Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Peter13 #101 üzenetére

    A közös címtér inkább egy specifikus fícsőr, ami specifikus problémák megoldására való. Ami segít az a memória elérési módja. Tehát nem az OS vagy a driver dönti el, hogy miképp lesz allokálva, hanem a program, és direkt defragmentálást is lehet hozzá készíteni. A másik fő előny, hogy tényleg a GPU-t célzod, tehát nem egy API-t függvényekkel, hanem a GPU-t utasításokkal. Ez azért óriási különbség, amikor az algoritmusokat kiválasztod, mert konzolon lehetnek rá direkt utasítások is.
    Nem véletlenül mondta Carmack, hogy a PC-n ugyanahhoz a minőséghez kétszeres erő kell. Ez még az explicit API-kkal sem változott meg. Majd a shader model 6.0-val javul a helyzet, de a memória kezelése akkor is gond marad.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák