- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- 3D nyomtatás
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább az a gond, hogy a jelenlegi struktúrával a Frostbite nem portolható Switch-re. Előbb meg kell teremteni a drasztikus visszaskálázás lehetőségét. A Frostbite aktuális verziója minimum 4,5 GB-nyi memóriát igényel (RAM+VRAM). Egyszerűen ennél kevesebb memóriával nem indul el a motor, sosem volt arra tervezve, hogy elinduljon. A Switch-hez olyan motor kell, ami befér 2,3 GB-ba. A Unity és az Unreal Engine ezért jó, mert azoknak 1 GB a minimum igényük.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.