-
PROHARDVER!
Huawei P9 téma összefoglaló
[Huawei P9-P9 Lite OFF Topikja!!]
Kötetlen beszélgetés a P9 és P9 Lite tulajdonosoknak!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#86973952
törölt tag
válasz hurrikan #2700 üzenetére
bootloader szó nélkül?
fastboot oem relock ****************
Utána nézd meg, hogy relocked lett -e. Függetlenül attól, hogy failed lett -e vagy nem.
daninet:
Ebből nekem az jön le:"3 hónap kijelzőgarancia
A Huawei Aranykártya tagok a vásárlás napjától (a vásárlási bizonylat alapján) számított
három hónapig jogosultak a képernyő véletlen sérüléseinek javítására. Ez a Huawei
Aranykártya VIP tagság szolgáltatási irányelv csak az Aranykártya tagsághoz kapcsolódik,
és a képernyő olyan sérüléseire vonatkozik, amelyek véletlen leejtésből, leesésből,
ütközésekből, összenyomásból vagy más tárgyakkal való érintkezésből adódnak (beleértve a
telefon kijelzőjének és érintőképernyőjének sérüléseit). Az irányelv igénybe vételére
jogosultak egy ingyenes képernyőcserét vehetnek igénybe a Huawei valamely, arra
felhatalmazott szolgáltatási központjában."Aztán lehet inkább a Huawei -t kellene megkérdezni.
PAtr0n:
Ja hát hajszálkarcokra biztos nem, de mélyebbre karcolódás szerintem belefér a fentiekbe.[ Szerkesztve ]
-
PAtr0n
addikt
Igen, szerintem is csak szoftveres a gond, de nem köthető melegedéshez. mert volt hogy fél óra pihentetés után elővettem, és pár kép készítése után már nem reagált az exponáló. Én is kivárok türelemmel, nincsenek idegesítő hibái a készüléknek, maximum néha bosszantóak tudnak lenni, de ez is ritka.
redbiro:
Szerintem van ebben az egészben egy apró betűs rész, amit te nem látsz. Hajszálkarcokra nem fognak cserélni kijelzőt van egy olyan megérzésem. Ha fénycsillanás nélkül is jól látható, akkor már biztos, mivel az tuti mély."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
MK VII
veterán
Na.
Nemsokára én is jelentkezek a gariztatással kapcsolatos infókkal..
Feladom most a leckét mind a Telekomnak mind a Huaweinek. Ha nem kapok másik készüléket csúnya világ lesz.
Ez nem csak hajszálkarcos..Úgy másfél méterről egy lépcső sarkát kapta el, pont kijelzővel. Még a ház is meghajlott.. Eláll az üveg is a fém résztől.
Működik amúgy csak picit foltos a kijelző[ Szerkesztve ]
-
gti16v
őstag
semmi gond nem lenne,ha nem hajlik el a ház....99,9999% biztos vagyok benne,hogy nem lesz új telód sajnos....
eléggé,otthon vagyok a telekom,és a telemax eljárásai közt...1 db Z,1 db Z1,3 db Z2 és egy Z3 ment tönkre a kezeim közt,nagy részt volt biztosítás is a készülékeken....
akkor nem lesz,gond...ha volt biztosításod.....
[ Szerkesztve ]
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_2_20_al6xxx6fbd.jpg
-
MK VII
veterán
"Aranykártya VIP tagság szolgáltatási irányelv csak az Aranykártya tagsághoz kapcsolódik,
és a képernyő olyan sérüléseire vonatkozik, amelyek véletlen leejtésből, leesésből,
ütközésekből, összenyomásból vagy más tárgyakkal való érintkezésből adódnak (beleértve a
telefon kijelzőjének és érintőképernyőjének sérüléseit)"
Ez áll a VIP gariba. Sehol nincs szó arról, hogy, ha meghajlik a telefon akkor nem él ez a garancia.
Kijelző összetört, más tárggyal érintkezett. Pont.Értem amit írsz, de az biztos, hogy addig megyek amíg nem cserélik komplett az egész telefont.
Biztosításom is volt rajta..
[ Szerkesztve ]
-
gti16v
őstag
Akkor nincs,gond....ha van biztosítás...De most már inkább teljesen biztos vagyok benne,hogy annak a terhére,fog menni.....De -tök jó ,hogy ilyen maga biztos vagy...én is az vagyok...csak már tapasztalt is :-)...nem kicsit...
[ Szerkesztve ]
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_2_20_al6xxx6fbd.jpg
-
Thunder86
tag
Sziasztok! Minap megérkezett a bangood-ról vásárolt BlitzWolf duall töltő Egy hétvégi kiruccanás folyamán kipróbálásra is került. Tökéletesen működik, viszont töltés közben halk de folyamatos ciripelő hangot hallani a töltőből. Az a kérdésem, hogy ez egy normális elektromizériás jelenség lehet vagy működik ugyan de valami nem kerek..? Másnak akinek esetleg van ilyen töltője találkozott már ilyen jelenséggel?
No Sacrifice, No Victory!
-
gti16v
őstag
VIP SZERVIZ JOGOSULTSÁGI FELTÉTELEK
3 év garancia
A Huawei Aranykártyás tagok jogosultak további egy év termékjavítási garanciára és
támogatásra a standard termékgarancia lejárta után. Ez a kiterjesztett garancia csak azokra
az eszközökre vonatkozik, amelyek az Aranykártya tagsághoz kapcsolódnak. A kiterjesztett
garanciával rendelkező felhasználók jogosultak ugyanazokra a javítási szolgáltatásokra,
amelyeket a standard termékgarancia nyújt. A javításokat arra felhatalmazott Huawei
szolgáltatási központokban kell elvégezni.
Megjegyzés:
1. Ez a Huawei Aranykártya VIP tagsági szolgáltatás csak azon felhasználók számára
érhetők el, akik készülékeiket az alábbi országok egyikében vásárolták: Egyesült Királyság,
Franciaország, Németország, Olaszország, Spanyolország, Hollandia, Belgium, Portugália,
Svájc, Írország, Svédország, Finnország, Dánia, Norvégia, Cseh Köztársaság, Szlovákia,
Lengyelország, Magyarország, Románia, Moldova, Szerbia, Horvátország, Görögország,
Bulgária, Ausztria, Litvánia, Lettország, Észtország, Ciprus, Macedónia és Szlovénia, és
aktiválták az Aranykártya tagságukat a vásárlás napjától számított egy hónapon belül (a
vásárlási bizonylat alapján). A szolgáltatás használatakor érvényes vásárlási bizonylattal kell
rendelkezni.
2. A kiterjesztett garancia nem vonatkozik a termék elhasználódására, korróziójára,
oxidációjára, rozsdára, rongálódására és a rendeltetésszerű használatból eredő
károsodásaira.
3. A kiterjesztett garancia nem vonatkozik a külső károsodásra, például a felület
festésében bekövetkező károkra, a karcolásokra és a színvesztésre.
4. A kiterjesztett garancia nem vonatkozik a készülék illetéktelen szétszereléséből,
karbantartásából, illetve módosításaiból eredő hibákra (beleértve a hardver és a
rendszerszoftver módosításait is).
5. A kiterjesztett garancia nem vonatkozik a készülék károsodására vagy a használati
útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyásából, illetve a készülék nem Huawei
kiegészítőkhöz való csatlakoztatásából eredő, funkcionális problémákra.
6. A kiterjesztett garancia nem vonatkozik olyan hibákra vagy károkra, amelyek vis
major (például földrengés, tűzeset, villámcsapás vagy instabil tápforrás) következtében
történnek.
7. A kiterjesztett garancia nem vonatkozik olyan adatok, szoftver vagy alkalmazások
elveszítésére vagy azok sérülésére, amelyek nem szükségesek a telefon alapfunkcióinak
működéséhez.
8. A garancián kívül javított készülékekre nem vonatkozik a kiterjesztett garancia.
Amennyiben jelen kiterjesztett garancia szabályai és a kötelező érvényű helyi jogszabályok
ellentétben állnak egymással, ebben az esetben a kötelező érvényű helyi jogszabály az irányadó.
3 hónap kijelzőgarancia
A Huawei Aranykártya tagok a vásárlás napjától (a vásárlási bizonylat alapján) számított
három hónapig jogosultak a képernyő véletlen sérüléseinek javítására. Ez a Huawei
Aranykártya VIP tagság szolgáltatási irányelv csak az Aranykártya tagsághoz kapcsolódik,
és a képernyő olyan sérüléseire vonatkozik, amelyek véletlen leejtésből, leesésből,
ütközésekből, összenyomásból vagy más tárgyakkal való érintkezésből adódnak (beleértve a
telefon kijelzőjének és érintőképernyőjének sérüléseit). Az irányelv igénybe vételére
jogosultak egy ingyenes képernyőcserét vehetnek igénybe a Huawei valamely, arra
felhatalmazott szolgáltatási központjában.
Megjegyzés:
1. Ez a Huawei Aranykártya VIP tagsági szolgáltatás csak azon felhasználók számára
érhetők el, akik készülékeiket az alábbi országok egyikében vásárolták: Egyesült Királyság,
Franciaország, Németország, Olaszország, Spanyolország, Hollandia, Belgium, Portugália,
Svájc, Írország, Svédország, Finnország, Dánia, Norvégia, Cseh Köztársaság, Szlovákia,
Lengyelország, Magyarország, Románia, Moldova, Szerbia, Horvátország, Görögország,
Bulgária, Ausztria, Litvánia, Lettország, Észtország, Ciprus, Macedónia és Szlovénia, és
aktiválták az Aranykártya tagságukat a vásárlás napjától számított egy hónapon belül (a
vásárlási bizonylat alapján).
2. A képernyő véletlen sérülésére vonatkozó irányelv nem vonatkozik a képernyő
szándékos károsítására.
3. Az irányelv igénybe vételére jogosultaknak be kell mutatniuk a vásárlási bizonylatot.
Ez az irányelv csak három hónapig érvényes a vásárlás napjától számítva (a vásárlási
bizonylat alapján).
Amennyiben jelen kiterjesztett garancia szabályai és a kötelező érvényű helyi jogszabályok
ellentétben állnak egymással, ebben az esetben a kötelező érvényű helyi jogszabály az irányadó.
3 hónap cseregarancia
A Huawei Aranykártya tagok jogosultak ingyenes cserekészülékre, ha az eredeti
készüléken hardverhiba észlelhető a vásárlás napjától számított három hónapon belül (a
vásárlási bizonylat alapján). Ez a Huawei Aranykártya VIP tagsági szolgáltatás csak azokra
a készülékekre vonatkozik, amelyek az Aranykártya tagsághoz kapcsolódnak. Ez csak
egyszer vehető igénybe, és nem vonatkozik a hardver felhasználó által okozott
károsodásaira. A cserekészülékeket a Huawei arra felhatalmazott szolgáltatási központjai
biztosítják.
Megjegyzés:
1. Ez a Huawei Aranykártya VIP tagsági szolgáltatás csak azon felhasználók számára
érhetők el, akik készülékeiket az alábbi országok egyikében vásárolták: Egyesült Királyság,
Franciaország, Németország, Olaszország, Spanyolország, Hollandia, Belgium, Portugália,
Svájc, Írország, Svédország, Finnország, Dánia, Norvégia, Cseh Köztársaság, Szlovákia,
Lengyelország, Magyarország, Románia, Moldova, Szerbia, Horvátország, Görögország,
Bulgária, Ausztria, Litvánia, Lettország, Észtország, Ciprus, Macedónia és Szlovénia, és
aktiválták az Aranykártya tagságukat a vásárlás napjától számított egy hónapon belül (a
vásárlási bizonylat alapján).
2. Ez a Huawei aranykártya VIP tagsági szolgáltatás nem vonatkozik kiegészítőkre. A
cserekészülékek a Huawei által jóváhagyott, új vagy felújított készülékek lehetnek.
3. Az irányelv igénybe vételére jogosultaknak be kell mutatniuk a vásárlási bizonylatot.
Ez az irányelv csak három hónapig érvényes a vásárlás napjától számítva (a vásárlási
bizonylat alapján).
Amennyiben jelen kiterjesztett garancia szabályai és a kötelező érvényű helyi jogszabályok
ellentétben állnak egymással, ebben az esetben a kötelező érvényű helyi jogszabály az irányadó.http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_2_20_al6xxx6fbd.jpg
-
MK VII
veterán
Mint láttad a bekapcs gombnál hajlott meg a telefon. Ahogy a lépcső sarkát érte még a hátlapon lett egy dudor is. Elől ahol kapta az ütést, hátul meg kinyomódott.
Elég komoly, hogy egy ekkora eséstől ilyen durván megsérül. De hát, ha szerencsétlenül esik ez van.
Na majd meglátjuk.. Holnap első utam lesz bemenni a Telekomhoz.(#2721) gti16v
Valamilyen szinten biztos megoldódik a helyzet, szóval készülék nélkül nem fogok maradni, főleg, hogy biztosítás is volt rajta. Igaz ami igaz. Az sem érdekelne, ha vissza kell térnem a jó öreg kis N8-as Nokiámhoz..
Valamiért a mai napig sokkal jobban szeretem mint ezt a P9-cet. Abban még volt anyag.[ Szerkesztve ]
-
Snx
csendes tag
Üdv!
Valaki eltudná magyarázni a külömbséget a szolgáltatók illetve a független telefonok között?
Miben külömbözik, hogy ha pédául veszek egy függetlent és utána fizetek elô egy csomagra egy szolgáltatónál vagy ilyesmi.
Bekapcsolástól mindennapi használatig.
Annyi szolgáltató van és nem tudom.
Úgytudom a Telekomnál van ez a Magenta1 dolog, ami nagyon jól jönne a -50k miatt, de van hátránya?
Csak odáig jutottam hogy vásárolj 50k forint kedvezménnyel samsung,huawei .... telefonokat.(Weboldal error-t dobott)
Szóval mit is jelent és mi az elônye/hátránya egy kártyafüggetlen telefonnal szemben?
És amikor itt fórumon a szolgáltatóra azt írják hogy T, az T-Mobile,Telenor vagy Telekom?Köszi!
-
őstag
Az androidos szolgáltatói telefonok többségén OS frissítések nagyságrendekkel ritkábbak és általában mindig lemaradásban van egy független telefonhoz képest. Tehát amíg egy függetlenen már rég javították a hibákat, vagy pl. kapott komplett új OS-t, addig könnyen lehet, hogy a szolgálatóinál még a gyári, vásárláskori szoftver van a telefonon. A független telefont könnyebb eladni.
Cserébe a szolgáltatói telefonok olcsóbbak... és szinte mindig van kamatmentes részletfizetés is. Ezt kell mérlegelned illetve gari esetén elég bevinni a legközelebbi szolgáltatóhoz és ők intéznek mindent.Az iPhone-os világban pl. nincs különbség, mert az apple nem engedi, hogy a szolgáltatók belenyúljanak a ROM-ba, vagy azt, hogy bármilyen módon befolyásolják a szoftverfrissítéseket. Minden iPhone egyenlő eséllyel működik ezen a területen.
A Windows-os telefonoknál van az Insider program és ez független attól, hogy szolgáltatói telefonod van vagy sem. A lényeg, hogy egy gyári alkalmazás telepítésével idő előtt megkaphatod a legfrissebb szoftvert a telefonodra. Elvileg ez egy önként vállalt szoftver tesztelői szerep. Korábban ez nem volt közismert, de a W10 annyira rossz volt, hogy záporoztak a frissítések az elmúlt fél évben... és a legtöbb ember enélkül nem is tudta volna rendesen használni a telefonját.
Összefoglalva: androidos telefon esetén, aki megengedheti magának, ott erősen a javasolt a független készülék vásárlása... mert az a néhány 10 eFt-os többlet később sok bosszúságtól kímélhet meg minket.
A legenda szerint a Mo-on pl. a Vodafone a többi szolgáltatóhoz képest is jelentős késéssel adagolja a frissítéseket a droidos telefonokra. Tehát szolgáltató és telefontípus függő is, hogy mekkora hátrányban vagy. A lényet tehát, hogy függetlent veszel vagy szolgáltatóit. Nincs jelentősége annak, hogy a függetlenbe később milyen milyen előfizetéses kártyát raksz, milyen tarifacsomaggal stb....[ Szerkesztve ]
Meliora sunt bono inimica
-
Newlachka
őstag
válasz bluemirage #2724 üzenetére
de ha feldobod a független romot a telódra onnantól kezdve nincs szolgáltatói késés.
-
gianone
őstag
válasz bluemirage #2724 üzenetére
Jó sokat írtál, csak a lényeget nem...
A szolgáltatós készülék általában kártyafüggő, tehát csak a saját szolgáltató SIM-je jó bele. Kétkártyás telefonoknál legtöbbször szoftveresen tiltják a 2. SIM-et is. Mondjuk ezt nem értem, miért, ha már úgyis függő.
A szolgáltatós készülékek nem olcsóbbak a függetlennél, hanem kapsz több-kevesebb kedvezmény az előfizetés függvényében. Mostanában már inkább kevesebbet, mint többet. Szóval elég ritkán éri meg, főleg kis csomagoknál nem. Na a Magentához integrált társkártya az egyik, amihez megérheti. Ráadásul ahogy felettem írták, Huaweinél garanciavesztés nélkül felteheted a szolgáltatós készülékre a gyári független ROM-ot, és onnantól ezzel sincs gond. Ha csak telekomos kártyával akarod használni, akkor Magentában mindenképpen ajánlom a szolgáltatóst, mert az előfizetést így is, úgy is fizeted, és adott esetben a készülék meg sokkal olcsóbb. Egyébként szerintem ez az 50 ezres akció már nincs, de ha jól nézem az árakat, így is pont annyival olcsóbban, 119800-ért kapnád P9-et (olcsóbb telónál %-osan jobban jársz). Next M Magenta társkártya ára a rendes Next S ára, bár ezt weboldalra nem írják ki.. És kamatmentes részlet, és kapsz majd a 2 év alatt kupont, szezonális akciót stb. Felesleges kihagyni.A szerviz meg ugyanúgy a Telemax.
[ Szerkesztve ]
Nokia 1610i Huawei Nova
-
#86973952
törölt tag
válasz gianone #2726 üzenetére
"Ráadásul ahogy felettem írták, Huaweinél garanciavesztés nélkül felteheted a szolgáltatós készülékre a gyári független ROM-ot, és onnantól ezzel sincs gond."
Kivéve, ha a szolgáltató kért a gyártótól blokkot, vagy egyényi cust -os, build -es. Akkor kelleni fog a BL nyitás, ami elméletben garancia megvonással jár, gyakorlatban senki nem foglalkozik vele, illetve pár euróért visszazárható.
Bár P9 -nél egyelőre nincs ilyen szolgáltatós ROM, de remélhetőleg nem is lesz pl. droid főverzió ugrásnál.
-
#86973952
törölt tag
válasz gianone #2729 üzenetére
Sőt, Voda is csinált már ilyet. Remélem itt azért nem lesz ilyen.
Szerk.:
Voda általában rosszabb ilyen tekintetben. Pl. P7 4.4 -nél tart náluk, a többi szolgáltatónál és függetlenül több mint másfél éve 5.1 -en. HA ilyenre rászabadít valamilyen blokkot, akkor nagyon meg tudja szivatni a végfelhasználókat.[ Szerkesztve ]
-
wandorka
tag
Mivel én is váltás előtt állok én is ebbe ástam bele magam, valahol párazáz hozzászólással előtt leírtam #2038, hogy azt is nézd milyen előfizura van szükséged. Nekem az jött ki, hogy bármennyire is jól néz ki, hogy mennyire olcsón elhozhatod a telót minimum a telefon független árát még kifizeted a szolgáltatódnak a 2 év hűség alatt. Szerintem független telefont érdemes venni a fent említett szoftfrissítés is emellett szól. Az meg a másik, hogy függetlenben van dualsimes (viszont így nincs nfc) de van singlesimes is a puremobilenál 144.900,- én most erre gyűjtök.
-
gianone
őstag
válasz wandorka #2731 üzenetére
Kivéve a Magentát, amit ő már amúgy fizet otthoni előfizetőként. Tehát ő jól járhat a szolgáltatóssal. olcsóbban, kamatmentes részletre. Tök felesleges lenne drágábban vennie függetlent.
A szoftverfrissítést is leírtuk.
Nem igazán értem, miért vetíted a saját esetedet az övére.
[ Szerkesztve ]
Nokia 1610i Huawei Nova
-
bajzal
őstag
Sziasztok!
Sony Xperia Z3-amat szeretném majd valamikor lecserélni és megnéztem ezt a P9-et, és tetszik nagyjából, főleg a 3 év garancia, kívülről is szép, kamera is jó, de az emui nagyon nem tetszik. Tudom vannak launcherek Google Play-en, de attól még az értesítési sáv, beállítások, alkalmazásváltó stb... emui-s marad.
1. Root az csak olyan egyszerű mint az összefoglalóban? Nem jár garancia vesztéssel? Gyári Androidból bármikor visszatehetek a telefonra mondjuk egyel régebbit ha olyat akarok? (Csak mert pl samsungokon ott a knox és amiatt nem lehet rootolni, de még régebbi androidot sem visszarakni, a huawei-eket meg nem ismerem, azért kérdezem)
2. Root után főzött rom felrakása nélkül, mert hogy főzött romhoz bootloadert kell nyitni és akkor elveszik a garancia, át lehet alakítani a telefont teljes stock kinézetté? Tehát nem csak stock launcher, hanem a beállítások, értesítősáv, minden olyan legyen mint egy stock androidon. -
B-Clone
aktív tag
"A Huawei Aranykártya tagok jogosultak ingyenes cserekészülékre, ha az eredeti
készüléken hardverhiba észlelhető a vásárlás napjától számított három hónapon belül (a
vásárlási bizonylat alapján). Ez a Huawei Aranykártya VIP tagsági szolgáltatás csak azokra
a készülékekre vonatkozik, amelyek az Aranykártya tagsághoz kapcsolódnak. Ez csak
egyszer vehető igénybe, és nem vonatkozik a hardver felhasználó által okozott
károsodásaira."A 3 hónapos cseregarancia kizárólag arra vonatkozik, hogy ha gyárilag szar a készülék és az első 3 hónapban kijön egy pixelhiba, vagy szar az akksi vagy a memória vagy valami hasonló, akkor nem javítgatják, hanem cserélik.
Felhasználó által okozott, /tehát leejtés, megfürdetés, szoftver által okozott hiba stb/ hibák esetén nem érvényesíthető.Amiről beszéltetek feljebb, a leejtés és stb esetén az pusztán annyit jelent, hogy a 2+1 évben is vállalják a telefonod javítását, ha sügér vagy és bevered kalapáccsal a telefon kijelzőjét.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
Igen, egyszerű. Régebben ki kellett még külön adni a rendszer partíció írási jogosultságát, de már ez sincs.
BL nyitás elméletben a gyártó nyilatkozata alapján garancia megvonással jár, de gyakorlatban nem igazán foglalkoznak vele.
Downgrade -re P szeriában eddig mindig volt lehetőség, remeljük a tovabbiakban is megmarad. Általában ez droid és/vagy EMUI főverzió váltásnál szokott bonyolultabb lenni. Ott is csak annyival, hogy plusz egy visszatérő ROM -ot is kell még telepíteni.
Fiktív példa:
EMUI 6, droid 8, build szám B800 ---frissül---> EMUI 7, droid 9 -re, build szám B900.Visszatérés esetén ugye B900 van fent ---> közben kiadnak egy un. rollback ROM -ot a visszatéréshez, B850 ---> B800
Remélhetőleg ez sem változik. Eddig így működött, de P9 -nél még nem volt verzió ugrás.
[ Szerkesztve ]
-
katokacaj
tag
Egyebkent szerintem mielott Rootolsz probalj megbaratkozni az emuival ha ugy alakul,veszel telefont. Nekem volt 4 androidos telom, 2 androidos tabom, iphone-om, es az osszes rendszer kozul az emuit szeretem a legjobban, egyszeru, mindent megtalalok benne, es temazhato, ami nekem valahol mindig ilyen extra igeny volt, sosem unom meg cserelgetni a kinezeteket
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest