Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
s4hu|SyD^
addikt
Ezt csak szoftveresen elég támogatni vagy hardveresen is kell?
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
sTERNI
senior tag
Bárcsak ne lenne egyre könnyebb portolni konzolrol PC-re..
"You travel with fascinating companions, Doctor."
-
sTERNI
senior tag
Én csak szeretném, ha eltűnnének az "If you see this icon, do not turn off your machine" féle dolgok.. a gamepad-hoz butított kezelőfelületek / játékmechanika (quick time event, stb.).. és más csodák.
Amíg két teljesen külön platform volt (ps2 magasságáig), addig nem kellett a PC-seknek várni kiadásokra, mert a kiadó féltette az eladási statisztikáit, nem kellett borzalmas butításoktól szenvednünk."You travel with fascinating companions, Doctor."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olyanokat most is tudnának, csak már nem lenne elég az eladáshoz.
Ez lenne a cél. A PC-hez is egyszerűvé kell tenni az optimalizálást.(#7) sTERNI: Miért kellene ezeknek eltűnniük? Baj, hogy felhívja a figyelmed, hogy épp ment, és nem kapcsold ki a gépet, mert elveszhet a mentés? A játékmenetet pedig az igények alakítják.
A PS2 idején 50x olcsóbb volt egy AAA játék fejlesztése.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
s4hu|SyD^
addikt
Ez az egyik legnagyobb gond itt, hogy már a PC-t kell alkalmassá tenni, hogy a konzolos dolgok jól menjenek rajta. Kicsit átestünk a ló túloldalára.
Egyébként meg nem kell felülni a hype vonatra és kész. Majd akkor kell megvenni a játékokat, mikor le vannak akciózva. Witcher 3 az, ami magasan kiemelkedik a játékok közül, grafika, sztori, port téren. Azon kívül persze még van rengeteg jó játék, Doom, Tomb Raider. Ezek a hype nélkül is minőségi játékok. De a Mafia 3. Azt mondom még lehetne is élvezni, de ocsmány, tele van bugokkal. Ezeken nem segít az új shader model sem.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
Shing
őstag
Full laikus okoskodás.
Én azt nem értem mire ez a nagy fejlesztgetés, irányvonal keresés. Évekkel ezelőtt megcsináltak olyan dolgokat amik még mindig nem számít alapnak. Hiába adunk új lehetőséget a fejlesztőknek ha nem tudják kihasználni, mert nincs meg a képességük rá, sőt ha még hátráltat is ez az állandó "frissítgetés"...Ott van a nagy frostbite motoros Mirrors Edge... A 10 éves társa néhány grafikai megoldásban túlszárnyalja és ez nem elfogadható. A Mafia 2 bizonyos látványelemekben többet mutat mint a 3. GTA4-t meg sem említem... Ja és miért tudok mondjuk szebb autó tükröződést tenni egy Vice City-be ENB-vel (5FPS-ért) mint amit egy nextgen Mafia 3 nyújt?
A Crysis 9 éve olyan fizikát mutatott ami még mindig nem alap. A növény leveléhez hozzáérsz és a szerint mozdul el. A pálmafát ott lövöd szét ahol akarod, a robbanás erejére reagál a növényzet. Az AI ha eltűntél csapatba verődött és elkezdte átfésülni a területet.. Ráadásul olyan látványt kihozol a motorból, hogy még ma is szépnek mondható a játék. Ha ezt meglehetett csinálni 2 maggal, DX10-el, akkor nem PC-s kutatások hiányoznak. Egyelőre még azt sem láttuk, hogy mire képes a DX12. Nincs egy olyan játék ami mindenben túlmutat az elődjén és meglepő újításokat hozott. Álljunk meg egy kicsit aztán jöhet a shader model nyóc, úgysem érnek be időben a fejlesztések sem.
Amúgy az is fura, hogy az MS nyomában akarunk haladni. Nézzük meg hogy milyen minőségben fut a Mafia 3 XO-n (lehetne még sorolni mind2 konzolról címeket). Tényleg ezt sikerült elérni ezekkel a fantasztikus konzolos fejlesztésekkel? Felhasználóként csak egy nagy zsákutcát látok, tolatni kellene egy nagyot, mert az út már meg volt mutatva, csak rossz helyen kanyarodtunk be...
-
Tudjuk, tudjuk... ettől majd még jobb lesz...mert már most is annyira jó ez a f***** DX12 hogy nehéz ennél jobbat elképzelni. Jó abu-nak, meg a hozzá hasonlóaknak. Aki meg valóban játszana az csak bosszankodhat miatta.
Egyébként átgondolva az egész DX12-t és a MS kommunikációját, nem értem. Gondoljunk egy kicsit bele a dolgokba. A Microsoft azt mondta, hogy megreformálják a PC-t a DX12-vel, mert nekik a PC fontos és nagyon szem előtt tartják. Ezért úgy gondolják, hogy a legjobb az lesz ha "összemossák" a konzolos és PC-s játékok készítésének alapjait és nagy részét. Megpróbálják egy platformra helyezni, de legalább is nagyon megkönnyíteni az átmenetet a két port között.
Oké, mi PC-sek tapsikoltunk örömünkben. De jó lesz!
És akkor most, hogy itt a DX12 "forradalom". Ami semmi jóval nem kecsegtet a PC-s játékosok számára. Mi PC-sek mit számítunk a teljes játékos piacban? Már csak egy szubréteg vagyunk. Lassan (vagy már ténylegesen is) még a mobilos játékosok is nagyobb tényezővel bírnak mint mi. A kutyát nem érdekelnek igazából a PC-sek. Senkit. Nézzünk egy tucatszar COD rész eladást példának. Százalékosan hogy oszlik el a vásárlóbázis? 90% - 10% a konzolosok javára. De bármelyik nagyobb AAA multiplatform cím esetében jelentősen nagyobb a bevétel a konzolosokból. Így ne akarja már a Microsoft bemagyarázni, hogy ők aztán tényleg megtesznek mindent a PC-sekért. A nagy ló.... ez csak a Win10 melletti pozitív marketingkampány, egy igen okosan megtervezett része. Maximum arra jó ez a DX12, hogy legyen egyáltalán PC-s port. Hogy a fejlesztőknek ne keljen szüttyögniük vele annyit. Mert a hátuk közepére se kívánják már ők ezt. De nem arra, hogy jobb legyen a PC-s port. Vagy jobbak legyenek a PC-s játékok. 2015 aug óta kijött 11-12 DX12-es cím. Ezeknek 90%-ban semmi jót nem jelent a DX12. De legalább is előrelépést biztos nem. Most talán a GoW4 és a BF1 lesz az ahol azt lehet mondani, hogy oké.
Szóval eljátssza a Microsoft a messiást, de egyszerűen valódi érdeke (egyetlen érdeke lenne, a pénz) nincs arra, hogy ők segítsenek a PC-s játékok piacán, és a játékosoknak.
Így látom én, laikusként.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
lacus83
senior tag
Azért azt sem kéne elfelejteni ha már olyan nagy Pc játékos vagy hogy Dx11 se a földből nőtt ki úgy mint a gaz nyáron eső után
A Cod meg egy rossz széria kb Wf3 Bo1 óta.
Ha egy játék alapján akarnád megitélni a Pc játék ipart, akkor most kezd el eladni a géped és válts konzolra.
Jah hogy az is Amd, és nem Nvdia.Bocsika
DX 10 és 11 idején is ez volt mint most.
Akkor is volt pampi bőven, aztán mégis játékok ezrei jött ki Dx11 alatt olyan szinten hogy most azért sirsz dx 12 indulásakor.
Én nem védek senkit de ha ennyire nem tetszik a rendszer van más alternatíva.
Jah hogy drága a konzolra a játék,szar a grafika stb.Mindig van kifogás.
Ha pedig nem jön be egy játék ott kell hagyni, van millió egy más lehetőség.[ Szerkesztve ]
MSI B460 Tomahawk,I5 10400F Box,G.Skill Tident Z 2X8 Gb 3000Mhz RGB,Megahalems Cooler,LIANLI Lancool III,Samsung 860 Evo 256GB ,Toshiba P300 3TB,LC Power 600W,ASUS ProArt 4060,LG 27GL850B
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Úgy próbáld értelmezni, hogy PC-re már nem történik kutatás. Drágul a játékfejlesztés és a kutatás is egyre drágább lesz, emiatt az összes pénzt elnyomják az Xbox One és a PS4 implementációk fejlesztésére. Szerencsére ez a két konzol nagyon hasonló ugye.
A Microsoft koncepciója az, hogy ha a PC-re már úgysem lesz kutatás, akkor legalább a PC képességei egyezzenek meg a konzolokéval, és úgy direkten átmenthetők az Xbox One implementációk. Ehhez a hardvergyártók tudnak alkalmazkodni, sőt, az AMD már alkalmazkodott hozzá, mert PC-be is GCN-t kínálnak. A többieknek pedig van erre másfél évük.
Ezután sem kutat majd senki PC-re, de legalább a PC is nagyon hasonló lesz a két konzolhoz, így az implementációk és ezzel az optimalizációk ide is lehozhatók.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Értettem a cikkben is ezt. De ebből meg az lesz, hogy a PC innentől kezdve nem lesz úttörő, és csak másolják majd a konzolos grafikákat. Aztán 1,5 év múlva kijönnek majd VGA-k amik 2x annyiba kerülnek mint egy Xbox One, és nem lesznek másra jók mint, hogy megkapjuk vele a konzolos grafikát. (Igazából már most is itt tartunk nagyjából.) Maximum az fps több pc-n.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eddig se volt az. Már évek óta nem az. Abból él a PC, hogy az AMD, az Intel és az NV fejleszt bizonyos extra technikákat, amelyek jó esetben eljutnak egy-két játékba, persze korlátozottan. Az új konzolok létezése óta egyedül a TressFX jutott el oda, hogy ne csak extraként legyen alkalmazva, hanem legyen a játék kikapcsolhatatlan része. Pedig volt itt újítás, mint az NV HairWorks és a WaveWorks, az Intel PixelSync IOT. Ezek eljutottak egy-két játékba, de sosem lettek integrálva. Nem beszélve azokról a fejlesztésekről, amelyek játékig sem jutottak el.
Na most várhatunk még éveket arra, hogy hátha lesz még egy TressFX szintű siker, vagy megpróbálhatjuk felszámolni az alapproblémát. A Microsoft az utóbbit csinálja. A fentiek alapján joggal.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
flexxx2
őstag
Lehet, hogy támogatni fogja a jelenlegi generáció a SM6.0-t, de elfogadható sebességgel is képes lesz futtatni? Nem hiszem.
-
-
tibaimp
nagyúr
Engem csak egy dolog tart vissza ettől, a kötelező win10 használat a dx12 miatt. Nem szeretnék váltani win10-re, mert totál nem tetszik, de kénytelen leszek azt már látom. Azért örültem az amd féle Vulcan api-nak, (lásd Doom) mert független a win10-től.
Kíváncsian várom mi lesz ebből....
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
ribizly
veterán
Az a poén, hogy már évekkel ezelőtt demo-ztak több engine-t is (Cry Engine, Unreal Engine és társai), ahol egy gombnyomással lehet build-elni (Sőt! Realtime tesztelni egyből konkurensen a főbb platformokon [XBOX, PS, PC) a készülő game-t.
Ezek után nem igazán érzem ezt akkora csodának, "csak" az engine-t kell megfelelően optimalizálni és frissíteni / bővíteni az újabb technológiákkal (DX12, Vulcan, stb.).
Nem tudom hova vezet ez a hozzuk egy kalap alá a konzolos utasításkészletet, API-t, de ha azt eredményezi, hogy ettől stabilabb, jobban futó multiplatform játékokat kapunk, akkor welcome! Ellenkező esetben viszont lesz itt baj, amit valószínűleg mi (PC-s gamer-ek) fogunk megszívni.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
GodGamer5
addikt
Frankó ez az egész, csak mikor tűnik már el a dx11 a vérbe? A Battlefield 1-nél is ment a dx12-re építettük az új Feostbite verziót, aztán ugyanúgy dx11 az alapértelmezett és ebből megint a zöldek profitálnak.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Niquis
aktív tag
Tul ritkan olvasok hireket. Fele kinai.
De azt hiszem, a jovoben ha jatszani akarok, csak veszek egy konzolt."És ha helyzet van, akkor mindig lépni kell. Ha olyan a helyzet."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A build és a hatékony build között mérföldes különbség van. A gondot az jelenti, hogy van x pénzed és erőforrásod, hogy egy ilyet kialakíts 5 platformra. Az az X pénz és erőforrás viszont csak 2 platformra elég, tehát a másik háromra nem tudsz már optimalizálni. Elfogyott a zseton. Mivel az egyre inkább növekvő fejlesztési költségek mellett is igen csekély az esélye annak, hogy ez a piac hirtelen sokszorosára nő, így a másik végét kell megfogni a problémának. Olyan közel kell vinni a platformokat egymáshoz, amennyire csak lehet. Így már esélyes, hogy az 5-ből 4 platformra jó optimalizálású rendszert lehet kialakítani ugyanabból a pénzből.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPad topik
- PlayStation 5
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Okos Otthon / Smart Home
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-