Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #00137984

    törölt tag

    válasz arty #41 üzenetére

    SEGA játékok egyszerű kézi konzolon is elfútnak, nem kell ennyire túlreagálni a SOC-ba fektetett fejlesztési időt és pénzt. Viszont amit az eredeti SOC-ra ráfordítottak, azt a szofverben is kellett volna... Nem muszály megérteni, de nem a SOC részét kifogásoltam az Analogue konzolban, hanem a szoftvert és a konzol árát. Amit a Nintendo Classic Mini konzolokra sikerült elérni kevesebb fejlesztési költségből, ezt az Analogue mennyivel drágábban érte el, miközben a kezelőfelület és a szoftver gyenge emulátoros minőség. Pont mint a Playstation Classic Mini konzol... :) Yamaha hangchipre egy rossz szavam nem volt, és ez a SOC biztosan teljesíti a SEGA játékok folyamatos lejátszását, de az Analogue konzol szoftvere kiforratlan és sokat ront az ősszképen. Ha nem igy gondolod, akkor az eredeti konzolok müködését vehetnéd alapnak. Az eredeti konzolba behelyezett kazetta a bekapcsolás után egyből indul és játszható. Nincs dupla betőltési idő és a Loading képernyő a konzol inditása után. Kazetta csere előtt a konzolt ki szoktuk kapcsolni és a kazetta kivehető a konzolból. Ez egyszerűen hangzik nem...? Hyperkin és egyéb más retró klón konzolok ezt képesek teljesiteni, de az Analogue konzol meg nem. Hypekin Retron 5 konzolban a kazetta inditása választható ("Dump" vagy direkt lejátszás menüpontban). Blogbejegyzésemet sem futottad át, mert nekem a Hyperkin MegaRetron HD konzol megvan és semmmiféle lagot és ezeket az emulátoros hibákat nem tapasztaltam. Viszont az Analogue konzolra többen is megjegyzéseket tesznek, ahogyan itt az Atari VCS konzol már le van húzva az ára és az emulátoros kötödése miatt. Erre hoztam fel az Analogue konzolt... Ez az "Akta" részemről lezárva és igy is túltárgyaltuk. :)

Új hozzászólás Aktív témák