem optimalizálnak pc-re (legalábbis ahogy lehetne), hanem butítanak. Nincs szó arról hogy ne lehetne ekkora látótávot elérni, csak épp dx11 számára máshogy kell némileg szervezni a dolgokat, ők pedig erre nem voltak hajlandóak. Annak ellenére hogy az ajánlás 2k batch, azért sok jó fejlesztő ért el ennek többszörösét, és itt nem csak Dan Bakerre gondolok.
Az hogy baker 10x ennyit elért, nem jelenti azt, hogy más szakértők ne érhessenek el 2-3-5x ennyit.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
az megint egy dolog. az meg megint más, hogy mi minden fér bele egy-egy ilyen kötegbe, és mennyire összetett dolgok tudnak lefutni igen csak gyorsan. Ennek köszönhető, hogy már ugyan az xbox360 és a ps3 is tudott soktíz ezer batch-et, mégis pc-n lettek szebbek a játékok uh evvan... , ahogy te mondanád
Mintha 10 ezer karakternél nem az lenne hogy 1. karakter mozdul, rajzold ki, 2. karakter mozdul, rajzold ki, 3. karakter mozdul, rajzold ki, hanem mind a 10 ezer karaktert mozdítod, és egyszerre rajzoltatod ki.
Lehet olyan kódot írni ami konzolokon szar, és pc-n jó, itt ők azt választották hogy konzolon legyen jó és pc-n szar. kompromisszumhoz meg nem volt kedvük.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
mindenképp limitáló tényező, illetve a batch nem egyenlő a rajzolási utasítással. minden rajzolási utasítás egy batch, de nem minden batch egy rajzolási utasítás batch lehet még valami szimulációs számítás, ai, stb. Ebbe a számba be kell férnie mindennek.
limitálónak limitáló, illetve egyre több energiát igényel hogy kötegeljék a dolgokat, és ez meg is határoz sok dolgot motorfelépítésben és optimalizációban. Kényelmesebb lenne a fejlesztőknek ha nem kellene erre figyelniük, mert az valóban probléma, hogy már a grafikusoknak is úgy kell dolgozniuk, hogy figyelembe vegyék ezt a keretet, nem csinálhatják a dolgokat úgy ahogy szeretnék, illetve két eltérő szemléletet kell egyensúlyban tartani (konzolon lehet bármi egy batch, lehet úgy csinálni hogy kényelmes legyen, ugyanakkor pc-n perpill még nem, tehát nem lehet kényelmesre és logikusra írni, ha ez limitáció és kötöttség).
Ugyanakkor azért megoldható volt sok dolog ezzel a kötegeléssel eddig is, és nem hinném hogy egycsapásra kellene azt mondani hogy na akkor mostantó szarunk bele, és pc-n csak 10 méterig látsz el, mert az fér bele a batch countba. Egyetértek azzal hogy mozdulni kell, erőltetni kell a magasabb countot (mert különben sosem megy a pc-s api fejlesztés sehova), de lépcsőzetesen.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...