Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz GeryFlash #44 üzenetére

    Az se jó megoldás, mert akkor kizárod magának a co-issue módnak a lehetőségét, ami ott van a hardverben. Igazából a függőséglimites architektúrákkal nem lehet jól számolni elméletben. Ezt el kell fogadni. Itt inkább a gyakorlati teszteket kell nézni.

    Őszintén szólva a GPU-k annyira bonyolultak, hogy én már elméleti paraméterek alapján eleve nem döntenék.

    (#22) K0vasz: Olyan nincs, hogy csodadriver, de a függőséglimites architektúráknál jóval lassabban lehet megszerezni a meghajtó oldalán a csúcsteljesítményt, mint egy kihasználtságlimitessel, tehát az Ampere esetében azért nem lesz majd ritka, hogy a megjelenés után egy hónappal is találnak egy-egy játékban +5-8%-ot. Ez manapság azért nem jellemző, mert az AMD és az NVIDIA aktuális GPU-ira sokkal egyszerűbb shader fordítót írni, és sokkal könnyebb olyan kódra cserélni a shadereket, amelyek az architektúrát jól kihasználják. Az Ampere esetében ez a két tényező jóval nehezebb lesz, ami nem gond, mert a feladat megoldható, csak több időbe kerül. Ez az efféle dizájn alapvető hátránya. Az előnye, hogy kevés tranzisztor befektetésével sok elméleti TFLOPS-ot lehet nyerni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák