Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz GeryFlash #3 üzenetére

    Nem. Ez program és meghajtófüggő. Nem lehet ennyire egzakt módon számolni. A teljesítmény az elméleti teljes és az elméleti fele között bárhol lehet. Lesz majd egy átlagos érték, amit több teszt alapján nagyjából ki lehet majd következtetni, de azt kell figyelembe venni, hogy általánosítani nem lehet, mert jöhetnek olyan programok, ahol az utilizáció kifejezetten jó, és olyanok is, ahol kifejezetten rossz lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz GeryFlash #44 üzenetére

    Az se jó megoldás, mert akkor kizárod magának a co-issue módnak a lehetőségét, ami ott van a hardverben. Igazából a függőséglimites architektúrákkal nem lehet jól számolni elméletben. Ezt el kell fogadni. Itt inkább a gyakorlati teszteket kell nézni.

    Őszintén szólva a GPU-k annyira bonyolultak, hogy én már elméleti paraméterek alapján eleve nem döntenék.

    (#22) K0vasz: Olyan nincs, hogy csodadriver, de a függőséglimites architektúráknál jóval lassabban lehet megszerezni a meghajtó oldalán a csúcsteljesítményt, mint egy kihasználtságlimitessel, tehát az Ampere esetében azért nem lesz majd ritka, hogy a megjelenés után egy hónappal is találnak egy-egy játékban +5-8%-ot. Ez manapság azért nem jellemző, mert az AMD és az NVIDIA aktuális GPU-ira sokkal egyszerűbb shader fordítót írni, és sokkal könnyebb olyan kódra cserélni a shadereket, amelyek az architektúrát jól kihasználják. Az Ampere esetében ez a két tényező jóval nehezebb lesz, ami nem gond, mert a feladat megoldható, csak több időbe kerül. Ez az efféle dizájn alapvető hátránya. Az előnye, hogy kevés tranzisztor befektetésével sok elméleti TFLOPS-ot lehet nyerni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák