Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flatline#2

    tag

    válasz gabor7th #1 üzenetére

    A következő rész, ugyanabból a cikkből van amiből idéztél és kiderül, hogy nem a felhős szoftverekkel van gond általában az SAP, hanem csak egy igen kis területet nem sikerült bevonniuk a szolgáltatásba, többek közt azért meg drága volt a kiskereskedőknek. Nem az SAP-t védem, mert használom és hátőőő nem akarom nagyon szidni szóval inkább semmit nem mondok, de amit itt csinálsz ezzel a kommenttel az minimum ferdítés.

    "Az egyik előfizető szerint az Anywhere inkább olyannak tűnt mintha egy meglévő nagy rendszer (például a Business One) kis modulja lenne, de a többi részlet hiányában nem volt használható a megoldás önálló termékként.
    A kudarcba fulladt kiskereskedelmi próbálkozást mutatja, hogy még a nagyvállalatoknak sem sikerülhet minden üzlet, ha a saját területüktől eltérő piacon próbálkoznak. Ehhez képest a 2013-ban felvásárolt Hybris e-kereskedelmi szolgáltatással egyelőre úgy tűnik, hogy nagyobb szerencséje van a cégnek a nagyvállalati kereskedelemben."

  • flatline#2

    tag

    válasz gabor7th #3 üzenetére

    Mint már írtam, az általad is hivatkozott cikk alapján, egy új területre akarta belépni, ami szarul ment nekik és még drága is volt. Nem hiszem, hogy olyan sokat buktak volna ezen, vagy hihetetlen elvárásaik lettek volna a koncepcióval kapcsolatban.
    Nekem a problémám csak azzal van, hogyha neked nem tetszik a marketing ferdítés, akkor te miért csinálod ugyanazt, csak ellenkező irányba....

    Kb. ez olyan volt, mintha a Samsung be akart volna törni Kubába, csak oda gyártott volna telefont 10.000 db-ot 1.500 $ áron, majd abból nem sikerült eladni csak 100-at és lehozzák, hogy hát ez nem jött össze. Majd erre valaki kiragadja azt a 2-3 mondatot a cikkből, ami mintha arról szólna, hogy a Samsung szarban van. Holott globálisan kb. nem érdekli őket ez a "kudarc".

    [ Szerkesztve ]

  • flatline#2

    tag

    válasz gabor7th #8 üzenetére

    "Látszik, hogy sikert sikerre halmoznak... a marketing osztály szerint."

    Ide nem kell többet képzelni. Ez részedről egy rosszindulatú ferdítés, mivel a cég felhős üzletágának 99%-a jól megy és sikeres és ez a kis mellékvágány ami 1% amiről a cikk szól (egyébként annyi sincs) meg nem sikeres.
    Szóval úgy is mondhatnám, hogy az SAP marketingesei 99%-ban igazat mondanak, te meg 99%ban ferdítesz.

Új hozzászólás Aktív témák