- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Érdemes beruházni egy OBD2 Bluetooth vagy WIFI, ELM327 adapterre.
Android esetében a Torque Pro app segítségével olvashatóak és törölhetőek a hibakódok.
Almás eszközzel csak a WIFI változat használható. Sajnos sok a gagyi után gyártás, amivel nem lehet minden funkciót használni. Ha a BT cím nagyon primitív például 00,11,22... jobb elkerülni.
A motor állapotáról és várható javításokról hasznos információt kapsz.
Az EGR egy érdekes eszköz. Ha hozzáférhető olyan program, amivel újra lehet alapállapotba hozni, akkor a felesleges javításoktól el lehet tekinteni. Nekem Ford esetében sikerült tartósan megszabadulni ettől a problémától.Legyen jó társad az autó sok - sok évig.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
félisten
Vegyél Suzukit. Én is eladtam az Opelt, pénz temető volt. Suzu nem. Persze tisztában vagyok azzal mit vettem, utána lett olvasva. Egyik típus hiba nem régen ért el, ABS kocka, dehát ha soha nem cseréltek fékfolyadékot, idő kérdése volt, főleg ahogy fékezgetek.
-
twollah1976
őstag
ABS kocka, katalizator, nyelestengely csapagy, az utobbit allitolag a 2008-as szeriaban ami egy pici rancfelvarrasa az MK4-es verzionak (onnan latod, hogy a rancfelvarott verzio, hogy a hatso lampak igy neznek ki) kijavitottak a csapagyhibat.
Fekezni nem nagyon szoktam, hagyom kigurulni a lampaknal az autot es ha jol kapom el a lampat akkor gurulasbol indulok tovabb.
Meg mindig nem tudom megszokni a benzines autot.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
őstag
Típushiba a járgánynál amire figyelj oda:
Csomagtérajtó gégecsövében eltörik a szélvédőmosó folyadék csöve. Eleinte csak kisebb nyomással, később egyáltalán nem spriccel, mindeközben a folyadék a csomagtérajtóba jut, ahonnan nem tud távozni egykönnyen.
A trükk most jön: Olyan zárlatot okoz (kapaszkodj) hogy amennyiben a kocsi ajtajai csukva vannak ráteszi a gyújtást(!). Ez többízben is meg tud viccelni, de a legrosszab nyilvánvalóan az, hogy egy éjszaka alatt nullázza az akksit.
Szóval figyeld nyitott szemmel a hátsó ablakspriccoló teljesítményét.
Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
ncc1701
veterán
Küszöbcsere után, ha nem csináltatsz üregvédelmet, illetve ha olyan a küszöb, h alulról nem kapja meg az alvázvédőt, akkor pár éven belül megint viheted lakatoshoz. Mert a lakatos ezeket nem fogja neked megcsinálni.
-
voyager4.4
senior tag
Bocsi, de ezen megakadt a szemem: "...a motor nagyon érzékeny a benzin minőségére. Lehet, hogy nincs összefüggés csak véletlen, viszont az tuti, hogy megpróbálom a 95-ös helyett inkább a 100-as benzint."
Az oktánszám nem mutatja a benzin "minőségét". Lehetőleg a kézikönyv szerinti oktánszámú benzint tankolj !
Aztán kutanként lehet eltérés az adalék anyagokban, azt ki kell tapasztalni, hogy neked melyik a szimpatikus.no fate but what we make
-
Joci93
senior tag
válasz Hieronymus #1 üzenetére
Köszi, be is rendeltem egyet.
razorbenke92: Köszi, ezt beírom a bejegyzésbe.
#5) ncc1701: Az alváz és üregvédelem terben van októberre, csak elfelejtettem beírni a cikkbe. Ha minden jól sikerül, akkor 4 - 5 évre "védve" lesz az autó.
(#6) voyager4.4: Eltérés biztosan van, köszi, megnézem a kézikönyvet.
Furcsa, több ezer emberrel találkozunk és egyik sem fog meg igazán. Aztán megismerünk valakit, aki megváltoztatja az életünket. Örökre.
-
iday
aktív tag
Ilyen hozzászólás is lesz:
Első autónak inkább valami népszerűbb, elterjedtebb márkát kellett volna venni szerintem, ami kevésbé hajlamos a rohadásra.
Gyakorlatilag a javítással ráköltöttél egy ugyan ilyen autó árát.
Bocsi ha lelombozó vagyok, de te is látod a számokat.3dfx & AMD & ATI forever! http://iday.hu
-
őstag
Ezt elfelejtettem beírni:
Nekünk egy 1.6-os példány van, és a motorja nagyon sokban hasonlít a korabeli Opel 1.6 16v Ecotec motorokhoz.
Egyszer Lengyelország felé tartva elkezdtem szórni az olajat, mert kihasadt az olajnyomás szenzor membránja. Szlovákiában betértem egy Bosch Car Service-be, hogy valamit kezdjenek vele. Elsőre azt mondták, alkatrész nem valószínű, hogy lesz. Megemelte a csóka, kikapta a szenzort, és elrohant. Visszajött egy szatyornyi Opel aftermarket szenzorral, és az első jó is lett bele.
Utána egyszer vezérműszíj+vízpumpa+stb csere után 500 km-re szétrobbant a termosztátház (valószínűleg az új pumpa nagyon tekert, és nem bírt vele). A termosztátház ragasztott műanyagból van, a szerelő hozott bele egy Opel termosztátot, ami fém, és csavarkötése van. Fel is cuppant volna rá, de a vízcső csonk egy picit más szögben állt rajta, ami miatt a vízcsövet is legózni kellett volna másikat. Megérte volna, de se kedv, se idő nem úgy volt.
Amúgy baromi szívós autó. Az asszonnyal való megismerkedésünkig sajnos sokat állt, főleg utcán. Amikor használva volt, akkor általában télen vasútra kijárni, felmelegedni sem volt ideje. Törödve nem volt vele, csak ha valami miatt nem volt használható, akkor az rövid úton fixálva lett. Imitt-amott parkolási balesetekkel. (Örökség autó volt, gondoskodó férfi kezek nélkül maradt).
Azután, hogy munkám miatt mobilissá kellett válnom, de céges autót még nem kaptam, nagyon sokat foglalkoztam vele, kvázi az én kocsim lett. Azóta (már van céges gép) le van téve, és ha nem vagyok itthon, akkor az asszony csak fogja és viszi. Néha én is megjáratom, csak hogy meghallgassam az egészségét.Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
Joci93
senior tag
Vártam már ezt a hozzászólást, még a 3 évvel ezelőtti árának a felét sem költöttem rá. Egyébként meg a használt autó vétel egy zsákbamacska. Nem lehet tudni, hogy az előző tulaj mennyire vigyázott rá.
(#10) razorbenke92: Szerencsére én még így jártam, nem is akarok. Valóban szívós az autó, a totalcar népítélet fórumán szinte mindenki azt írja, hogy ha megkapja a kötelező szervizelést, akkor ritka, hogy gond legyen vele. Az előző tulaj szerintem nem törődött a kocsival. Az oldalán van egy nagyon mély karcolás, illetve a díszlécekből darabok vannak kitörve. (Már rendeltem másikat, csak még nem rakattam fel). Én próbálok vigyázni rá, amennyire lehet. A kötelező szervizelést eddig mindig megkapta. Lassan 1 éve garázsban tárolom, ezelőtt az utcán állt sajnos. (Albérlet mellett nehéz garázst találni).
Furcsa, több ezer emberrel találkozunk és egyik sem fog meg igazán. Aztán megismerünk valakit, aki megváltoztatja az életünket. Örökre.
-
-
Joci93
senior tag
Megmondom őszintén, hogy mindig is tetszettek a Chevrolet autók, kipróbáltam, kényelmes volt, nagyon jó élmény volt vezetni, ezért döntöttem mellette. Így hosszabb távon valóban az alkatrészekkel vannak problémák. Gyárit nagyon nehéz szerezni. Bontókban érdemes lehet még szétnézni, viszont nem ismerek olyan autószerelőt, aki vitt alkatrészből dolgozna.
Furcsa, több ezer emberrel találkozunk és egyik sem fog meg igazán. Aztán megismerünk valakit, aki megváltoztatja az életünket. Örökre.
-
RobZX
újonc
Sziasztok! Látom nem olyan régen nyílt ez a topik, így hát örömmel csatlakoznék, mint friss Lacetti HB tulaj. Remélem tudunk egymásnak segíteni, mert sajnos a korábbi fórum már eléggé kihalt. Én most éppen a világítással szenvedek (tudom típushiba), már a második bajuszkapcsolóm ég szét és hol refin marad, hol nincs helyzetjelző és rohadtul melegedett a kapcsoló. Kiderült, hogy megolvadt valamiért a csatlakozó, ahogy a képen látható, ráadásul két vezetékről még a szigetelés is leolvadt . Most át lett forrasztva a vezeték és fel lett saruzva a melegedés megszűnt úgy tűnik. Az új bajuszkapcsolót meg megrendeltem Kínából 3000 Ft-ért, valahogy nincs kedvem újabb 15e Ft-ot kiadni a gyáriért. Tudom, még a műszerfal mögötti csatlakozó is kényes pont.
-
Joci93
senior tag
-
leslieke
Jómunkásember
Nekem több évig volt Lacettim, kötelező karbantartásokon kívül semmit nem kellett rá pluszban költeni.
5 évet volt nálam, azalatt belement 100k km, sehol nem hagyott cserben. 2 éve cseréltem le, de kár volt eladni, asszonynak és második autónak tökéletes lett volna.[ Szerkesztve ]
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
szállitó
senior tag
Ilyen kevés tulaj lenne
-
Joci93
senior tag
Nem hiszem, Szegen elég sok Lacettit láttam már.
Furcsa, több ezer emberrel találkozunk és egyik sem fog meg igazán. Aztán megismerünk valakit, aki megváltoztatja az életünket. Örökre.
-
Joci93
senior tag
Na tankoltam E10-et a kocsiba, 100 km után semmi gond nem jött elő. Lekopogom..
Furcsa, több ezer emberrel találkozunk és egyik sem fog meg igazán. Aztán megismerünk valakit, aki megváltoztatja az életünket. Örökre.
-
Joci93
senior tag
Azóta már én is csak százast rakok bele. A Te Lacettidnek nem füstöl a kipufogója? Nekem már tavaly is csinálta, de azt hittem, hogy ez tök normális. Nem fekete és nem is kék színű a füst. Inkább fehéres - szürkés. Majdnem 50km után is eregette a füstöt, remélem, hogy ez csak a hideg miatt van.
Furcsa, több ezer emberrel találkozunk és egyik sem fog meg igazán. Aztán megismerünk valakit, aki megváltoztatja az életünket. Örökre.
-
rammstein99
csendes tag
Üdv, nekem is előjött a hiba, miszerint eleinte kanyarodásnál, motor leáll, szervó semmi, csak fékezni lehetett, utána indítást követően alapjáraton is lefullad a kocsi, természetesen üresben. Ezt megismételte ugyan abban a kanyarban, másnap, majd harmadnap már egyenesben is. Eléggé életveszélyes, EGR szelep, vagy mi a szöszt emlegettek sokan, hogy valszeg az, DE írják ,hogy egy hétre rá, ugyanígy előjön a hiba. Olvastam azt is, hogy kormoltassa ki a tulaj, adalékanyaggal, de a pontos megfejtést nem lelem,
vajon Hieronymus #1 hsz-e a megoldás?
We're just enthusiastic about what we do. //revolut,paypal,btc,transferwise//
-
Joci93
senior tag
válasz rammstein99 #25 üzenetére
Szia,
Ugyan ez volt nálam is. Amikor ledöglött a kocsi, akkor üresbe indításnál nyomni kellett a gázt, pár másodperc múlva kijött némi korom, ezután voltam EGR cserén. Lekopogom, azóta nem volt ilyen gond az autóval.
3 hete viszont az EGR nem zárt vissza indításnál és beragadt a check engine, a gyertyák kormosak voltak, ezért kaptak egy cserét.
Sokan javasolják, hogy le kell maszkolni az EGR-t és nem lesz gond a kocsival.
Furcsa, több ezer emberrel találkozunk és egyik sem fog meg igazán. Aztán megismerünk valakit, aki megváltoztatja az életünket. Örökre.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 430 G5, Core i5-8250U, 13.3" HD, 8-16GB DDR4, 128-256GB SSD, 4 órás akku (Bios jelszavas)
- Új! Gamer pc, i5, 32gb, rtx 3060 12gb, 1,5TB nvme M.2, 650W 80+
- Új iPhone 15 Pro 128Gb Natural Titanium
- iPhone 13 Pro 128gb Sierra blue
- PowerColor Radeon RX 6700XT Red Devil 12GB OC DDR6 (OC) Rgb Videokártya