Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Ha nem árusították volna ki a márkanevet, még lenne is értelme minőségról beszélni. Most ki tudja ki tervezi, hol gyártják épp...

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Sinesol #4 üzenetére

    Amennyire tudom, a felvásárlás után komolyan visszaesett a tévéik minősége. Sajnos a tipikus kínai hozzáállás ott is előjött. Majd eladja a márkanév a szart is. Aztán gondolom 2-3 év után rájöttek, hogy a könnyebb elveszíteni a bizalmat mint megszerezni és muszáj valamit mutatni. Szerintem az a busz már elment. Most dolgozhatnak még vagy 10 évet keményen, hogy oda eljussanak a márka elfogadottságát tekintve, ahol voltak a felvásárlás idején.

    A boltokban kétféle vásárló van. Az egyik jellemzően az olcsóbbat veszi egy ismert márkából, a másik meg célzottan pár márka közül választ és ha kell kiad érte több pénzt is. A Philips sajna kiesett a menő márkák rövid listájáról. Ott csak az LG, Samsung, Sony és Panasonic maradt meg. Olcsó tévét el tudnak adni, de az ilyen prémium szint nem nekik való még. A minőség meg a fejlesztések helyett csak a különböző ambilight megoldásoktól várták a csodát. Az az egy húzó feature-jük maradt a listán. Ha OLED tévét vennék nálam csak az LG, Sony, Pana jöhetne a képbe. A Philipsben egyszerűen már nem bízok és ez az ő hibájuk. Nézd meg hogy hány márkanév tűnt el a süllyesztőben, csak a tévé piacon amint kínai kézbe került.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák