Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • makkmarce

    őstag

    válasz Bati0501 #187 üzenetére

    az e-up kvótaautó, olvass utána
    nem szándékozzák gyártani, csak azért létezik, hogy a CO2-es kvótabüntetést ne kelljen fizetni.
    A legtöbb ilyen szedett vedett európai az szintén az, hogy meglegyen a flotta átlag
    Ha eladank valakinek 10 milláért egy ilyet, akkor utána elpasszolhatnak V8-as biturbós audit is. Ezért rossz mindnek a hatótávja, ezért limitált minden szempontból a használatuk, mert olcsóbb eladni ezeket az "izéket", mint befizetni a büntetéseket.
    Pont csak annyit adnak el belőlle, ami fedezi a kvótát.

    Aki komolyan gondolta, hogy a népnek készít az a Nissan, Kia, Tesla M3(és majd az M2), BMW az i3-mal, és a franciák.
    Bár sok esetben van itt is szándékos túlárazás, de milyen meglepő, ha van felső árplafon a villanytámogatásra, simán engednek akár 2-3 milliót az árból, szóval simán csak nyerészkednek, mert ennyiért is elviszik.
    Van 1-2 prémium nagyonsokért EQC, e-tron, Taycan, és Tesla nagyonsokért.
    Az ID3 a vw első próbálkozása, hogy tényleg villanyautót gyártson, meg is szenvedtek vele rendesen.

    A SEMI pont azért lesz kelendő, mert itt rövidebb távon kell fuvarozni. Kinnt az usa-ban a napi 1+1 óra autózós munkábajárás az sokaknak alap, itt 2 óra alatt már másik országban lehetsz.
    Nem csak a tesla csinál nyergesvontatót, ott a MAN meg a többiek, sokak villanyosítanak.

    Készül a villanytraktor is, pedig oda kell nyomaték, bár nem kerestem rá, hogy épp hol tartanak. John deere csinált már prototípust a közepes méretből asszem.

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák