Hirdetés

2019. április 22., hétfő

Hozzászólások

(#1) Astrolagoon


Astrolagoon
(kvázi-tag)

A bevilano' no limits-nél kapcsoltam le a videót..... No! thanks....

[ Szerkesztve ]

(#2) 3L1T3


3L1T3
(senior tag)

Sok sikert 5-10 év múlva. :U

PC + PS4 Pro + Nintendo Switch

(#3) oriic


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

"A Google emellett bejelentette, hogy a Stadia egyik nyitócíme a Doom Eternal lesz, amelynél a felhasználók egy teljes GPU-t kapnak a játék futtatásához."

Vagyis DOOM még idén megjelenik, ez már így biztos. \o/

Live-Die-Respawn

(#4) Pete55555 válasza oriic (#3) üzenetére


Pete55555
(PH! kedvence)

:C

...Szeretem leracsniztatni...

(#5) llwynog


llwynog
(Ármester)

Hát erre baromira kíváncsi leszek, hogy milyen sávszél mellett tudják biztosítani a 4K 60 FPS-t :U

"Akárhol jársz, akármit látsz, nyomot hagy benned, jól vigyázz..."

(#6) Narxis


Narxis
(PH! nagyúr)

Várom, kell mint egy falat kenyér a mai hardverárak mellett.

(#7) Ghard


Ghard
(őstag)

A mocskos csíterek itt valóban beszopták, de multiplayer játéknál a legkisebb lag is problémás.
Meglátjuk.
Egykisebb összeggel fogadnék is, hogy a google felhő alapon alacsonyabb késleltetést tud elérni, mint a ubisoft a rainbow six siege esetében :D

[ Szerkesztve ]

(#8) 3L1T3


3L1T3
(senior tag)

Sigh. So the near future of gaming is reduced quality compressed video and compressed audio with rather high latency and discernible input lag.

PC + PS4 Pro + Nintendo Switch

(#9) CsonkaImo


CsonkaImo
(PH! addikt)

Nagyon jól hangzik. Bár biztos lesz vagy 50€ a havidíj, mondjuk nyugaton a többségnek belefér. Ha nem lesz brutális a késleltetés én mindenképp teszek vele majd egy pfóbát.

(#10) arn


arn
(PH! nagyúr)

lag?

RETRO HW-t veszek (VLB, Pentium, Tseng, GUS, Roland, etc)

(#11) Zsohi


Zsohi
(senior tag)

A Google-t ismerve az tuti biztos, hogy nem fogok ebbe benevezni még évekig. Ha nem jönnek be a számításaik úgy vágják a kukába az egészet, mintha soha se létezett volna.

(#12) k-adi válasza llwynog (#5) üzenetére


k-adi
(PH! kedvence)

Az biztos, hogy nem falusi netre tervezik :D

Maga a streaming ötlet már évek óta van, semmi újdonság nincs itt. Annyival vannak előrébb, hogy stabilabb hátterük van, több node
Ja és az új kontroller se kell senkinek :D

Jó lesz ez 5 év múlva, gyorsabb nettel.
Amúgy valóban ebben van a jövő: ne kelljen bika-PC, elég egy nagy TV és mehet a game..

A kérdés inkább az lesz a jövőben, hogy ha csak TV és gyors net kell gamehez, akkor kinek fogják eladni a gamer hardware-eket? >>>>>>>>> a multisoknak?

- Ok, but run Crisis?
- Probably, but probably one 1 person per data center at a time.

[ Szerkesztve ]

(#13) AAAgold


AAAgold
(senior tag)

jaj...

aztán a lagot csökkentendő majd lesznek kicsi google boxok neuronhálós deeplearning képjavítással, hogy lehessen adatmennyiséget csökkenteni

"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."

(#14) bambano


bambano
(Jómunkásember)

ebben a kategóriában a linuxosoknak 25+ év tapasztalatuk van.
ők mostanában vezetik ki ezt.
de semmi probléma, a google elég nagy cég ahhoz, hogy lábon kihordjon egy ilyen veretes buktát.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#15) enginev3.0


enginev3.0
(PH! félisten)

Nem tudom elképzelni hogy alacsony latency meg minden... márpedig addig ez halott ügy

Egy sima CSGO esetén zavaró a 40-50es ping

És anyagilag úgy megvagyunk viselve, hogy még lábazatot se tuttunk csináni, mer nincs mibül ll Logitech <3 ll Xiaomi Mi 8

(#16) Shing


Shing
(őstag)

4k HDR-t támogatja, sőt jön a 8k. :DDD Jól hangzik, tipikus "támogatja, de gyakorlatilag nem". Pont nem fog milliárdnyi színeket átvinni. Felbontás is meglehet csak épp a bitrate kevés. Ezért van az, hogy a 4k-s stream csíkozódik és homályos (még egy 720p monitoron is, az aztán minőségi 4k-HDR!). Persze majd utólag rádobnak vmi javítást (dither, deband, élesítés), pár artifactért cserébe. :DDD

Az is igaz, hogy jelenleg jól tudják futtatni a játékokat. De mi lesz a köv. generációban ha jönnek Zen 2-es konzolok, ki tudja mennyi memóriával, milyen GPU-val? Ilyenkor mindig lesz egy minőség csökkenés aztán pár év alatt behozzák? Azért ne legyek oda attól, hogy mennyi játékot tud egy szerver futtatni, a mostani generáció pl. nagyon alacsony CPU igényű.

A nagy tömegeknek jó lesz, végülis mobilon nyomni vmi konzolos gémet jól hangzik. Persze az irányítás, képernyőméret és akksi erősen limitál (azért a stream sincs ingyen). Jó ideig inkább csak alternatívaként látom ezt az egészet. Majd a kövi. generációban kiderül ki mit választ, van egy olyan érzésem, hogy még ezek a gigacégek sem biztosak az egészben.

(#17) hhenry

Én is fogok tenni vele egy próbát de nem igazán hiszek benne

[ Szerkesztve ]

(#18) Cifu


Cifu
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Amíg nincs bizonyítva, hogy alacsony latency-vel tudják a szolgáltatást biztosítani, addig az egész egy nagy bla-bla.

Márpedig e téren nincs meggyőző információ. Hát... Sok sikert...

A csapatmunka nagyon fontos: rajtad kívül másra is lőhetnek!

(#19) k-adi válasza enginev3.0 (#15) üzenetére


k-adi
(PH! kedvence)

csgo, r6 siege, stb... miért csak multikba gondolkoztok? pl. witcher 4 nem lenne rossz 8k ba

(#20) enginev3.0 válasza k-adi (#19) üzenetére


enginev3.0
(PH! félisten)

Mert én csak multiba játszok, engem az a része izgat :K

És anyagilag úgy megvagyunk viselve, hogy még lábazatot se tuttunk csináni, mer nincs mibül ll Logitech <3 ll Xiaomi Mi 8

(#21) Cifu válasza k-adi (#19) üzenetére


Cifu
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Nem lenne rossz, csak ha lenyomom a gombot, akkor nem egy tizedmásodperc múlva szeretném látni az eredményt. Ez a fő probléma...

A csapatmunka nagyon fontos: rajtad kívül másra is lőhetnek!

(#22) bambano válasza Cifu (#18) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

de nem az a kérdés, hogy a google tudja-e alacsony késleltetéssel szolgáltatni ezt.
a valódi kérdés az, hogy az itthoni upc, matáv, digi meg a többi tudja-e.

szerintem egyébként jó dolog, hogy most sokan otthon valódi eredményt kaphatnak a felhő használatáról, és rádöbbenhetnek, hogy mekkora kamu az egész.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#23) Pinky Demon


Pinky Demon
(PH! addikt)

Felemas erzesek. Sose tamogattam a felhos jatekokat, pedig tudom, hogy mar vagy 10 eve mindig megvaltjak a vilagot. Ennel a demonal is meg a tomoritett youtube videon keresztul is latszodott az a brutalis reszletesseg csokkenes meg egy mezei konzolhoz is kepest, hogy rossz volt nezni (tudom, ez a trendi AA manapsag).
Masfelol ha valakinek megvan ahhoz az infrastrukturaja, hogy casual gamerek millioit ki tudja szolgalni, az a google.
Nem hiszem, hogy veszelyes lesz ez a nextgen konzolokra nezve, elfernek emellett azok is egy haztartasban, de biztos lesz, aki atpartol. De ha sikeres lesz, akkor az MS es a Sony se lesz tetlen, es sokkal tobb tapasztalatuk van ezen a teren.
Mindenesetre Lisa megint dorzsolheti a tenyeret.

(#24) Hunpriest


Hunpriest
(fanatikus tag)

Ezt én nem támogatnám egy petákkal se. Talán akkor ha max 10 eur/hó díjért minden játék menne korlát nélkül. Addig kenjék a hajukra és marad az on-premises gaming.

(#25) viktorv9


viktorv9
(újonc)

Úgy látom senki se veszi számításba a hardvert amikor a lagról beszél.
Persze, ha egy játékkal csatlakozol egy random szerverre akkor a lag te -> google + google -> szerver, míg ha az alkalmazás a te gépeden fut akkor a lag = te -> szerver. Persze, más ha az ellenfél laggol mintha a kép késik, de a végeredmény ( eredményesség a játékban ) ugyan az.
Ha viszont a szerver egy google nodeon fut akkor a google -> szerver gyakorlatilag nulla, és te -> google kisebb mint te -> szerver. Pláne ha egy 1000 fős játékról beszélünk. De ez igaz a CS-re is.
Az ő infrastruktúrájukkal ez sima lehet, teljesen más mint ami eddig elérhető volt. 100 mbps-en már átjön a 4k könnyen.
A google edge node-ok kesleltetese ugy tudom boven megall 20ms-nal.
Én játszottam online (paperspace), szar nettel szar volt, jó nettel meg jó.

[ Szerkesztve ]

(#26) Cifu válasza bambano (#22) üzenetére


Cifu
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

a valódi kérdés az, hogy az itthoni upc, matáv, digi meg a többi tudja-e.

Abban nem bízol, hogy a latency-t tudják-e tartani, vagy azt vizonálod, hogy a sávszélesség terén lesznek csúnya bottleneck-ek a rendszerben?

A csapatmunka nagyon fontos: rajtad kívül másra is lőhetnek!

(#27) RudY


RudY
(őstag)

Királyság, akkor nem kell stream konzol se, mert minden előfizetőnek lesz egy superteraflopos gépe a guglinál? Vagy egy ilyen masina kiszolgálhat több embert is egyszerre...vagy most akkor hogy? :DDD

(#28) Cifu válasza viktorv9 (#25) üzenetére


Cifu
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

A problémát én még mindig ott látom, hogy ha egy online játékban rossz latency-d van, akkor még mindig a környezet (többi játékos) megjelenítésénél lesz késlekedés. Egy felhős stream esetén viszont ha lenyomod a gombot, akkor utána a latency-nak megfelelő késleltetésnek megfelelő alaphangon, amihez jön magának a képkockának a kiszámolása a szerveren, és utána még jön a kijelződ késleltetése. A képkocka kiszámolása és a képernyő frissítés problémája jelen van lokális hardveren futó játéknál is, de ehhez még bejön a latency.

A csapatmunka nagyon fontos: rajtad kívül másra is lőhetnek!

(#29) Pinky Demon válasza viktorv9 (#25) üzenetére


Pinky Demon
(PH! addikt)

csak ha mondjuk a 4K streamhez kell 25Mbps (netflix ajanlas) akkor nagyon durvan mondjuk azt, hogy kepkockankent kell atlag 1Mb, akkor az a 100-as neteden mire atjon rogton radob egy +10ms kesleltetest (ami onmagaban nem sok, de sok kicsi sokra megy). Emellett meg ugye van a kep be es kitomoritesenek is egy kesleltetese, a wifi-s kontroller lagja, azaz vegul azt latod, hogy benyomtal egy gombot kontroller lag -> feltoltes lag -> google szerver lag -> render lag -> encode lag -> kep vissza lag -> decode lag -> display lag

(#30) b. válasza bambano (#22) üzenetére


b.
(PH! nagyúr)

Azért Magyarország elég jól áll szélessávú internet terén az EU többi országához képest is.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#31) devast válasza b. (#30) üzenetére


devast
(PH! addikt)

Olyan jol, hogy pl usa-ban ez ultra fail lesz, mert ott pont mostanaban kezd minden isp adatkorlatokat bevezetni :D

(#32) Shing válasza Pinky Demon (#29) üzenetére


Shing
(őstag)

Motion blurral teli filmhez egyébként sem kell akkora bitsűrűség, szóval egy dolog hogy oda 25Mbps-t ajánlanak.

A köv. generáció videojátékai tűéles textúrákkal és ezernyi apró részlettel fognak rendelkezni. Erre még rádobod a 12bit HDR-t, ami nagyon nem kedvez a tömörítésnek és ezt 4k vagy magasabb felbontásban streameld le. lol

A valóságban a 4k cloud gaming valahol a natív ~900p "offline" játékkal lesz egyenlő minőségben, de ahhoz képest is lesznek extra képi hibák (csíkozódás erős színátmeneteknél, gyors mozgásnál kockázás, pontatlan színhűség, képi hibák erős kontrasztú kontúroknál, stb).

(#33) b. válasza devast (#31) üzenetére


b.
(PH! nagyúr)

Hogy hogy? Erről nem is halottam. :N

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#34) devast válasza b. (#33) üzenetére


devast
(PH! addikt)

Hát comcast pl 1tb-os cappal dolgozik, ha tulmesz fizetsz. De ha tényleg unlimited data-t akarsz, plusz $50-ert tudnak olyant is biztositani :D

(#35) Cyberboy42


Cyberboy42
(senior tag)

Tehá pont egy lövöldözős játékkla ognak nyitni. Ez a fajta pont hogy nagyon is kényes az imput lagg-ra . Azt kell mondjam hogy eléggé bizakodik a google tehát. mindenesetre kipróbálnám majd, lehet benne potenciál. főlegg ha egyszerű irodai gépeken is lehet majd relative jó minőségben gémelni. klassszikus bill meg egeret használva.

És az az 1000 ember egy battle royal mapon.. hááát, hajrá xDD

...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...

(#36) bambano válasza Cifu (#26) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

rtt-re egyik isp se szerződik. tehát az, hogy mennyi a latency, nem szerződéses paraméter. az meg, hogy mennyi a latency szórása, pláne nem az.
sávszélesség bajok is lehetnek, főleg csúcsidőben. meg olyan bajok is, hogy amikor elkezd optimalizálni az isp központja, akkor széthullik az egész játékmenet.

(#30) b. "Azért Magyarország elég jól áll szélessávú internet terén az EU többi országához képest is.": egy bizonyos felhasználási szokás szerint mérve. például mérsz egy upc fiberpoweren multithreadelve 500 Mbps-t, majd jön a singlethread játék, és lesz belőle 25. egyébként meg ha mi jól állunk, mekkora botrány lesz ebből ott, ahol nem állnak ennyire jól, de legalább sokan vannak és van fogyasztóvédelem is?

(#35) Cyberboy42 "Azt kell mondjam hogy eléggé bizakodik a google tehát.": a marketing managerek soha nem hisznek a mérnököknek. erre az egyre lesz jó, belerohannak egy olyan mértékű pofonba, ami fel fogja nyitni mindenkinek a szemét.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#37) .noxwill


.noxwill
(PH! kedvence)

A stremelés miatt gondolom nagyban befolyásolja az élményt az adott internet sebessége, így viszont megnézném hogy muzsikál sok piacon, mondjuk itt Angliában vagy az USÁban, ahol legalább 5, de sokszor 10 évvel van lemaradva az aktuális technika mondjuk az otthoni körülményekhez képest.

Ráadásul ha multiplayert nézzük, akkor milyen platformak fog számítani az egész? PC? Mert azoknál a játékoknál ami nem támogatja a cross-platformot valaminek kell lenni.

All→M8

(#38) k-adi válasza bambano (#36) üzenetére


k-adi
(PH! kedvence)

Ha másra nem is lesz jó, arra biztos jó lesz, hogy fejlődjön a tech

A jövő ez lenne (korlátlan 8K gaming platform-mentesen) csak még kell hozzá jobb net, kevesebb lag de ha látják hogy van rá tömeges igény, stb akkor 5 év múlva ez már nem vicc lesz... aztán kitudja. :U

Mondjuk meglepő hogy Doom-al indítanak, de legalább max. hamar jön a pofon :F

A másik kérdés, hogy ki a célcsoport. Mert aki beleszarik az konzolt vesz vagy eljátszik régebbiekkel pc-n, aki meg amúgyis pc-t épít magának az nem fog lag-al hadakozni.

[ Szerkesztve ]

(#39) atok666 válasza CsonkaImo (#9) üzenetére


atok666
(őstag)

Meg az is lehet, hogy ingyen lesz.. A google szamara a legfontosabb, hogy eljuttassa hozzad a reklamjait, es ha erre talal megoldast ezen a platformon keresztul, akkor lehet, hogy megkapod "ingyen" a szolgaltatast - vagy legalabbis egy reszet.

Atok

(#40) -Skylake- válasza Hunpriest (#24) üzenetére


-Skylake-
(őstag)

Ne legyen inkabb 4 euro ? Esetleg legyen 8 euroert 6 fos csaladi csomag, de ahoz maga a jatek is legyen ingyen, a kontroller is es minden masodik elofizeteshez a TV/monitor is legyen ingyen. En meg azt is adnam, ha +2 euroert lenne szemelyi edzo aki megtanit jatszani, de ha nem megy a game rendesen akkor egyszeri 3 euroert kihuznak platba. Diakoknak persze legyen felaron.

"Nem nézem le a funkcionális analfabétákat. Ezt kikérem magamnak." Abu85

(#41) flimo válasza bambano (#22) üzenetére


flimo
(őstag)

Szívtunk eleget GCP-n latency-vel, nem kell tőlük hasra esni. Meg láttam eleget gmailen, hogy 50+ levélen címkét állítottam, és összefosta magát. Arra meg van egy ötletem, hogy hova dugják a kontrollerüket beépített mikrofonnal, google aszisztenssel.

Először szomjan halunk, azután éhen halunk, végül mind meghalunk!

(#42) PitLee


PitLee
(senior tag)

Valami lagg mester számolja ki hogyan is lesz ez, de rendes perifériával, ne ilyen wifi net, wifi tv, wifi kontroller.

Tippelek, találgatok, nem tudom a tutit.

Tegyük fel 20ms a googi szerver.
A nyomsz egy bal klikket egéren az 20ms míg odaér, ott feldolgozza x ms alatt a szeró, majd jön vissza 20ms-el, majd a cuc-muc amin játszol feldolgozza.
Kb: 50ms és lő a kari, ami furcsa lehet az a "fordított lagg" miszerint klikkeltél, de nem történik semmi érzés, persze történik csak épp még nem látod.
Ellentétben a mostani verzióval miszerint azonnal történik hiszed te, miközben még csak meg fog történni.

Két fél között
Klikk, 20ms a szerverig, feldolgozza és küldi a képet neked és a barátodnak 20ms, otthoni vas feldolgozza,
Kb a barát is 50ms múlva kapja meg, mit csináltam

Elvileg ha google szerverileg toppon lesz, talán nem lesz ez olyan gáz, ha megtudja szokni az ember a fordított laggot.

Egy mostani játék 40, 50, 60 pingel a szerver felé, az ugye a duplája egy lövöldében ami 80, 100, 120 ping vagy ms késlekedés, ezeknél jobb lesz elvileg a googli szeró, ha jól értem.

A gond itt szerintem a net szolgáltatókkal lesz, miszerint sokkal több sáv szélt adnak el, mint amennyi van nekik, abban a hiszemben, teljes sáv szélességen úgyse fog mindenki egyszerre letölteni, ez a Stadia miatt drasztikusan megváltozhat.
Mondjuk a minimum garantáltra tudnak hivatkozni és ennyi részükről.

[ Szerkesztve ]

(#43) gbors


gbors
(PH! nagyúr)

Még ha a lag problémát félre is tesszük, nem teljesen értem ezt a magas képminőségre célzó streaminges játékot. Most komolyan, a DC-ben kiszámolja a GPU 4K Ultrában a dolgokat, majd keresztüleresztik egy tömörítésen, ami esetleg fullHD mediumot csinál belőle? Nyilván meg kell nézni, mi lesz ténylegesen az erdmény, de ez így orbitális hülyeségnek tűnik...

"... egy alagútásásra tett kísérletet az ostromlottak inkább együttérzéssel, semmint aggodalommal figyeltek ..."

(#44) envagyok


envagyok
(PH! addikt)

Szerintem a kép videófolyammá kódolása és visszakódolása is simán csúsztat 1-1 képkockát, az már 32msec.
Volt nekem steam herkentyűm, ami helyi hálón a saját pc-m képét tette elérhetővé másik megjelenítőn házon belül.
10 percet próbálkoztam vele, aztán ment is vissza.

Az error 90%-ban user error

(#45) awexco válasza Cifu (#18) üzenetére


awexco
(senior tag)

A késleltetést a net szolgáltatók kis kenőpénzért tudják biztosítani QoS el . Jó dolog.

I5-6600K@4700Mhz + Rx470 + LG 24GM77

(#46) Narshan válasza awexco (#45) üzenetére


Narshan
(újonc)

Már várom a pillanatot, amikor élőfizethetek Gaming+ internet csomagra a jobb késleltetésért. Az USA-ban már eltörölték a net semlegességet, ott már nincs ennek jogi akadálya.

Úgy gondolom,hogy ez a felhős játék a jövő, nincsenek csalók, többen lehet játszani egy pályán.
A tömörítési algoritmusokat is fejleszteni fogják hozzzá idővel, még pár év és nem lesz nagy gond a grafikával.
Az 5G-t igérgetik már, hogy nem sokára lesz és jó késleltese is van álítólag, bár vannak kétségeim,hogy menyire fog működni, mert itt nálunk a wifi csatornák is elég zsúfoltak már, a ping is hajtépős, egy metrón ha mindenki rászabadul valamelyik kedvenc játékára,ott azért lehet nem lesz már olyan jó...az 5G
Szórítok neki,mert jó lenne ha vidéken is lenne normális net és nem aranyáron mérnék.

(#47) janeszgol


janeszgol
(PH! nagyúr)

Röviden: "A jövő elkezdődött. Ready?"

A női nemnél csak a női igent szeretem jobban.

(#48) mephi666 válasza Narshan (#46) üzenetére


mephi666
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

ja, egyik napról a másikra a jelenlegi csomagod lesz a standard 40-50ms pinggel, lesz gaming csomag 10$ felárért 10-20ms-el és gaming+ 10ms alattival +30$-ért :C ...amikor jelenleg is 5-10ms mondjuk a ping... lenne ebben biznisz a gugli és szolgáltatók részéről, ha szépen együttműködnek

ui: egyébként a streaming nem hülyeség, csak épp játékra nem kellene erőltetni (én azt várom, hogy a mozikat váltsák le streamre: jelenleg esélytelen, hogy eljussunk premier környékén vetítésekre, viszont 1-2 filmért fizetnénk, ha itthon meg tudnánk nézni... biztos sokan vannak ezzel így)

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#49) .Z.


.Z.
(fanatikus tag)

A Twitch még így is előrébb van. Opcionális a fizetés, és végig is játszák helyetted, nem kell se a játékon, se a laggon mérgelődnöd. Warez, csalók nem érintenek :DDD

(#50) Apollyon


Apollyon
(Korrektor)

Nekem sincs nagy bizalmam a dologban, azonban a gúglinak mocskos sok pénze és egyéb erőforrása van, hogy megcsinálja ezt jól.

Ha ez mégse elég, max. a g+ sorsára jut. ;]

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.