Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #37 üzenetére

    Köszi a választ!

    Nekem így elsőre semmivel nem előnyösebb a FluidMotion, mint a Mirillis megoldása, főleg, hogy ugye a lengyel csapat fejlesztése minden gépen működik, ahol van SSE2 utasításkészlet a CPU-ban. Igaz, ez CPU-val számol, tehát szoftveres. Gondolom az AMD megoldása már hardveres, OpenCL-t valószínűsítek a háttérben. Kár, hogy az eljárásuk Kaveri exkluzív.

    A GrassFX-et pedig pont FPS- játékokban tudnám a leginkább elképzelni, legfőképpen egy Far Cry epizódban, oda illene a legjobban. Mondjuk ha a Nixxes beépíti a következő Tomb Raider és Hitman játékba, akkor az csak jó. :)
    A TressFX-et idő közben a holland csapaton kívül más stúdió is alkalmazza a CryEngine-nel. Látsz esélyt arra, hogy a GrassFX-et is többen fel fogják használni?
    Van egyébként valahol lista arról, hogy milyen játékokban lesz még TressFX? A Lichdom-ot tudom, illetve valószínűsítem még, hogy a következő TR játékban is lesz 2.0 verzió. Na de ezen a két címen kívül van még valami?

    Én nem feltételen gondolom azt, hogy minden áron a saját technológia a jó, hiszen ezt csak szinte be kell másolni a kódba ozt jónapot és ez legalább nem egy fekete-doboz, mint a GW.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák