- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Raspberry Pi
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
Hirdetés
-
Demót kapott a Steel Seed (PC)
gp A Steam Next Fest keretén belül bárki kipróbálhatj a készülő játékot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
ma Merőben szokatlan lenne, ha a Samsung nem Qualcomm vagy Exynos szettet használna a prémium termékvonalon, de a Geekbench szerint mégis ez lehet a helyzet a Tab S10+ esetében.
-
PROHARDVER!
Huawei P9 téma összefoglaló
[Huawei P9-P9 Lite OFF Topikja!!]
Kötetlen beszélgetés a P9 és P9 Lite tulajdonosoknak!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bexinho23
őstag
válasz bexinho23 #24743 üzenetére
Tegnap sikeresen feladtuk postapontról a készüléket a szervízbe a leírtak szerint. Viszont ma reggel írt a párom, és aggódni kezdett, mert egy neten talált tájékoztatón kiemelik, hogy a számlák és a garanciajegyet is mellékelni kell a hibaleíró adatlappal együtt. Na most mi a MédiaMarkt-os számlát és az adatlapot tettük a csomagba, a garanciajegyet nem... talán már meg sincsen.
Mekkora gond ez? Féltelezem, hogy egy számla bizonyító erejű, és elfogadják.
Érdekes, hogy ezen az oldalon VAGY, egy másik tájékoztató oldalon ÉS-sel van elválasztva a garijegy és számla.
Esetleg valaki már garanciáztatott ennél a szervíz központnál?