Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MK VII

    veterán

    No.
    Fejlemény a telefonom ügyében.
    Senki nincs képben a huawei-nél úgy látom.
    7 napja azaz 19-n érdeklődtem a Huawei szervizes ügyfélszolgálatán, hogy mi az ábra a telefonommal.
    Válasz 20-án jött.:
    "Tisztelt Xxxxx Zoltán!

    Engedje meg, hogy elnézését kérjük az Önt ért kellemetlenségeket, félreértéseket illetően.
    Természetesen az ügyet kiemelten kezeljük az Ön igényeit szem előtt tartva.
    Amint elkészül márkaszervizünk a készülék bevizsgálásával tájékoztatni fogjuk Önt.

    Megértését, türelmét előre is köszönjük!

    Üdvözlettel,
    Huawei Ügyfélszolgálat"

    Ma írtam nekik ismét, gondoltam 1 hét alatt csak van valami fejlemény.

    Válasz is jött.
    "Tisztelt Xxxxx Zoltán !

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a készülékét javítottuk, 09.19.-én elkészültünk vele, így azt tudjuk javasolni Önnek , hogy a készülék leadási helyén érdeklődjön annak megérkezését illetően..

    Üdvözlettel,
    Huawei Ügyfélszolgálat"

    Érzitek benne a fejetlenséget?
    Hol az értesítés a bevizsgálással kapcsolatban?
    Ráadásul a csereutalványból megint javítás lett? Az én igényeimet szem előtt tartva hol a csereutalvány? :W
    Telekom azóta sem értesített semmilyen formában. Sem SMS sem email nem érkezett...
    Most megyek be a Telekomba ahol leadtam. Jövök még a fejleménnyel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák