Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #86973952

    törölt tag

    válasz Atta20 #2000 üzenetére

    "3 év garancia

    A Huawei Aranykártyás tagok jogosultak további egy év termékjavítási garanciára és
    támogatásra a standard termékgarancia lejárta után. Ez a kiterjesztett garancia csak azokra
    az eszközökre vonatkozik, amelyek az Aranykártya tagsághoz kapcsolódnak. A kiterjesztett
    garanciával rendelkező felhasználók jogosultak ugyanazokra a javítási szolgáltatásokra,
    amelyeket a standard termékgarancia nyújt. A javításokat arra felhatalmazott Huawei
    szolgáltatási központokban kell elvégezni.

    Megjegyzés:
    1. Ez a Huawei Aranykártya VIP tagsági szolgáltatás csak azon felhasználók számára
    érhetők el, akik készülékeiket az alábbi országok egyikében vásárolták: Egyesült Királyság,
    Franciaország, Németország, Olaszország, Spanyolország, Hollandia, Belgium, Portugália,
    Svájc, Írország, Svédország, Finnország, Dánia, Norvégia, Cseh Köztársaság, Szlovákia,
    Lengyelország, Magyarország, Románia, Moldova, Szerbia, Horvátország, Görögország,
    Bulgária, Ausztria, Litvánia, Lettország, Észtország, Ciprus, Macedónia és Szlovénia, és
    aktiválták az Aranykártya tagságukat a vásárlás napjától számított egy hónapon belül (a
    vásárlási bizonylat alapján). A szolgáltatás használatakor érvényes vásárlási bizonylattal kell
    rendelkezni.
    2. A kiterjesztett garancia nem vonatkozik a termék elhasználódására, korróziójára,
    oxidációjára, rozsdára, rongálódására és a rendeltetésszerű használatból eredő
    károsodásaira.
    3. A kiterjesztett garancia nem vonatkozik a külső károsodásra, például a felület
    festésében bekövetkező károkra, a karcolásokra és a színvesztésre.
    4. A kiterjesztett garancia nem vonatkozik a készülék illetéktelen szétszereléséből,
    karbantartásából, illetve módosításaiból eredő hibákra (beleértve a hardver és a
    rendszerszoftver módosításait is).
    5. A kiterjesztett garancia nem vonatkozik a készülék károsodására vagy a használati
    útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyásából, illetve a készülék nem Huawei
    kiegészítőkhöz való csatlakoztatásából eredő, funkcionális problémákra.
    6. A kiterjesztett garancia nem vonatkozik olyan hibákra vagy károkra, amelyek vis
    major (például földrengés, tűzeset, villámcsapás vagy instabil tápforrás) következtében
    történnek.
    7. A kiterjesztett garancia nem vonatkozik olyan adatok, szoftver vagy alkalmazások
    elveszítésére vagy azok sérülésére, amelyek nem szükségesek a telefon alapfunkcióinak
    működéséhez.
    8. A garancián kívül javított készülékekre nem vonatkozik a kiterjesztett garancia.
    Amennyiben jelen kiterjesztett garancia szabályai és a kötelező érvényű helyi jogszabályok
    ellentétben állnak egymással, ebben az esetben a kötelező érvényű helyi jogszabály az
    irányadó."

Új hozzászólás Aktív témák