- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- OLED TV topic
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen videókártyát?
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A dolog ennél bonyolultabb. Valójában a problémát a DirectX 12 jeleneti az alkalmazáson belül. A Borderlands 3 a Microsoft ajánlásait követi a DirectX 12-re, ami azt jelenti, hogy az erőforrásokat a leíróhalmazba rakják. Ez az AMD-nek és az Intelnek jó, de az NVIDIA hardvereinek, köztük még az Ampere-nek is nem ideális. A GeForce-okhoz az az ajánlott, hogy az erőforrások a root signature-be kerüljenek.
Ezt az ajánlást némelyik program teljesíti, némelyik nem. A helyzet nem olyan egyszerű, mert a root signature-t nem buffer viewekre találták ki. Ha ide helyeznek erőforrást, akkor számos formátum nem is támogatott. Ilyenkor a leíróhalmazok alkalmazása elkerülhetetlen, és ezzel az NVIDIA hardverei teljesítményt veszítenek. Ezért van az, hogy az AMD minden DirectX 11-ről DirectX 12-re váltásnál előnyt kap, míg az NVIDIA esetében vagy előnyös ez a váltás, vagy hátrányos. Attól függ a pozitív vagy negatív irány, hogy a buffer viewek a root signature-ben vagy leíróhalmazokban vannak.
Ha lehet a fejlesztők beleerőszakolják ezeket a root signature-be, mert az AMD és az Intel hardverei ilyen működés mellett is jól érzik magukat, a GeForce-ok pedig csak így működnek optimálisan, de mivel ez egy nem ajánlott működési mód, a Microsoft nem készítette fel minden formátum támogatására, így sokszor nincs választásuk a fejlesztőknek, és muszáj leíróhalmazt használni, azt pedig a GeForce-ok annyira nem szeretik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI GTX 1080 OC AERO
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel