Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Ezt elfelejtettem beírni:

    Nekünk egy 1.6-os példány van, és a motorja nagyon sokban hasonlít a korabeli Opel 1.6 16v Ecotec motorokhoz.

    Egyszer Lengyelország felé tartva elkezdtem szórni az olajat, mert kihasadt az olajnyomás szenzor membránja. Szlovákiában betértem egy Bosch Car Service-be, hogy valamit kezdjenek vele. Elsőre azt mondták, alkatrész nem valószínű, hogy lesz. Megemelte a csóka, kikapta a szenzort, és elrohant. Visszajött egy szatyornyi Opel aftermarket szenzorral, és az első jó is lett bele.

    Utána egyszer vezérműszíj+vízpumpa+stb csere után 500 km-re szétrobbant a termosztátház (valószínűleg az új pumpa nagyon tekert, és nem bírt vele). A termosztátház ragasztott műanyagból van, a szerelő hozott bele egy Opel termosztátot, ami fém, és csavarkötése van. Fel is cuppant volna rá, de a vízcső csonk egy picit más szögben állt rajta, ami miatt a vízcsövet is legózni kellett volna másikat. Megérte volna, de se kedv, se idő nem úgy volt.

    Amúgy baromi szívós autó. Az asszonnyal való megismerkedésünkig sajnos sokat állt, főleg utcán. Amikor használva volt, akkor általában télen vasútra kijárni, felmelegedni sem volt ideje. Törödve nem volt vele, csak ha valami miatt nem volt használható, akkor az rövid úton fixálva lett. Imitt-amott parkolási balesetekkel. (Örökség autó volt, gondoskodó férfi kezek nélkül maradt).
    Azután, hogy munkám miatt mobilissá kellett válnom, de céges autót még nem kaptam, nagyon sokat foglalkoztam vele, kvázi az én kocsim lett. Azóta (már van céges gép) le van téve, és ha nem vagyok itthon, akkor az asszony csak fogja és viszi. Néha én is megjáratom, csak hogy meghallgassam az egészségét.

    Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...

Hozzászólok Aktív témák