- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bati0501
őstag
válasz makkmarce #159 üzenetére
Én úgy tudom, hogy történelmi okai vannak, hogy itt megy a dízel: II. Világháború után a sok teherautó, munkagép üzemanyagaira nem volt (annyi) adó, ezért az újjáépítés korszakában volt igény az olcsó üzemanyaggal is működő személyautókra. Európának ez bejött, máshol annyira ez nem kellett, és azóta is hasonló a helyzet. Erre értettem a mindenféle botrány nélküli dolgot.
Nyilvánvaló, hogy a villanymotor jobb vontatásra, mint a belső égésű motor. Ezer éve olyanok már a dízel mozdonyok is- amik ugye nem "igazi" dízel mozdonyok.
Ebből fakadóan is elvi szinten kiválóak az elektromos autók is vontatásra, csak hát ugye vontatáshoz ugye azért több kell, mint egy villanymotor...bár persze egyszer mindennel meg lehet próbálni megmozdítani valamit.
Ugyancsak erre utaltam már többször a "nem arra lett tervezve" dologgal, jobban már nem szeretném kifejteni...És ha már az elektromos autó a jövő, és ugye környezetkímélőbb mint a mostani autók, akkor az elektromos autóknak azt is tudniuk kell (majd), amit a mostaniak tudnak.
Hosszútávon az meg minden, de nem környezetbarát, hogy legyen két különböző meghajtású autód a különböző feladataidhoz.De hát épp ez a lényeg, hogy jelenleg nem környezetkímélőbb egy elektromos autó.
Ha mégis, akkor olyan kis mértékben, ami messze nem elég ahhoz, hogy segítsen a Földön. Értem én, hogy nem várhatnak a gyárak 20 évet, mire lesz normális akkumulátor, csak hát addig legyártanak rengeteg veszélyes hulladékot.ddekany: a környezetkimélő és az emberi egészségre ártalmas/jótékony két külön dolog. Nyilván a cél, hogy mindkettőre pozitív hatással legyen.
És ezekbe a tanulmányokba ilyeneket is számításba vesznek?: jelenlegi autók újrahasznosítása, villanyautók töltéséhez szükséges infrastruktúra kialakítása, ennek gazdaságossági számításait, mekkora fizetőképes kereslet lesz ezen új típusú autókra, ezekre mely országok képesek és hajlandóak stb.Ne értsetek félre, biztos hogy jók lennének az elektromos autók, csak a jelenlegi erőltetett menetben és adott technológiával a "gyereket is kiöntik a vízzel".
[link] a levegőből való üzemanyag gyártása lenne a királyság.