Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Hieronymus #150 üzenetére
Te most olyan dolgokról beszélsz, amik más területén is korlátozzák az életet, orvosilag különösebb vizsgálat nélkül is látszanak. A taxisnak pedig 50 éves gyakorlattal nyugdíjban lenne a helye nyilván, de azért bárkit érhet olyan egészségügyi hátrány életkortól függetlenül, hogy vezetésre képtelen lesz, de nem ezekről a dolgokról beszéltem. A tökéletes megoldás az lenne, ha a jármű maga képes lenne fölmérni a vezetésre képes állapotot, de az még pár év...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Johnny001
senior tag
válasz Hieronymus #150 üzenetére
Hi!
Nem az életkorral van a baj, hanem azzal, hogy kortól függetlenül nem fogják fel, csak két másodperc késéssel, hogy zöld a lámpa, a sok bu--i, mind a belső sávban totyorog, lásd Soroksári. Rendben én is idősebb vagyok, de csak azt tapasztalom, hogy előttem tökölnek a "fiatalok" és feltartanak, pedig szabályosan mennék, nekem viszont barátnőből van fiatal
sajnos a többi közlekedőn látom az elbutulás, baromarcúság jegyeit
By.: Johnny
[ Szerkesztve ]
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
Dany007
veterán
válasz philoxenia #151 üzenetére
Közel sem biztos, hogy olyan lehetetlen lenne az.
Elvégre biztos, hogy léteznek objektív és bizonyított módszerek annak megállapítására, hogy az illető képes-e megfelelő biztonsággal vezetni az autót.
Indításkor egy rövid teszttel ellenőrizné az autó, hogy a sofőr a vezetéshez szükséges szellemi, reagálási, logikai képességei birtokában van-e.Ezzel együtt kilehetne szűrni az álmosan / kialvatlanul vezetőket, akár a részegeket is. Kortól függetlenül.
Persze ennek kb nulla lenne a társadalmi elfogadottsága... de azért na, a lehetőség adott. -
#56573440
törölt tag
válasz Johnny001 #152 üzenetére
"Nem az életkorral van a baj, hanem azzal, hogy kortól függetlenül nem fogják fel, csak két másodperc késéssel, hogy zöld a lámpa"
vs
"sajnos a többi közlekedőn látom az elbutulás, baromarcúság jegyeit"
ohh
"nekem viszont barátnőből van fiatal"
így viszont már tiszta
annyi jó dolgot tudnék linkelni, de már ebben a topikban nem kéne feszítenem a húrt -
philoxenia
MODERÁTOR
Egy kislányt mindig az apukája visz az iskolába reggelente.
Egyik nap azonban a papa beteg lesz, így az anyuka ülteti be a kocsiba a kicsit.
Este, amikor hazajön az iskolából, a kislány boldogan újságolja:
- Képzeld papa, ma a mami vitt az iskolába, és útközben nem találkoztunk egyetlen baromarcúval, meg köcsöggel sem!Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Johnny001
senior tag
-
unravel
őstag
"Én nem kérnék jogsit a kerékpárhoz, de egy kresz vizsgát minimum.
Hogy miért? Mert ha a kerékpáros is részt akar venni a közlekedésben, ahol az autósok, buszosok, kamionosok is lerakják a kresz vizsgát, mert a közlekedésnek szabályai vannak, akkor bizony minden(!) a forgalomban közlekedő járművezetőnél a minimum, hogy legalább egyszer ismerje meg és tanulja meg ezeket a szabályokat.
Szerintem ez teljesen logikus és kikezdhetetlen."Kikezdhetetlen. Akkor kikezdem.
A gyalogos is részt vesz a közlekedésben. Van KRESZ vizsgája?¯\_(ツ)_/¯
-
unravel
őstag
+ Elolvastam az összes többi kommentedet, nagyon jót szórakoztam rajtuk. Minden mondatod kikezdhető. Azt nem értem, hogy miért nem maradsz állandóan otthon ha ennyire utálsz mindenkit a közlekedésben. A másik megoldás, hogy leveszed a szemellenzőt és megpróbálsz toleránsabb lenni a közlekedés többi résztvevőjével.
¯\_(ツ)_/¯
-
Dany007
veterán
"A gyalogos is részt vesz a közlekedésben. Van KRESZ vizsgája?"
Mutass már nekem egy gyalogost aki ott megy az autók / buszok kamionok között? Vagy mondjuk épp nyolcason próbálja megelőzni a kamiont?
Ez nem kikezdés, ez kötekedés.
Egyébként igen. Már iskolás korban mindenkinek(!) kellene tanítani a kreszt. Alapvető szinten. De egy gyalogos nem vesz részt(!) a forgalomban. Az, hogy átmegy a zebrán vagy épp ott ahol nem kéne, az nem a forgalomban való részvételt jelenti. De azt hittem ez egyértelmű.
Egyébként meg forgalomban résztvevő járművezetőről beszéltem! Ha már ennyire kikezdeni akarsz, legalább olvasd el amit idéztél. Nem azt írtam, hogy a közlekedésben résztvevő, hanem, hogy a forgalomban közlekedő járművezető! Az pedig nem a gyalogos.
[ Szerkesztve ]
-
unravel
őstag
"Mutass már nekem egy gyalogost aki ott megy az autók / buszok kamionok között?"
Rendszeresen előfordul, hogy egy gyalogos a járdáról az útra lép. Igen, oda ahol autó/busz/kamion közlekedik.
"Vagy mondjuk épp nyolcason próbálja megelőzni a kamiont? "
Ezt nem goldoltad komolyan, csak kínodban próbálod menteni magad."De egy gyalogos nem vesz részt(!) a forgalomban. Az, hogy átmegy a zebrán vagy épp ott ahol nem kéne, az nem a forgalomban való részvételt jelenti."
Ha a következő az lesz, hogy a KRESZ sem ír a gyalogosokról akkor kiröhöglek Úgy érzem ez jön.¯\_(ツ)_/¯
-
Dany007
veterán
Te figyelj, olvasd már el mégegyszer mit írtam:
"Nem azt írtam, hogy a közlekedésben résztvevő, hanem, hogy a forgalomban közlekedő járművezető! Az pedig nem a gyalogos."
A járművezetőknek tenném kötelezővé a kresz vizsgát nem a gyalogosnak! Ezt írtam.
Erre te jössz olyannal, hogy a gyalogosnak sincs vizsgája... persze hogy nincs, mert ő nem járművezető. Ettől függetlenül oktatni nekik is kéne még iskolás korban. De ne akard már belemagyarázni hogy a gyalogosoknak is kreszt vizsgát akartam, mert ilyet sehol nem írtam! Járművezetőt írtam![ Szerkesztve ]
-
unravel
őstag
Rendben, emiatt bocsánatot kérek, átugrotta a szemem azt a szót.
Most viszont neked kell bocsánatot kérni mindenkitől mert a hozzászólásaidból az jön le, hogy utálsz mindenkit aki részt vesz a közelekedésben, pedig vagyunk egy páran akiknek nincs balesete semmilyen járművön."De egy gyalogos nem vesz részt(!) a forgalomban."
Nem hallhattad még a gyalogosforgalom szót.Najó, a kezdőhozzászólásra visszatérve: nagyon szerencsétlen az a hely ott és sajnos megtörtént a baleset. De legalább lehetett egy jőízűt általánosítani, hogy az autósok mazsolák, nem ismerik a kreszt, a biciklisek szabályszegők.
¯\_(ツ)_/¯
-
Dany007
veterán
"mert a hozzászólásaidból az jön le, hogy utálsz mindenkit aki részt vesz a közelekedésben, pedig vagyunk egy páran akiknek nincs balesete semmilyen járművön."
De ez nem igaz. Kib...ottul toleráns vagyok amúgy, de attól még van véleményem. Az én véleményem szerint a biciklis nem való a közutakra. Ennyi. Ez nem jelenti azt, hogy igazam van minden területen. És lehet, hogy kivitelezhetetlen és életszerűtlen a véleményem, ezt is elfogadom. De ettől még ez a véleményem.
Nem véletlenül építik ahol csak tudják a bicikliutakat. De kevés, de lassan megy és mindenhová akkor se lehet bicikliutat építeni. Tudom én jól...Egyébként meg más közeledésben résztvevővel nem volt gondom. Gyalogosokkal se. Bár lehetne sorolni bőven... Autósoknak meg toleránsabbnak kellene lennie - ezt is elismerem - .
Bicikliseknek meg csak annyit, hogy fokozott óvatosság, mert az ő bőrük van a vásáron, minden alkalommal. -
unravel
őstag
Abban is biztos vagyok, hogy volt már ezen a szakaszon ugyanilyen helyzet, amikor a buszos vagy bicajos (vagy mindkettő) jó döntése következtében sikerült elkerülniük egy lehetséges balesetet. Ez most nem sikerült.
¯\_(ツ)_/¯
-
válasz Johnny001 #152 üzenetére
Kicsit OFF:
Sok személygépjármű vezető, sohasem tanul meg rendesen vezetni.
Néhány tipikus vezetési hiba, amit sokan elkövetnek.
- Digitális vezető:
A gáz és fék esetében kettő állapot közül választ. Nem használja vagy tövig nyomja. Egyetlen cél vezeti, a következő pirosig a lehető legrövidebb idő alatt jusson el. Közeli ismerős az összes helyszíni bírságoló rendőr.- Biztonsági vezető
A maximális sebessége nem éri el a megengedett sebesség hatvan százalékát. Zöld jelzésen csak akkor hajlandó áthaladni, ha első a várakozók sorában. Ha menet közben zöld jelzést lát, inkább lassít, mert nem kockáztatja a sárgában áthaladás veszélyét. Inkább végigvárja a pirosat, utána elsőként és körültekintően folytatja az útját, a következő sárga jelzés előtt.
Ha véletlenül többedikként vár a zöld jelzésre, annyira leblokkol, hogy nem találja anyomatéksebességváltót.
Inkább a rendőrséget hívja fel, hogy adjanak ki országos körözést a váltó ellen.- Kézbesítő/szállító/futár vezető
Biztonságosan vezet, de a többiek idegeire megy. Ha szükséges megnyitja a harmadik parkolósort is, amivel az utca teljes forgalmát blokkolja. Egyirányú utcában mindig egy irányban halad, bár a haladási irányt a praktikum határozza meg, nem a tábla. Jó kapcsolatot ápol a helyi közlekedési rendőrökkel. A büntetőcédula kitöltéséhez, papírokat sem kérnek tőle.- Tudatalatti lázadó
A korlátozó táblák, a korlátozás áthágására ösztönzik. Az autópálya korlátozás nélküli szakaszain 100 - 120 a sebessége. 130-as táblán túlhaladva, gyorsan növekszik 160-ra a tempó.- Született akadályozó
A kézbesítő típussal ellentétben, semmiféle reális cél nem vezérli a mások akadályozására tett erőfeszítéseiben.
Ha lehet, akkor úgy parkol le az útkereszteződés közepén, hogy minden irányba lehetetlenné tegye a továbbhaladást. A közlekedési lámpa zöld jelzésének végéig nem reagál a jelzésre. Majd úgy halad tovább, hogy egy másodpercig már pirosban is haladjon.- feladat időzítő típus
A közlekedés minden részletét különálló feladatnak tekinti. kettő alcsoportja van ennek típusnak. a siettetők és halogatók.
A siettető még a záróvonalon akar áthaladni, a másik sávban kell folytatni az útját. Hiába van még 900 méter közös szakasz, ő már letudta a nehézséget, amit mások még el sem kezdtek megoldani.
A halogató a 900 méteres szakasz végén lépi át a záróvonalat. Addig vár a jobb lehetőségre, ami persze sosem jön el.- Biztonsági vezető
Ebbe tartoznak általában az idős emberek is. Tipikus példa a nagyívű lekanyarodás, Mindent kétszer ellenőriz a vezető. A szembejövő ezalatt majdnem beér a kereszteződésbe, ezért tövig kell nyomnia a féket.
A megengedett sebesség közelébe sem gyorsul, így akadályozza a forgalmat.
Hazaérve azon gondolkodik el, hogy mennyire idióták a mai vezeték, hiszen ma is több baleset alakult ki körülötte.
Nagy szerencse, hogy mindegyiket megúszta, az óvatos vezetésének köszönhetőleg.
Azt nem érti miért őt ellenőrzik gyakran a rendőrök és miért nem azokat, akik körülötte ütközőset játszanak folyamatosan.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Klaus Duran
senior tag
Külföldön sem jobb a helyzet.
Hülye az autós/motoros/biciklis/gyalogos. [link]A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
-
po1son
addikt
Update:
A biciklisnek nem ez volt az első súlyos balesete forgalomba biciklivel. Igaz, akkor a mostanihoz képest kis karcolást szenvedett. A dolog érdekessége az, hogy akkor 6 milliós kártérítést kapott. Elméletileg most megint a sok milliós kártérítésre hajt...STEAMID/WOT nick: po1son_
-
ricsi99
addikt
válasz Hieronymus #165 üzenetére
Ez nagy.... ki is rakom az fb-re ,ha megengeded . ...
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
Új hozzászólás Aktív témák
- Corsair Obsidian 500D Mid-Tower Üvegajtós gépház
- Creative Sound BlasterX AE-5 Plus belső hangkártya - RGB led szalaggal
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Bomba ár! Lenovo E31-80 - i5-6200U I 8GB I 256GB SSD I 13,3" I HDMI I Cam I Win10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L530 - i5-3GEN I 8GB I 500GB I DVDRW I 15,6" HD I mDP I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen