- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Gaming notebook topik
- 3D nyomtatás
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorv9
újonc
Úgy látom senki se veszi számításba a hardvert amikor a lagról beszél.
Persze, ha egy játékkal csatlakozol egy random szerverre akkor a lag te -> google + google -> szerver, míg ha az alkalmazás a te gépeden fut akkor a lag = te -> szerver. Persze, más ha az ellenfél laggol mintha a kép késik, de a végeredmény ( eredményesség a játékban ) ugyan az.
Ha viszont a szerver egy google nodeon fut akkor a google -> szerver gyakorlatilag nulla, és te -> google kisebb mint te -> szerver. Pláne ha egy 1000 fős játékról beszélünk. De ez igaz a CS-re is.
Az ő infrastruktúrájukkal ez sima lehet, teljesen más mint ami eddig elérhető volt. 100 mbps-en már átjön a 4k könnyen.
A google edge node-ok kesleltetese ugy tudom boven megall 20ms-nal.
Én játszottam online (paperspace), szar nettel szar volt, jó nettel meg jó.[ Szerkesztve ]